Fick världens finaste present

Heippa! Hemma nu efter storhandling inne på Willys! Väl där inne så gav mormor mig min examenspresent i förskott och jag har aldrig varit så lycklig förut! Jag stod som ett litet barn och hoppade av glädje. Har ringt halva min kontaktlista på mobilen och berättat för alla vad jag fått för present. Dock kan jag inte skriva det i bloggen än utan ni får veta deta nästa vecka. Gud jag är så hisspig så att jag inte vet vad jag ska ta mig till, jag är världens lyckligaste människa just nu!

"Heippa, haru nulla sig en enpä?"


"OMG, gaybloggaren pantar burkar, vad pinsamt!"

Kommentarer
Postat av: Anonym

biljett till någon av britneys konserter kanske ;)?

2009-03-13 @ 15:01:23
Postat av: mathilda

ooh, vad spännande!^^

2009-03-13 @ 15:50:47
URL: http://mathildasspot.blogg.se/
Postat av: My

Fasiken vad nyfiken jag blev nu :D hehe

Kanske en biljett till Britney ? ;D

2009-03-13 @ 16:06:18
URL: http://mysn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0