Svar på frågor - Del 1

- Försöker du inte hitta kille? Du knullar ju bara?

Nej, jag har skola att tänka på, en rätt så stor blogg att driva och världens finaste vänner att hinna träffa. En kille skulle bara få mig att känna mig låst tror jag. Det skulle inte finnas tid eller ork att dela hela mitt liv med någon annan just nu. Och knulla? Ja inte tänker jag leva i celibat bara för att jag inte har en pojkvän. Och så mycket knullar jag väll inte!?


- Vad satsar du på att göra efter gymnasiet?
Festa, resa och festa. Jag har gått i skolan sen jag var 6 år, jag förtjänar feting semester.


Jag simmar där närmast den röda saken i poolen haha.

- Vad använder du för hudprodukter och vilken foundation?
Smörjer in min kropp med en bodylotion från Ldb som jag tycker fungerar jättebra och luktar gott, sedan är det inge mer. Tror att anledningen till att jag har en skapligt fin hy är att jag inte slänger på mig 54 olika hudvårdsprodukter varje dag. Och min foundation är från Loréals Infallible som jag tycker funderar extremt bra. Inte så fet heller. Juste... sminka inte er varje dag, låt huden andas! Jag har som regel att inte sminka mig på vardagar fast ibland bryter jag såklart den regeln.

- Vad i din garderob är ditt favoritplagg och varför?
Min rosa over-size från monki. Tänk dig att du är sjuk, du slänger på dig den och sätter dig framför tv:n med en varm kopp choklad. Alltså tröjan är det mysigaste som finns haha. Jag går ofta runt med bara den och boxershorts. Den är ju fan lika lång som en klänning. Rikigt slapp och mysig, och jättesöt färg.


- Om du fick vara vem som helst? Vem skulle du vilja vara och varför?
Britney Spears, skulle jag fått vara henne för en dag tror jag att jag efteråt skulle njuta av mitt liv mycket mer efteråt, när jag vet vilken frihet jag är. Jag klagar på orättvisa ibland, jag tror inte jag vill veta hur Britney känner angående den punkten.


- När kom du ut som Homosexuell?

November måndag år 2007, inte sådär jättelänge sen.


- Vilken är favoritbutiken att handla kläder på?
Olika men allmänt är det H&M, dom har ju alltid något för alla tillfällen.


- Vilken är din favoriträtt?
Mammas makaronilåda haha, så jävla underbar!

- Funder du på att skaffa körkort och bil?
I framtiden kanske, men just nu finns det ingen ekonomi för en bil. Visserligen skulle jag kunna ge mamma en kindpuss och be henne hosta upp lite pengar men jag en bild är en stor investering och jag vill inte få hjälp med något sådant. Ska jag ha en bild vill jag skaffa den själv och det får bli senare i livet. Just nu får SL duga faktiskt, och svarttaxi?

- Vilka "små" bloggar läser du?
Mina närmsta vänners bloggar.

- Om du fick flytta utomlands, vilket land skulle du flytta till då och varför?
Något varmt och fint land södra Europa. Mycket varmare och finare än Sverige men inte heller alltför långt bak i utvecklingen. Arabländer bl.a. kan vara mycket fina, men vem vill bo i ett land där man inte får stå för sina åsikter och där kvinnorna styrs av männen?

- Om du var tvungen att kasta bort mobilen eller datorn, vilken skulle du kasta bort?
Datorn utan tvekan, mobilen är ett måste för att kommunisera idag och med mobilen kan jag faktiskt mobilblogga haha!


- Har du något bra sminktips?
Inte för lite och inte för mycket. Använd alltid en primer också så slipper du glansig hy.

- Vilken var den bästa dagen i ditt liv?
Dagen jag kom ut som homosexuell tror jag, det var en sådan befrielse så jag vet inte hur jag skulle beskriva det. Alla bögar skulle nog inte svara lika på denna fråga. Men jag som var väldigt rädd för att komma ut som homosexuell blev så underbart lycklig när jag möttes av alla positiva reaktioner. Och antligen kunde jag våga vara migsjäv.

- När började du gilla Britney?
12 januari 1999, dagen Baby one more time släpptes!


- Ditt drömyrke?
Jobba med marknadsföring och design åt bloggar.


Kommentarer
Postat av: sara

Då fyllde din britneykärlek TIO ÅR för tre dagar sen!

2009-01-15 @ 15:32:24
Postat av: Melina

Arab länder? HÖRRU DIN FETA KOSSA! INAN DU ENS NÄMNER ARABLNDERNA KAN DU VÄLL GÅ OCH BANTA KUKEN AV DIG! OKEJ? BRA DÅ HAR VI EN DEAL BIATCH!

