Ska nog sminka mig idag

Efter mycket om och men ser det ut som att jag kommer ut i friheten idag. Jag ska följa med Niklas till tandläkaren, sedan ska vi öppna varsitt snytt sparkonto hos banken, sedan blir det middag eller fika i stan ofcourse. Vapiano eller Fresco står i alla fall längst upp på listan, men man vet aldrig vart man kan hamna. Nu ska jag fixa mig och faktiskt sminka mig lite. Jag kan inte komma ihåg när jag senast sminkade mig en vardag, men nu blir det i alla fall så. I'm hot.


Kommentarer
Postat av: puuuuuuuuss

amiiiir! :*

jag vill inte skrämma upp dig, men kolla upp det där om svininfluensan :/

och logga gärna in på din gaybloggen msn soon, jag missade förra gången. PUSS.

2009-05-05 @ 14:10:25
Postat av: Sandra

Jätte bra läsning. Kolla gärna in min blogg och kommentera.

Ha en bra dag.. kram



2009-05-05 @ 14:13:39
URL: http://sandrais.blogg.se/
Postat av: bitter

du ser ut som en paprika









face it

2009-05-05 @ 14:44:20
URL: http://bitter.se
Postat av: indra

För några veckor sedan blev jag medlem här: http://www.freestreet.se/?r=11081 sen dess har jag fått hem presenkort till ett värde av 950 kr. Helt otroligt och helt GRATIS! Det bästa är att man själv får välja vilka butiker man vill spendera presenkorten på, jag har bland annat valt H&M, Caliroots och cdon. com. Dessutom kan man få presentkort från nelly. se, the body shop, åhléns, kicks m.fl. Det är inte många som är medlemmar än så passa på innan det blir svårare OCH så får du 25 poäng i bonus om du klickar på länken. Bli medlem du med, det är jättelätt =)

2009-05-05 @ 16:03:38
Postat av: ..-.-.-

asså du en STOR gay kan jag hålla med om=)

2009-05-05 @ 17:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0