Telefonsex

Självklart går jag alltid i taket när dom börjar spela Britney Spears på klubbarna jag är ute på. Men igår blev det extra, dom spelade en låt som definitivt inte alla kunde. Dom spelade låten Phonography som är bonustrack på nya skivan Circus. Den har alltså inte varit en singel och kommer inte heller att bli det. Men jag och Mattias var några av dom få som kunde hela låten utantill från början till slut så vi sjöng glatt med till låten som handlar om telefonsex, så jävla råhett.



"We're not so different you and me
‘Cause we both share our share of obscenities
And everybody's got some freaky tendencies
Hidden or admitted, ‘cause we all got needs

And I make no apologies, (Uh-uh)
I'm into phonography, (Uh-uh)
And I like my bluetooth buttons comin' loose
I need my hands free,
Then I let my mind roam
Playing with my ringtone
He got service, I got service
Baby we can talk all night (Go)

Let's talk about biology
Make believe you're next to me
Phonography, phonography
Talk that sexy talk to me
Better make sure that the line is clean
Keep it confidential, you and me
Phonography, phonography
Dirty talking, call it phonography (Hey)

I can final all your commands
But there will be no talk of adding you to my plans
I'll keep you connected long as you understand
That's how we should keep it Mister Telephone Man

And I make no apologies (Uh-uh)
I'm into phonography (Uh-uh)
And I like my bluetooth buttons comin' loose
I need my hands free
Then I let my mind roam
Playing with my ringtone
He got service, I got service
Baby we can talk all night (Go)

Let's talk about biology
Make believe you're next to me
Phonography, phonography
Talk that sexy talk to me
Better make sure that the line is clean
Keep it confidential, you and me
Phonography, phonography
Dirty talking, call it phonography (Hey)

Baby if you're not alone
Take me off speakerphone
What I'm ‘bout to say right here
Is just for your ears to hear
If you need to hit me back, hit me back
I got a *69
(for that, for that)
(Go)

Let's talk about biology
Make believe you're next to me
Phonography, phonography
Talk that sexy talk to me
Better make sure that the line is clean
Keep it confidential, you and me
Phonography, phonography
Dirty talking, call it phonography (Hey)
(Go) "

Kommentarer
Postat av: Ninux

den låten är inte så bra...

2009-01-25 @ 17:15:37
URL: http://iekstrom.blogspot.com
Postat av: ?

Jag hoppas verkligen inte att du tror på att det är Brittan själv som sjunger?! Det låter inte ens lite likt hennes "vanliga" sångröst!

2009-01-25 @ 17:54:57
Postat av: leif

jo den vart riktigt bra hehehhe

2009-01-25 @ 19:29:49
Postat av: Malin

Vet du vad Amir? Du har gjort så jag har börjat lyssna på Britney Spears! Det är faktiskt en sak jag aldrig trodde att jag skulle göra.

2009-01-25 @ 21:58:11
URL: http://enannanflicka.blogg.se/
Postat av: Liindaaah :D

Väldigt bra låt faktiskt :D !

2009-01-26 @ 02:28:08
URL: http://misspeerfect.devote.se
Postat av: NEZTI

BRITNEY ÄR GRYM, MEN DEN HÄR LÅTEN VAR FAN DET VÄRSTA JAG HAR HÖRT !!

2009-01-26 @ 11:59:54
URL: http://segast.blogg.se/
Postat av: Sophiie

Den låten är typ den bästa från nya skivan :D

Riktigt grym, hoppas hon sjunger den på turnén nu när jag ska se henne i London :D



pöss

2009-01-26 @ 20:53:52
URL: http://misssophie.blogg.se/
Postat av: nilzan

håller med "?" , det låterinte som brittan..

2009-01-27 @ 19:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0