We live and we learn

Älskade läsare... Ni förstår säkert ingenting av allt jag svammlar om på nätterna här i bloggen. Men jag måste faktiskt få skriva av mig lite ibland, och jag känner att bloggen är rätt, det är ju faktiskt min dagbok.

Vi pratar ju inte, inte någonting alls. Jag blir tokig, han fattas och det märks. Jag känner mig dum som väntar, och dummare för att jag inte vet vad jag väntar på. Eller jag vet iof vad jag väntar på, men vet han? Han säger att jag bara säger det på fyllan... men han säger knappast själv något när han är nykter? Allt blir ju bara fel, och jätteknas, och det suger. Det borde vara vi, det är självklart. Världens finaste... och jag mår som bäst när vi umgås. One day at a time! Jag kanske glömmer honom snart :/



Kommentarer
Postat av: Charlie

Amir, killen förtjänar inte dig, okej! Du förtjänar såå mycket bättre..Men du är snart över honom, det ska jag se till! Jävla lirare han är som tror du kommer finnas där föralltid haha.



Love to u bitch<3

2009-06-29 @ 00:41:28
URL: http://charliewandel.blogg.se/
Postat av: Anneli

Hehe, kunde du inte skippat att ha med papperskorgen på bild o istället fått med HELA dig på bilden? ;-)

2009-06-29 @ 00:46:07
URL: http://heartofanneli.blogg.se/
Postat av: Sandra

känner igen mig dära..usch fyfan kärlek suger verkligen ibland.

2009-06-29 @ 00:58:21
URL: http://thatsriight.blogg.se/
Postat av: elin

du lyckades just beskriva mina känslor där.

det suger när det är såhär

2009-06-29 @ 01:17:12
Postat av: Anonym

underbar blogg. du är sköön som fan.



Jag känner mig dum som väntar och dummare för att jag inte vet vad jag väntar på.

Du har hittat ord för mina känslor tack amir.



Jag sitter och väntar på en kille som verker inte riktigt bestämma sig. Mycket fram och tillbaka men jag förstår mig inte på honom och ändå så väntar jag, eftersom ja mår som bäst när jag är med honom...

2009-06-29 @ 01:22:28
Postat av: Hannes

Ta tag i det Amir, jag har precis avslutat ett förhållande.. Hn sade att hn inte visste om h*n älskade mig längre och då orkade jag inte mera.



Jag tog tag i det och trodde inte på det hn sade i telefon att hn älskade mig längre etc..

Kommer må dåligt ett tag framöver.. Men livet går vidare, utan vissa personer man älskade mest.



You'll be alright Amir, finns här om du behöver någon att prata med!:)<3

2009-06-29 @ 01:32:21
URL: http://haannees.blogg.se/
Postat av: jR

Sluta inte vänta Amir!

Det är svårt att glömma känslor, det går i princip inte om dom är starka.

Dom går att trycka undan, dom kan tina, men dom går inte att glömma och det gör så du inte glömmer honom.

Och angående ett annat blogginlägg, han kanske väntar på att du ska ringa honom på kvällarna?

Du kan ju iallafall försöka om du inte har gjort det.

Lycka till med han :*



Jag är rätt trött och det här kanske låter jätte rörigt, jag vet faktiskt inte.

2009-06-29 @ 01:35:30
URL: http://ifallowyouintothedark.blogspot.com
Postat av: t

Det du skrev nu beskriver EXAKT hur det är för mig. Varenda ord stämmer. Kärlek är kämpigt, men hade det inte varit det så hade det inte betytt något så.

2009-06-29 @ 02:26:22
Postat av: rebecca

vet hur de är hörredu! finns om du vill snacka.=) btw så skulle jag behöva ha lite hjälp (råd) om en sak, kan man mejla dig eller så? :)

2009-06-29 @ 02:32:08
Postat av: sandra

:/

2009-06-29 @ 08:11:41
URL: http://potatismos.blogg.se/
Postat av: Johanna

:S kämpa amir<3

2009-06-29 @ 08:18:32
URL: http://joffifee.blogg.se/
Postat av: emy

efter regn kommer solsken <3

& sen kommer ju givetvis regn igen

tänker du, men det är väll så livet ska vara? :/

2009-06-29 @ 10:59:56
URL: http://iamemy.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag fick precis reda på av en kille som jag gillat i flera år att han inte har några känslor för mig. Det var nåt litet mellan oss för nån vecka sen, men nu är det alltså slut. Och vet ni? Jag bryr mig inte. I'm so over him! Det kommer gå bra, Amir. Det är inte säkert att det blir med honom, men det kommer gå bra. <3

2009-06-29 @ 11:36:13
Postat av: ♥ S A N D R A ♥

we love u :)

2009-06-29 @ 12:14:54
URL: http://juustice.blogg.se/
Postat av: Chio

Hejsan Amir! Hjälp till at få tillbaka solero shots genom att skriva på en namnlista: http://www.namnlista.se/ta-tillbaka-solero-shots/

Ha en bra dag!

2009-06-29 @ 12:30:46
Postat av: Anonym

du e så jävla söt!!!! bry dig inte om honom!

2009-06-29 @ 13:55:51
Postat av: Chico

bääääääääh

2009-06-29 @ 15:01:33
Postat av: Anonym

Omg Amir, vi tjejer känner ju samma sak alltså förstår inte varför vissa killar ska vara så där. Att dem ska ha så svårt att prata ut och säga vad dem känner. Vi vet ju om det men vill bara att de ska säga det också så¨man får det bekräftat. Fan va skönt att ha en kompis som är homosexuell som man ska snacka med, speciellt en kille som kan ge en massa råd.



En sak till bara: DIGGAR DIG SOM FAN

2009-06-29 @ 19:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0