Let the music play


Är sjukt taggad alltså, vill bara öppna mina två vodkaflaskor och köra igång. Men det är bara torsdagen kvar som jag måste lida igenom innan det är fredag. Allas älskade fredag! Undra vad det blir för slags skandal på min fest denna gång? Sisst så snoddes det ******, what's next liksom? Ryktas att gaybloggarn lovat en avsugning på toan till en viss person? Wouhuhuh, nejmen gud... min syster ska ju komma jag kan inte hålla på knulla på toan då haha, sådant passar sig inte. Ska supa henna under bordet och sen när hon däckat kan jag själv börja röja loss för då är hon inte mitt problem längre ;D

- Ska ringa min soulmate nu och snacka lite. Planera inför morgondagen (som vi väntat på i 8 månader) och bara vara lyckliga tillsammans. Imorgon kommer att bli en toppendag för oss två. Men vi hörs imorgon när jag vaknat. Jag ska försöka vakna sådär tidigt igen :) Kyss och godnatt!

Update 03.45: Typiskt... jag och Sara är fortfarande vakna!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är man bjuden? ;) Mohaha

2009-11-19 @ 00:35:34
URL: http://grisac.blogg.se/
Postat av: SveaJ

De låter härligt =) hehe.

2009-11-19 @ 00:55:53
URL: http://sveaj.blogg.se/
Postat av: shanna

Have fun! ;)

2009-11-19 @ 01:21:44
URL: http://shannita.blogg.se/
Postat av: E M E L I E & L I S A - VÅRT LIV I EN LITEN 1:A!

HAHAHA, schysst plan för syrran, det visar precis hur en bra och ansvarsfull storebror ska vara ;)

2009-11-19 @ 01:45:39
URL: http://skeppargatan.blogg.se/
Postat av: linda

*

*

*

*

eh, ja du borde verkligen träna.

och eh, ja du borde verkligen färga håret brunt.

förstår inte att svartingar tror sig passa i blont till deras konstiga/mörka hy och ögonfärg, ni är och kommer aldrig bli svenskar hur mycket ni än bleker håret och vill vara det, låt oss sköta det ist :)!

ser du inte hur dina svarta ögonbryn INTE passar ihop med ditt vita hår!? skulle tex jag som är blont rita dit svarta ögonbryn ist? no way för jag vet bättre, jag vet vad klass är, medans du springer runt och ser TRASHIG ut!!! riktig förorts, rinkeby svarting som försöker bli svensk och försöker skaffa sig klass. men det kommer aldrig att hända, försök fatta det!

sen att du sprnger runt med pissie gör dig riktigt low class, vad gör en sån tjej emd en fet, trashig bög!? snacka om att du är en RIKTIG golddigger!

som dom blonda hororna som är tillsammans med hugh heffner för pengar och berömmelse. skäms du inte?

som byter kompis efter hur mycket pengar och berömmelse dom har? och säkert säger samma fras till alla också "älskar dig babe, du och jag för alltid!" men sen när en ny berömd tjej/kille dyker upp dumpar du "din babe, bff" för att du hittat en annan som är mer känd!! du är en riktig lycks sökare, en falsk jävel som är som en parasit som lever på andra och deras berömmelse! för inte är det du som blir bjuden på awards, tv och tidningar! det är alla andra som är det men du bara hänger med och försöker skaffa status som du egentligen inte har! utan pissie hade du varit INGET. ett jävla bög trash med fettma. fyfan vilket jävla piss liv du borde ha.

förstår inte att alexandra fortsätter va med dig. för man märker så jävla väl hur du beter dig, byter kompis efter berömmelse ch är så jävla falsk h lever på andra!

du är fan värre än riktiga tjejer. ni bögjävlar är fan mer falska än vi! jag äcklas av er.

ta o försök skaffa dig egen jävla berömmelse du! fast du skulle aldrig få nån, kanke som böghora bland 50+ männen. för suga gubbsnoppar är du säkert bra på, varför inte försöka bli berömd där?

eller du som gillar fet mat och bara ligga stilla och låta fettet flöda fritt borde kanske bli nya mc donalds ikonen?

DÄR har du ditt kall amir!

så sluta upp o leva på alexandras berömmelse som HON skapat själv! du kommer aldrig bli nåt annat än en FET jävla skugga bakom hennes berömmelse. du är den som bara hänger med men som ingen ser. eller ja jo, snart kommer väl rubriken "VEM är den feta araben BAKOM kissie jämt? en stalker maybe?"

lägg ner nu, skaffa dig ett eget liv ist för att leva på alexs. jävla trash bög!

