Grattis Malena

Agnes, min älskade Agnes! Jag hade gåshud under hela jävla numret! Jissanes vilken energi bruden hade på scenen, hon sjöng verkligen med hela kroppen såg man! Hoppades verkligen på henne men det blev ju inte så! Inte Alcazar och inte Sarah Dawn Finer heller, som förövrigt fick mig att storgråta. Nu pratar vi inte om tårfyllda ögon för att låten var fin utan riktiga tårar som rann längs hela min kind. Verkligen en av årets finaste låtar alltså, love till den!

Malena vann ju och det är ju bara att grattulera. Hennes låt har spelats mycket här i mitt rum så lite glad är jag faktiskt för henne. Jag menar, hon är ju totalt grym på det hon gör! Låten är unik också så vi får se hur det går i Eurovision sen, vi kanske hamnar på topp 10 för en gångs skull!? Anyway, tråkigt att Agnes inte vann men grattulationer till grymma Malena som tog hem hela kalaset!

2 söta bilder från igår när vi såg på MF!


Kommentarer
Postat av: Anonym

"grattulera" amir va e de här för stavning för nån som ska vara såå braa på svenska?

2009-03-15 @ 15:18:53
Postat av: Linnea

Snygga kläder du hade på dig! :D

2009-03-15 @ 15:29:48
URL: http://linneahilje.blogg.se/
Postat av: Lisa

malena var en värdig vinnare :D

2009-03-15 @ 15:47:59
URL: http://wlisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

till: "'grattulera' amir va e de här för stavning för nån som ska vara såå braa på svenska?"



vem kan inte råka stava fel i studens hetta? sluta klaga på saker som inte betyder ett skit!

2009-03-15 @ 17:21:58
Postat av: mathilda

hoppas det går bra för henne sen!:D

2009-03-15 @ 18:20:45
URL: http://mathildasspot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0