Det är inte menat

Nej det är ju tydligen inte menat att jag ska göra videobloggar!? Programmet för min webkamera strular, när jag ska spela in via dailymotion/videofy så låser sig internet, och batterierna till min digitalkamera är slut och jag har inga nya här hemma heller. Typiskt va!?

Jag hade ändå inget nytt att berätta. Har njutit dagen framför datan som en fet gris. Har pratat lite i telefon med diverse människor och det har även bokats bio för ikväll. Jag och 5 vänner ska på nattbio (följt av hemmafest om vi orkar) men mer om det senare! Ska fördriva tiden genom att fixa mig lite nu. Får se om jag orkar sätta på mig lite smink, men fin i håret vill jag i alla fall vara :)



Kommentarer
Postat av: merima

söt du är :)

2009-03-21 @ 19:17:54
Postat av: mathilda

sötnos!:)

2009-03-21 @ 22:02:08
URL: http://mathildasspot.blogg.se/
Postat av: Ida

Joooo.. Videoblogg vill vi ha! Jag drömde förresten om dig inatt :p, haha jag läser nog din blogg för mkt. DU var jätte duktig på gymnastik!

2009-03-21 @ 22:12:07
URL: http://idaflorestedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0