Tack Maria

Ååh, hela min kropp fylls av glädje!

"Hej Amir! Jag tänkte bara skriva och berätta att jag tycker så sjukt mycket om din blogg :) Jag började väl läsa den för några månader sedan nu och jag är helt fast haha läser den kanske 3-4 gånger om dygnet. Om man sitter i skolan och har det tråkigt så går man in på din blogg och då faller man genast i skratt, när man är hemma och känner sig ensam ja då går man in på din blogg och då blir man glad...du är så skön! Du ska veta att du förgyller min vardag ;)

När jag var tillsammans med mitt ex, vi gjorde slut för ca en månad sedan, så hatade han när jag gick in på din blogg och jag fick inte ens göra det på hans data bara för att han inte tyckte om dig för att du var homosexuell (ni går i samma skola) :S Men det sket jag fullständigt i, jag tycker du verkar vara världens härligaste och charmigaste person :D Antar att du får stå ut med mycket sån där avundsjuka från heterosexuella killar som ser dig ute med dina snygga tjejkompisar med mera men jag tycker det är så bra att du skiter i det! Du ska ha så mycket cred för det du gör och du ska veta att det finns många som lilla jag som blir glada av ditt skrivande :P Sen finns det säkert några som kanske inte förstår sig på din humor (tex dom där som tjaffsade om korangrejen) men vem fan bryr sig ?

Jag och mina tjejkompisar, ja jag har fått alla mina vänner att börja läsa din blogg och dom är också fast haha (a), fyller snart 18 år och då ska vi garanterat hålla utkik efter dig på alla klubbar i storstan haha :D Jag vet inte ens om du läser det här mailet för du får säkert så många om dagarna så du inte hinner läsa alla men jag ville bara skriva det här :) Du är SNYGG, du är ROLIG och du verkar garanterat vara BÄST på fest! Fortsätt med det du gör, I like it :D Du får ha det så jättebra Amir, kram Maria ps. jag älskar också Britney Spears hihi"

Det är detta som får än att fortsätta blogga. Vist, jag får pengar för bloggen och blir bjuden på roliga events. Men seriöst? Jag bloggade i mer än ett halvår innan jag började få pengar för bloggen. Och min blogg var även populär i flera månader innan jag såg till att få en lön för bloggen så alla ni som tjatar om att man bara bloggar för pengar kan ju slänga er i väggen, avundsjuka rakt igenom! Nejmen seriöst, att varje dag få mail som det jag lagt upp i bloggen här får ens självförtroende att stiga så ofantligt högt. Jag går verkligen med huvudet högt buret, nästan 99% av gångerna jag är ute. Jag skämms inte över något, jag är den jag är och jag har lärt mig att jag är minst lika mycket värd som alla andra oavsett vilket kön jag gillar, hur jag ser ut eller vad jag gör. Och det är tack vare er mina kära läsare. Ni är de bästa som finns. <3

Kommentarer
Postat av: Toby Hagberg

Du är värd såna fina mail! :)

2009-01-26 @ 15:30:39
URL: http://tobieee.blogg.se/
Postat av: sara

hejhej ska bara säga en sak din blogg är jätte bra. jag jar några frågor till dig

1. hur mycket pengar får du?

2. hur mycket ska man skriva för att få pengar?



jag loggar inte på min msn så jag hoppas att du svarar genom bloggen

hejdå puss&kram§

2009-01-26 @ 16:18:03
Postat av: Ellinor S

ta åt dig av vart enda ord!

2009-01-26 @ 16:37:34
URL: http://estehlin.blogg.se/
Postat av: Malin Deilert

Ååååh, det där var ju jättegulligt. =)

2009-01-26 @ 17:29:33
URL: http://malindeilert.blogg.se/
Postat av: julia

va sött. riktigt bra skrivet av henne, håller med henne helt och hållet :)

2009-01-26 @ 18:29:05
URL: http://juliaenylen.blogg.se/
Postat av: Therese

Jag håller med till 1000% ! Ha en bra kväll :D

2009-01-26 @ 21:33:04
URL: http://panhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0