Svar på frågor - Del 2

- Vad tycker du om att Ted är bisexuell?
Det var jag som loggade in och skrev det i hans blogg, det är inte sant haha.

- Har du blivit kär i fel kille? En kompis?
Gud ja, det är bara så typiskt Amir alltså.

- Får jag festa med dig någon gång?
Dra till connection på fredagar, jag står antagligen och svänger med mitt bruna hår till Womanizer eller Circus på deras dansgolv där. Stället är inte för litet och inte för stort heller. Deras DJ är kung och jag bara älskar stället.


- Kommer du ha en utlottning av de 100 svarta dildosarna?
De ligger hemma hos Mrs.Kissie så nej, eller kanske nångång.

- Läser din mamma och din syster din blogg? Vad tycker de?
Ja gud ja, det är klart att dom gör. Mamma blir alltid förvånad över hur öppen jag kan vara ibland, och tycka att jag är knäpp som avslöjar så mycket. Men jag har själv sagt till henne att det är min blogg så hon behöver aldrig vara orolig att jag ska skriva något pinsamt eller för privat om någon i familjen eller om något som rör hela familjen. Min syster tycker bara jag är cool, dock tycker hon det är jobbigt ibland när hennes vänner vet mer om mig än vad hon själv gör ibland.

Jag och min söta syster hihi, spexfoto!

- När började du dras till killar?
Svårt att säga men någon gång i 7an tror jag det var.

- Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Absolut, utan tvekan.

- Hur orkar din lever med allt supande?
Haha väldigt bra fråga, har faktiskt ingen aning.


- Vilken färg har din tandborste?

Blå och vit, pretty cute.

- Varför är alla bögar så otroligt snygga?
För att vi vågar ta hond om vårt yttre. Skulle en straight kille lägga på lite foundation skulle alla hans killkompisar antagligen kalla honom för bög tills han slutade med det. Finns straighta killar som faktiskt tar hand om sitt yttre, tycker dom är väldigt grymma. Varför ska bara tjejer få göra sig snygga?

- Aldrig mer vara med en kille eller aldrig mer lyssna/se Britney?
Klart jag väljer bort Britney. Britney kan inte ge mig kärlek på det sättet en kille kan göra. Och jag tänker inte dö ensam bara för att få lyssna på musik. Vist, Britney är min största idol här i livet men man måste ju vara realistisk faktiskt.

Denna före Britney? Fuckyeah!

- När är du född?
27e maj 1990.

- Vad är din största rädsla?
Jag vet inte, vem orkar gå runt och vara rädd?

- Vad skulle du ta med till en öde ö?
Världens längsta bok tror jag. När jag läst klart den skulle jag spara pappret och göra en feting brasa ifall ett flyg eller en båt skulle åka i närheten av ön. Eller nej vänta, mobilen faktiskt. Det finns faktiskt öde öar nära fastland så mobil skulle sitta fint tror jag.

- Vilken är din favorit veckodag?
Tisdag är det faktiskt. Nej jag skoja vadfan tror ni om mig? Fredag ffs!

- Vilket är ditt favorit ämne i skolan?
Praktisk marknadsföring och Information&Loyout

- Vad kostar din bärbara dator?
Vet inte, fick den gratis av ett företag hihi.


- Varför flyttade du hemifrån ett tag!?
Det vill jag inte ta upp här i bloggen. Vissa saker är faktiskt för privata och det skulle drabba många andra (negativgt) om jag tog upp det här i min blogg så jag har helt enkelt valt att hålla tyst om det. Ni vet att jag inte mådde bra ett tag och att jag bodde hos Ted då, bara det är väldigt privat.

- Vem var din första stora kärlek? (kille)
En nära vän faktiskt.

- Någonsin onanerat med en banan?
Ja jag var fem år och... ABSOLUT INTE!?

- Blondinbella eller Meral?
Blondinbella har jag bara träffat några få gånger och den uppfattningen jag hittills fått är att hon verkar vara en gullig och trevlig tjej, grymt smart också. Men självklart väljer jag Meral, klockren brud. Hennes ta-ingen-skit-attityd ser jag verkligen upp till. Hon vet vad hon vill och hon låter ingen trampa på henne, me like. Snygg som fan är hon också.

Tog bilden när vi blekte tänderna tillsammans hos Bobby.

- Vilken låt skulle du vilja höra exakt överallt resten av dagen?
Haha, behöver jag ens skriva det eller? ;)

- Vad röker du för ciggaretter?
Camel Blue vanligtvis.

- Hur lång är du?
Jag vet inte, 185 skulle jag gissa på, kanske längre?


- Får du många elaka kommentarer?
Ja, det finns jättemånga avundsjuka därute!

- Hur hanterar du det!?
Jag blir jätteglad, vill verkligen så många vara som mig?


Kommentarer
Postat av: Malin Deilert

Jaa, om jag hade vare man hade jag vela vara som dig. ;D



Eller som kvinna hade jag gärna velat ha dina bruna ögon. :)

2009-01-16 @ 10:57:02
URL: http://malindeilert.blogg.se/
Postat av: L.

Åhhh kommentarsfältet åker alltid upp i inlägget så man inte kan läsa, kan du inte fixa det amir?

2009-01-16 @ 14:47:02
Postat av: Emil

Skrattade ihjäl mig åt både frågan och ditt svar angående onani med en banan...min fråga blir isf hur onanerar en kille med en banan? :S

2009-01-16 @ 15:11:28
URL: http://eliassson.blogg.se/
Postat av: kristina

haha den där killen som posar naken, är inte det den brittiska modellen Mitch Hewer?



ha en trevlig dag :)

2009-01-16 @ 15:15:55
URL: http://thnks.blogg.se/
Postat av: alexander

fyfan vilket sammanträffande.

alla mina vänner säger att jag är lik dig.

och vi fyller samtidigt och är födda samma år.

enda skillnaden är att du är homosexuell.

haha.

älskar bloggen

2009-01-16 @ 16:25:00
Postat av: Ronja

KLOCKREN!

2009-01-17 @ 16:43:36
URL: http://[email protected]
Postat av: Hanna

Min födelsedag är också 27 maj!! :D

2009-01-17 @ 21:18:24
Postat av: Marie

Han som spelar Maxxie i skins är assnygg, ser att du också tycker det ;) Han spelar ju bög i serien men jag har såklart alltid hoppats på att han är straight, du råkar inte veta hur det egentligen ligger till? :)

2009-01-17 @ 22:29:03
URL: http://mariehultman.blogg.se/
Postat av: emma

en kille i min klass är otroligt utseendefixerad. han sminkar sig och alltid när man går på stan frågar han efter något som ser bögigt ut. haha, gulligt :) men dock är han straight eftersom han har flickvän. eller vem vet, kanske är en täckmantel :)

2009-01-18 @ 15:47:15
URL: http://lawlpamaj.blogg.se/
Postat av: chaima

den där nakna killen spelar ju gay film. men är han gay på riktigt ?



svara svara :)

2009-01-18 @ 18:14:55
Postat av: Amina

Ta bort bilden

2012-08-17 @ 20:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0