Vi knullar inte

Godmorgon alla söta! :)

Kom att tänka på en sak igår innan jag somnade. Något jag får höra nästan varje gång jag sover med mina killkompisar är "knullade ni?". Och varje gång man säger att man är bög så blir det oftast ett "så du knullar med killar?".


Varför allt detta sex? Nej jag knullar inte med killar, jag blir kär i killar. Eller självklart knullar jag med killar då, men inte det som är själva saken med att vara homosexuell. Och varför skulle jag knulla när jag sover med mina kompisar. Knullar alla straighta kompisar med varandra eller?

Jag har verkligen aldrig fattat vart denna sexuella syn på oss bögar kommer ifrån? Som om vi vore känslokalla sexgalningar lixom? Jag sover med mina vänner för att jag ibland bara inte orkar åka kommunalt hem, och jag säger att jag är homosexuell för att jag är attraherad och får känslor för samma kön som mitt egna.

Over and out u stupid bitches! :)

Kommentarer
Postat av: carinadenfina

Det är nog inte bara homosexuella som lider av sådan frågor. Jag tycker alltid killar frågar varandra och även mig när jag var singel den frågan så fort man hade varit ute, sovit över eller haft någon övernattning själv. Jävligt tröttsamt! Men det är ju ganska vanligt i amerikanska filmer också att fråga just den frågan jämt!

2009-01-02 @ 12:45:21
URL: http://carinadenfina.blogg.se/
Postat av: Sofie

Haha håller med dig... varför tror folk att det är annorlunda för bögar än straighta :P

2009-01-02 @ 13:14:50
Postat av: Lisa

Hej Amir har du inte tänkt på att gifta dig med en kvinna ? eller har du inte tänkt på att jag vill skaffa barn ? .... jag tror du ändrar dig snart och blir tsm med en kvinna eller vad säger du ? ta upp frågan och svara tack är så taggad efetr att få läsa svaret. snälla svara .!

2009-01-02 @ 16:30:26
Postat av: Anti-Gay

Dina föräldrar lär vara väldigt besvikna på dig, halva din släkt skäms att du bär deras efternamn. du är bara helt felknullad, när Gud skapade dig så tvivlade han på om du skulle bli tjej eller kille men du blev en tjock bög.



/en från klassen

2009-01-02 @ 17:14:47
Postat av: Cecilia

men så säger man ju till straighta också.



-jag sov över hos adde ikväll.

-hade ni sex? :D



du vet, det e samma sak haha

2009-01-02 @ 17:52:38
URL: http://www.cecilias.mine.nu
Postat av: Sussi

HAHAHAHA, ja men måna tror fan man tänder på alla bara för att man är gay eller bi. Många killpolare tror att jag tänder på ALLA brudar bara för att jag är bi.....öööh, verkligen inte...suck

2009-01-02 @ 18:28:56
URL: http://sofuckt.blogg.se/
Postat av: lina

bra sagt , man knullar ju inte bara för man sover över liksom xD

2009-01-02 @ 20:08:02
URL: http://missinna.blogg.se/
Postat av: malin

äääh.. sover jag med en kille, så måste jag ligga ;) hahah men det kanske bara är jag...

puss

2009-01-02 @ 20:47:23
Postat av: sonena

HAHAHAHA...det var bland det roligaste jag läst. Det roliga är ju att man inte tänker så om oss brudar. aja dem som tror så undra vart IQn befinner sig då. Så puckad kan man väll inte vara att man tror att man knullar bara för att man sover över??!!!

2009-01-02 @ 22:09:38
URL: http://sonena.blogspot.com/
Postat av: johanna

GUUU VA GLAA JAG BLir när jag läser detta!

Åååh nu kan jag sova gott!

Fortsätt vara dig och stå på dej, det behvös! =D

2009-01-02 @ 22:37:15
URL: http://cederskog.blogg.se/
Postat av: OMG

Iofs så ligger alla straighta/bi kompisar i mina kretsar med varandra. Mest hela tiden. :P Så, JA!

2009-01-04 @ 11:45:42
Postat av: Bullen

Bäst sagt, evah! ;)

2009-04-18 @ 14:27:49
Postat av: Oskar

Toppeninlägg! Tycker om ditt skrivsätt, man fastnar trots att jag egentligen hatar bloggar. Kör på!

2009-05-09 @ 23:39:12
URL: http://twitter.com/oskarnilsson
Postat av: Anonym....

Hejsan, började läsa din blogg igår, ska fortsätta med det, så därför kommenterar jag nu, lite sent.



Jag är en tjej då, lesbisk, och då tror folk att jag liksom kåtar sönder och vill ha sex och har sex med alla tjejer.

Liksom, straight tjej och straight kille kan vara kompisar och slagga hos varandra men inte homosexuella?





Din blogg är bäst!

Love ya!

2009-05-20 @ 15:19:02
Postat av: Anonym

BRA SAGT!

2009-05-27 @ 15:06:11
Postat av: sabine<3

Hur har 2 killar sex tillsammans då? Om gay killar brukar göra sånna saker med varrandra?! :P

2009-07-19 @ 02:06:30
URL: http://theonlysabine.blogg.se/
Postat av: johanna

"gay-samhället" är något som ungdomar inte vet mycket om, men på tv framställs det som en udda och promiskuös kultur. sanningen är ju dock att svenska tjejer inte är kapabla till att ha riktiga kill-kompisar. detta gäller inte alla, men jag har många "vänner och bekanta" som helt enkelt ligger med eller suger av 80% av sina vänner av motsatt kön. därför tror jag att dom drar alla homosexuella män över en kam och tror att ett gay-förhållande bara är en massa sex och inget stadigt eller mysande.

jag själv är inte en del av "gay-världen" då jag inte gillar att stämpla folk överhuvudtaget utan är upptagen med att bara försöka leva i nuet och i mej själv, men då jag anser kvinnor vara attraktiva så har jag haft endel problem och skitsnack som folk som vägrar duscha efter gymnastiken för dom tror jag ska förgripa mej på dom... suck



skön blogg! keep up the good work!

2009-08-15 @ 11:48:13
URL: http://acres.blogg.se/
Postat av: Jasmine

KLOKT SKRIVET!!

Puss :*

2009-08-16 @ 19:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0