Svar på frågor - Del 3

- Vad tycker du om Jonas Brothers?
Skitfula, och hört en av deras låtar, skitdålig?

- Vad gillar du för musik förutom Britney?
Väldigt blandat! Lady Gaga, Chris Brown, Kanye West, Agnes Carlsson osv.


- Vad är en analplugg? Har du en sådan? Varför?
Det är som en dildo avsedd för analt bruk. Ja jag har faktiskt en sådan, 2 av mina vänner köpte en sån till mig i julklapp för 2 år sedan och sen dess har den legat i min väska, alltså inte använt den, jag köper inte upp julklappar i röven haha. Fast nu vet jag förresten inte vart den ligger, den är borta.

- Hur vill du bli igenkend? (bög-amir, blogg-amir...)
Ojdå, jag bloggar om mitt liv med fokus på att jag är homosexuell. Bög-Amir känns lite 2007 så Blogg-Amir låter faktiskt fint. För bög är något jag är, medans blogg är något jag har och verkligen lägger ner min själ i. Fast jag får nog inte välja, antar att de flesta fortsätter med "titta det är gaybloggaren". Funkar ju det med?

- Är du adopterad?
Absolut inte!

- Hur går det med killen från Skåne?
Rör ni dör ni, okej? :)

Det är skugga och inget annat mellan benen, okej?
Han ringde och var sur för att ni alla trodde det var en buske haha.


- Hur känns det att vara kompis med Kenza och Kissie!?
Inte mer speciellt än att jag är kompis med någon annan? Rätt trött på dessa frågor. De är vanliga människor som precis som 16.000 andra skriver om sitt liv i sina bloggar. De är inga gudar eller mer/mindre speciella än någon annan. Vist kan dom vara intressanta eftersom att man på ett sätt kanske kände dom innan man träffa dom, men varför skulle det kännas annorlunda än att vara kompis med någon annan?

- Vem är roligast att festa med?
Kenza har jag bara varit på hemmafester med och Kissie har jag bara varit på nattklubbar med så svår fråga, skulle nog ändå inte jämfört dom om det nu gått. Att jämföra vänner skapar bara intriger och avundsjuka.

- Har en tjej stött på dig!?
Jag ser lika glad ut som en tjock unge på julafton när jag hör Womanizer, jag sminkar mig så det syns och jag är antagligen feminin i många av mina rörelser. Skulle en brud stöta på mig skulle jag seriöst fråga vad felet i hennes skalle var haha.

Pussa funkar, men inget mer haha.

- Spanar du in killar på badhuset? Får du stånd?
Killar som går runt i bara badbyxor? Självklart att jag gör vilken dum fråga. Njae jag får knappast stånd av att se en snygg kille, skulle antagligen få sitta inne på rummet resten av mitt liv då haha.

- Känner du Anton Gold?
Träffat honom en gång... så njae.

- Hur många läsare har du per dag?
Mellan 4-5 tusen unika läsare per dag.

- Varför skrev ni typ inget om Kissies julfest?
För att jag inte var på den? Eller jo, i 30 minuter.


- Berätta mer om din bakgrund. Vart kommer föräldrarna ifrån?
Min mamma är Svensk och min pappa är från Tunisien.

- Hur blir du bemött på stan?
Tyvärr är det inte så många som vågar komma fram och prata med mig, sådant är ju såklart roligst. Dom flesta går förbi mig men när de efter 1-2 sekunder insåg att det var mig dom såg så vänder de sig om igen och tittar ett bra tag, rätt frustrerande. Andra pekar, viskar osv. Dock är det ju inte så att varenda en på stan känner igen mig.

- Hur lärde du känna Meral?
Vi träffades genom en gemensam vän hemma hos honom. Hon ringde innan hon kom och skrek i min väns telefon "hallå har araben kommit?". Jag föll för henne redan då.


Kommentarer
Postat av: ghgfh

hej

2009-01-16 @ 17:11:27
Postat av: Viva

Hej !

Hade varit kul om ni kunde kommentera mitt sommarinlägg med mina favorit sommar nostalgi låtar.. Kom gärna med fler förslag till bra sommarlåtar !! Ma måste ju börja tidigt :P Ha en bra kväll !

2009-01-16 @ 17:23:14
URL: http://viva.devote.se
Postat av: meis

Jahaa hahaha oj då ;) svar: beror på hur länge sen jag hade sex sist gullan, sen beror det på om man är sugen eller inte,

slidan har en tendens att få för sig att svulla upp då man blir för upphetsad eller då den inte vill ha kuken i sig.



xoxo meiso <3

2009-01-16 @ 17:51:46
URL: http://meisa.blogg.se/
Postat av: Emma

Heej Amir!

Jag har en lite fråga som är lite pinsam kanske?.. Hur bärettade du för dina kompisar att du var gay?

2009-01-16 @ 18:28:37
URL: http://www.willma.devote.se
Postat av: BÖG

du är ful fattar du din jäkla äckel. JONAS BROTHERS ÄGER O GISSA VAD? DU ÄR FULARE ÄN FULAST SÄR BARN!!!!!!

2009-01-16 @ 18:49:38
Postat av: emilia

Haha amir, du är så självgod!

2009-01-16 @ 18:51:50
URL: http://moaemilia.blogg.se/
Postat av: Sandra

´Åh men gud! Jag gillar också chris brown½! :D haha (A)

2009-01-16 @ 21:10:52
Postat av: Johanna

YES! Äntligen någon som håller med om Jonas Brothers!!!!! HAha underbart att någon lackat för att du klankat ner på JB! Det är något j ag gör så fort någon pratar om dom^^

2009-01-17 @ 00:00:18
URL: http://jsomijohanna.blogg.se/
Postat av: BoyWithBoots

Amir, du e fett snygg, och din blogg äger, o hade de tinte varit för att jag åxå e från skåne som din boy, så hade jag raggat sönder på dig ;) hahaha adore u sweetie ;P

2009-01-17 @ 01:06:05
Postat av: Fatima

Det verkar som du har problem , kan du göra bättre än jonas brothers och svaret är NEEJ! de har åtminstånde tjänat pengar på nåt som de har kämpat för det vad fan har du gjort förutom att skriva om ditt jäkla liv som en bög oj vad spännande så ta en titt på dig själv i spegeln innan du kritiserar andra för att vara ful ok!!!!

Okk , du kanske inte gillar de men det ger dig inte rätten att reta de så fatta det och skaffa dig ett jäkla normalt liv :xD

2009-01-18 @ 17:12:58
Postat av: Rebecka

Heej!



Jag tror inte jag har kommenterat din blogg någon gång. Men varit inne ett par gånger.



Tänkte jag skulle kommentera sista raden i ditt inlägg



- Hur lärde du känna Meral?



Vi träffades genom en gemensam vän hemma hos honom. Hon ringde innan hon kom och skrek i min väns telefon "hallå har araben kommit?". Jag föll för henne redan då.





Gud va jag skrattar.. Hon måste vara hur bra som helst :)!



Kram kram!

2009-01-19 @ 01:38:34
URL: http://tjingelingbecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0