*

*

*

*

//[email protected]

2009-11-19 @ 02:04:55
Postat av: linda

*

*

*

*

eh, ja du borde verkligen träna.

och eh, ja du borde verkligen färga håret brunt.

förstår inte att svartingar tror sig passa i blont till deras konstiga/mörka hy och ögonfärg, ni är och kommer aldrig bli svenskar hur mycket ni än bleker håret och vill vara det, låt oss sköta det ist :)!

ser du inte hur dina svarta ögonbryn INTE passar ihop med ditt vita hår!? skulle tex jag som är blont rita dit svarta ögonbryn ist? no way för jag vet bättre, jag vet vad klass är, medans du springer runt och ser TRASHIG ut!!! riktig förorts, rinkeby svarting som försöker bli svensk och försöker skaffa sig klass. men det kommer aldrig att hända, försök fatta det!

sen att du sprnger runt med pissie gör dig riktigt low class, vad gör en sån tjej emd en fet, trashig bög!? snacka om att du är en RIKTIG golddigger!

som dom blonda hororna som är tillsammans med hugh heffner för pengar och berömmelse. skäms du inte?

som byter kompis efter hur mycket pengar och berömmelse dom har? och säkert säger samma fras till alla också "älskar dig babe, du och jag för alltid!" men sen när en ny berömd tjej/kille dyker upp dumpar du "din babe, bff" för att du hittat en annan som är mer känd!! du är en riktig lycks sökare, en falsk jävel som är som en parasit som lever på andra och deras berömmelse! för inte är det du som blir bjuden på awards, tv och tidningar! det är alla andra som är det men du bara hänger med och försöker skaffa status som du egentligen inte har! utan pissie hade du varit INGET. ett jävla bög trash med fettma. fyfan vilket jävla piss liv du borde ha.

förstår inte att alexandra fortsätter va med dig. för man märker så jävla väl hur du beter dig, byter kompis efter berömmelse ch är så jävla falsk h lever på andra!

du är fan värre än riktiga tjejer. ni bögjävlar är fan mer falska än vi! jag äcklas av er.

ta o försök skaffa dig egen jävla berömmelse du! fast du skulle aldrig få nån, kanke som böghora bland 50+ männen. för suga gubbsnoppar är du säkert bra på, varför inte försöka bli berömd där?

eller du som gillar fet mat och bara ligga stilla och låta fettet flöda fritt borde kanske bli nya mc donalds ikonen?

DÄR har du ditt kall amir!

så sluta upp o leva på alexandras berömmelse som HON skapat själv! du kommer aldrig bli nåt annat än en FET jävla skugga bakom hennes berömmelse. du är den som bara hänger med men som ingen ser. eller ja jo, snart kommer väl rubriken "VEM är den feta araben BAKOM kissie jämt? en stalker maybe?"

lägg ner nu, skaffa dig ett eget liv ist för att leva på alexs. jävla trash bög!

*

*

*

*

//[email protected]

2009-11-19 @ 02:05:11
Postat av: Anonym

som amir säger: linda har fått för lite kuk ;)

2009-11-19 @ 03:05:07
Postat av: Anonym

som amir säger: linda har fått för lite kuk ;)

2009-11-19 @ 03:05:38
Postat av: Anonym

som amir säger: linda har fått för lite kuk ;)

2009-11-19 @ 03:06:01
Postat av: e

sääääääääääääääääxii

2009-11-19 @ 05:44:19
URL: http://suuugar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejsan, vi är tre tjejer som är i göteborg för först gången, ok om vi kmr på festen?

2009-11-19 @ 09:36:28
Postat av: sara nordgren

eh, hur fan kan du vara kompis med alexandra aka "kissie", hon kallar dig fan extremt fet i sin blogg me tanke på att ja du är ju mullig och kissie säger att man e fet med ihopsittande lår så då borde ju du vara extremt fet enligt henne, fyfan va äckligt att vara kompis me en sån vidrig falsk mäniska som tycker du är fet, eller du verkar ju tycka det är okej? :)

2009-11-19 @ 09:43:40
Postat av: sara nordgren

eh, hur fan kan du vara kompis med alexandra aka "kissie", hon kallar dig fan extremt fet i sin blogg me tanke på att ja du är ju mullig och kissie säger att man e fet med ihopsittande lår så då borde ju du vara extremt fet enligt henne, fyfan va äckligt att vara kompis me en sån vidrig falsk mäniska som tycker du är fet, eller du verkar ju tycka det är okej? :)

2009-11-19 @ 09:44:15
Postat av: Wictoria

AMIR FOR SUUURE! :)

Kissie förtjänar inte dig.

2009-11-19 @ 09:53:55
URL: http://mewictoria.blogg.se/
Postat av: athanasia

Håller med sara nordgren. Asså Amir du är en snäll människa när man ser på dig och jag tycker inte att Kissie är en äkta vän för dig. Liksom dom som snackar skit i din närvaro snackar skit i din frånvaro!