2009-01-15 @ 16:05:26
Postat av: Cecilia

Hej Amir!



Mitt namn är Cecilia Bromé och jag skriver till dig ang. ett inlägg i bloggen www.DennisM.se. Hans blogg följs varje dag av tusentals unga tjejer och killar. Han är alltså en förebild för många av sina läsare och han arbetar även som modell. I ett av hans inlägg, som mötts av läsarstorm, skriver han om en diet (länk: http://dennism.se/2009/january/paris-hilton-dieten.aspx#Comment) där man svälter i hela fem dagar för att sedan frossa den sjätte dagen.



Inlägget har fått stor kritik i hela bloggvärlden av bl.a. stora bloggare som bloggkommentatorerna, Hanna Fridén och många fler. Jag tycker precis som de flesta andra att han förspråkar ett sjukt ideal och att det är förkastligt att så många unga följer hans blogg och hans tips.



Jag tycker att det är viktigt att du som är en stor förebild för många visar att du inte står för det smala idealet!



Vänliga hälsningar,

Cecilia

2009-01-15 @ 16:16:04
Postat av: Anne

ne men är det inte poolen till hotellet Ivana Palace i Sunny Beach? ^^ Bodde där med när jag var i Bulgarien (:

2009-01-15 @ 16:46:00
Postat av: ,.,.,.,.,.,.,.,

Nähee du, arabländerna e inte så stränga som du beskriver dem. Man kan visst yttra sin frihet och åsikt och kvinnor har visst makt. De e bara dem cp idioterna vissa män som gör något sådant mot sina kvinnor, alltså så e det inte alla arabländer. Problemet med er att ni drar alla över en kam!! Och du borde verkligen se på arabiska kanaler och ta faktan där ifrån!! Inte från nån jävla hemsida där drar alla araber över en kam och smuts kastar alla araber så att vi får alltid va dem som e terrorister, kvinno misshandel, ingen yttrande frihet m.m Nää du jag e en tjej o har rest mkt till olika arabländer o jag ska säga dig de e sååååååååå himla vackert i vissa arabländer! Jävligt fint kan jag säga dig ex som LIBANON, TUNISIEN, DUBAI, KUWAIT, MAROCCO, SYRIEN, EGYPTEN, JORDANIEN M.M! ;)

2009-01-15 @ 17:12:02
Postat av: Miss Cali

Men AWWW! Var har du köpt den stora rosa t-shirten med världens gulligaste figur på??? Vill ha att sova iiii!

Xoxo

Cali

2009-01-15 @ 17:55:44
URL: http://misscali.blogg.se/
Postat av: Hanna

hej amir :) snälla kan du ge förslag på en bra pimer?



kram

2009-01-15 @ 19:08:56
Postat av: Emelie

En sådan tröja har jag med, två stycken till och med. Världens mysigaste! :D

2009-01-15 @ 19:54:05
URL: http://emelieblomqvist.blogspot.com
Postat av: Linn

Alltså du, om du verkligen älskar Britney så vet du att hennes första singel släpptes 1998!

2009-01-15 @ 20:42:54
Postat av: Kirsten

Det kommer att gå bra för dig =) Lycka till med allt

2009-01-15 @ 21:24:11
URL: http://kirstens.blogg.se/
Postat av: cissi

I love Britney for life ! <3

2009-01-15 @ 21:28:06
URL: http://cecilialindberg.blogg.se/
Postat av: Malin Deilert

Men gud vad elak den där Melina är hela tiden. :S



Ajja, klart man inte ska leva i celibat bara för att man inte har partner. Man är väl ingen nunna heller. Eller munk.

Och sex är ju väldigt najs. ;D



Och man ska ju inte skaffa fast sällskap nu. Livet har ju inte ens börjat. Hehe.

2009-01-15 @ 21:54:15
URL: http://malindeilert.blogg.se/
Postat av: stephanie

"Jag har gått i skolan sen jag var 6 år, jag förtjänar feting semester"



Haha,kunde inte undga att kommentera! Klockrent sagt!

2009-01-15 @ 21:56:56
Postat av: Naima

HEJ AMIR! JAG MÅSTE SKRIVA MED CAPS-LOCK SÅ DU LÄSER DET HÄR OCH JAG HOPPAS ATT DU SVARAR! =) VET ATT DIN FRÅGESTUND ÄR SLUT,MEN MÅSTE ÄNDÅ FRÅGA. VILKEN LINJE PÅ GYMNASIET GÅR DU?

2009-01-16 @ 22:56:46
URL: http://naimaas.blogg.se/baranaima

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0