Tralala

I wanna feel love, love, love
Lift me up to the sky
Oh give me love, love, love
Take me higher than high
I will show you heaven when I get you alone
I don't wanna wait anymore


Åh kan inte sluta sjunga på den, den sitter verkligen fast i mitt huvud! Sitter hemma hos mig nu och kör den på högsta volym, underbart alltså! Nu är det så att lunchen kanske blir inställt men inget är säkert än så jag får väll se hur det blir. Ska i alla fall ta mig en dusch nu och göra mig lite säxy! Har sett ut som 7 svåra dagar alltför länge nu haha.


Kommentarer
Postat av: Idaaow =)

Hej Hej:) skulle bara säga att du är jävligt snygg!!

Puss :)

2009-03-11 @ 11:40:09
Postat av: Tobbe

HAHAHA, vet du var georgien har gjort de?`de blev diskade från esc. vet du varför? För deras låt hette ''We Don't Wanna Put In''. och så när de sjunger det så sjunger de ''We just wanna, shot him''.och om du lyssnar på låten så låter det som att de sjunger ''We don't want Putin'', rysslands f.d. president alltså. stackarna :( hahaa :P

2009-03-11 @ 16:35:01
URL: http://tobbejonsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0