2009-11-19 @ 10:18:37
URL: http://athanasiadimitriadou.blogg.se/
Postat av: Em

Fasen va kul med hemmafest :D hoppas det inte spårar ut för mkt :P

2009-11-19 @ 10:26:05
URL: http://mlliii.blogg.se/
Postat av: Ubeauty

Besök min blogg där jag skriver om allt möjligt i kategorierna Bakelser, Kärlek, Naglar, Självförståelse/Psykologi, Skönhet/Smink/Mode =)



Besök min blogg där jag skriver om allt möjligt i kategorierna Bakelser, Kärlek, Naglar, Självförståelse/Psykologi, Skönhet/Smink/Mode =)



Besök min blogg där jag skriver om allt möjligt i kategorierna Bakelser, Kärlek, Naglar, Självförståelse/Psykologi, Skönhet/Smink/Mode =)



Besök min blogg där jag skriver om allt möjligt i kategorierna Bakelser, Kärlek, Naglar, Självförståelse/Psykologi, Skönhet/Smink/Mode =)



Besök min blogg där jag skriver om allt möjligt i kategorierna Bakelser, Kärlek, Naglar, Självförståelse/Psykologi, Skönhet/Smink/Mode =)



Besök min blogg där jag skriver om allt möjligt i kategorierna Bakelser, Kärlek, Naglar, Självförståelse/Psykologi, Skönhet/Smink/Mode =)



Besök min blogg där jag skriver om allt möjligt i kategorierna Bakelser, Kärlek, Naglar, Självförståelse/Psykologi, Skönhet/Smink/Mode =)

2009-11-19 @ 10:37:51
URL: http://ubeauty.blogg.se/
Postat av: Johan

Hoppas det går lyckat då och inget försvinner :S



min och min pojkväns blogg är bara ett klick bort. Jag slår vad om att du inte kommer klicka!

2009-11-19 @ 10:45:07
URL: http://johanochemilslilla.blogspot.com/
Postat av: sallysex

haha xD

2009-11-19 @ 11:04:20
URL: http://sallysex.blogg.se/
Postat av: Ludde

Du får ha så kuL!:D

2009-11-19 @ 11:38:31
URL: http://anglars.blogg.se/
Postat av: tobys.se - En släng av ADHD och hjärnsläpp

Haha roliga tankar.

2009-11-19 @ 11:42:07
URL: http://tobys.se
Postat av: .

hahah håller med linda här!Du är en jävla fetknopp och en jävla svarting som tror du blir svensk för du färgar ditt trashiga hår blont.urk!!och hur omogen är du på en skala?"ska supa min syster under borde så att hon inte är mitt problem längre" ne du. åk hem istället arabjävel.

2009-11-19 @ 12:35:05
Postat av: Emmelist

Å inte bjöd du mig inte :D mer norrlänningar åt folket :D



haha



ha så jävla skoj imorgon! gå in djupt i dimman!!

2009-11-19 @ 14:32:01
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Söderlund

Varför planerar man en random-fest åtta månader framåt?

Fyller du år eller något så förstår jag det.

Men det gör du väl inte?

2009-11-19 @ 15:01:51
URL: http://robinsoderlund.se
Postat av: FUN & FEARLESS IN BARCELONA

Amir du får sluta bjuda in fjortisar till din fest, så slipper du såna problem ;_D

2009-11-19 @ 15:21:14
URL: http://ladyhumpalot.blogg.se/
Postat av: Memmorna

Får vi komma eller? ;) <3

2009-11-19 @ 15:27:46
Postat av: Melicia §

Hahaha amir gubben kan du inte klockan eller ? HAHA , du skriver "uppdate 03.45" fast du egentligen publicera den 00.26. HAHAH antingen så måste du checka in synen eller lära dej klockan :)

2009-11-19 @ 16:08:21
Postat av: isabella l .

Haha var snäll mot syrran (:

2009-11-19 @ 18:05:10
URL: http://issaah.blogg.se/
Postat av: olivia

hihi hoppas det blir kul! :)

2009-11-19 @ 18:25:53
URL: http://olizkooliz.blogg.se/
Postat av: Nabb

Klockan var 00.26 när du ladda upp ?! SPELA ÖVER ! .. -.-

2009-11-20 @ 00:11:34
Postat av: Anonym

och eh, ja du borde verkligen färga håret brunt.

förstår inte att svartingar tror sig passa i blont till deras konstiga/mörka hy och ögonfärg, ni är och kommer aldrig bli svenskar hur mycket ni än bleker håret och vill vara det, låt oss sköta det ist :)!

ser du inte hur dina svarta ögonbryn INTE passar ihop med ditt vita hår!? skulle tex jag som är blont rita dit svarta ögonbryn ist? no way för jag vet bättre, jag vet vad klass är, medans du springer runt och ser TRASHIG ut!!! riktig förorts, rinkeby svarting som försöker bli svensk och försöker skaffa sig klass. men det kommer aldrig att hända, försök fatta det!



RRRRRRRRRAAAAAAASSSSSSSIIISSSSSTTTTTTTT !!!!!

2009-11-20 @ 00:13:45
Postat av: elllliii

hahahaha :):)

2009-11-20 @ 07:17:24
URL: http://ellinorsss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0