Prostitution = vardagsmat?

Jag som homosexuell kille kan helt ärligt stå för att prostitution är väldigt vanligt bland homosexuella killar, det är inget att sticka under stolen med. Värst är det bland de unga som har svårt att säga nej och som mer än gärna vill ha lite pengar.

När jag var yngre fick jag jämt förslag från äldre män. "Gillar du kuk? Du kan tjäna på det". Tack och lov har jag en mor som gett mig en bra uppfostran och lärt mig vad som är rätt & fel, så resten kan ni fatta själva. Men nu finns det sånna som faktiskt har svårt att säga nej, och som är villiga att sälja sin egna kropp till en äldre man för lite pengar.

Senast igår smsade jag med en bekant kille som är lite yngre än mig. Han var glad över att han skulle få två stycken vodkaflaskor för att suga av en kille. Jag sa att det var hans egna val men att ifall han ville göra det så behövde han inte höra av sig till mig mera. Hans svar blev "vadå, jag gillar kuk och jag gillar vodka". Det är läskigt hur hjärntvättade och korkade dagens ungdommar kan vara.

Har ni blivit erbjudna pengar/varor mot sexuella tjänster?
Eller vet ni att detta sker i er bekantskapskrets?


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag lägger aldrig gröt under kudden

2009-11-12 @ 15:16:54
URL: http://baylakesfinest.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha är man medlem på qx händer de ju jämt!

2009-11-12 @ 15:17:51
URL: http://smygbogen.blogg.se/
Postat av: Marina

Sex har blivit en helt annan sak än det man bara delar med en person man älskar. Sex säljs, syns, är överallt. Det här med prostitution (som det faktiskt fortfarande klassas som) finns runt omkring oss hela tiden, men det har blivit svårt att lägga märke till. Det är knappt tabulagt längre på vissa plan. Otroligt obehagligt.

2009-11-12 @ 15:20:13
URL: http://sedgwicked.blogspot.com/
Postat av: ♥ N I G H T F A L L - Barbie outside, rocker inside

Jaghar aldrig blivit erbjuden pengar för sex och jag känner inte heller någon som blivit det. Men det är kanbske inget man berättar för folk..

2009-11-12 @ 15:21:45
Postat av: a

känns som att det finns fler bögar nere i sthlm, ovanligare här i norr, vad säger du om den saken amir?

2009-11-12 @ 15:24:46
Postat av: AnnaaNordin

Jag är dock tjej men jag svarar på din fråga ändå.



Jag blev erbjuden pengar en gång för sex men jag sa nej direkt. Jag ville inte ens veta vilken summa det rörde sig om. Jag bor på Gotland och har hört nu att det finns många 15 åriga tjejer som säljer sin kropp mot pengar. Alla de små tonåringarna har samma "chef" Det är hemskt. Blir så ledsen när jag hört sådant.

2009-11-12 @ 15:25:03
URL: http://pannys.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart har kissie tagit vägen?

2009-11-12 @ 15:27:51
Postat av: Anne

såg du va dennis skrev om dej? snälla knäck han!!!

2009-11-12 @ 15:28:20
Postat av: hofosho.blogg.se

trött @ fjortisbloggar?

läs vår emo blogg

emoblogg

emoblogg

emoblogg

emoblogg

emoblogg

emoblogg

emoblogg

emoblogg

emoblogg

emoblogg

emoblogg

emoblogg

emoblogg

emoblogg

emoblogg

emoblogg

emoblogg

emoblogg

emoblogg

emoblogg

emoblogg

emoblogg

emoblogg

emoblogg

emoblogg

emoblogg

emoblogg

emoblogg

emoblogg

emoblogg

emoblogg

emoblogg

emoblogg

emoblogg

emoblogg

emoblogg

emoblogg

emoblogg

emoblogg

emoblogg

emoblogg

emoblogg

emoblogg

emoblogg

2009-11-12 @ 15:29:18
URL: http://hofosho.blogg.se/
Postat av: Sally

jag tkr det är ok att sälja sig ;D ohja

2009-11-12 @ 15:33:17
URL: http://sallysex.blogg.se/
Postat av: Anonym

Aa genom datorn hehe. Men tacka nej såklart.

2009-11-12 @ 15:39:43
URL: http://cheriiie.blogg.se/
Postat av: anonym...

Tänker svara på den här frågan även fast jag är tjej.

Jag blev erbjuden för ungefär ett halvår sen att ha sex med fem olika killar på en fest. Dom var tydligen bara på besök här i staden jag bor och ville ha "sällskap för natten". Dom va villiga att ge mig flera tusen (tänker inte skriva ut exakt hur mycket) + sprit och cigg. Kan ju passa på att nämna att en av killarna tydligen hade mycket pengar och var väldigt känd runt om i Stockholm påstod han men jag som inte bor där har ingen aning.

Själv är jag 16 år och killarna var i ungefär 21-24 års åldern.

2009-11-12 @ 15:47:33
Postat av: DIN MAMMAS FITTA

VÄNTA BARA DIN FUCKING HORFITTA SKA DÖDA DIG JÄVLA ÄCKLIGA BÖG ATT DU INTE SKÄMMS DIN JÄVLA ÄCKEL MOBBADE FITTA VÄNTA BARA TILLS JAG FÅR TAG PÅ DIG DU SKA MISSHANDLAS GROVT. MAMMA KNULLARE

2009-11-12 @ 15:47:40
Postat av: DIN MAMMAS FITTA

VÄNTA BARA DIN FUCKING HORFITTA SKA DÖDA DIG JÄVLA ÄCKLIGA BÖG ATT DU INTE SKÄMMS DIN JÄVLA ÄCKEL MOBBADE FITTA VÄNTA BARA TILLS JAG FÅR TAG PÅ DIG DU SKA MISSHANDLAS GROVT. MAMMA KNULLARE

2009-11-12 @ 15:47:40
Postat av: Din riktiga farsa :)

1. Banta ffs!

2. Du passar i programmet "Du är vad du äter" istället för en falsk bög.

3. Din farsa och morsa var säkert tjocka som dig eftersom generna har smittat även dig. Din äckliga varelse.

4. Hoppas du får en stock i rumpan.

5. JUMP AND DIE!

2009-11-12 @ 15:48:24
Postat av: Din riktiga farsa :)

BÖG JÄVEL SKULLE DU KUNNA FRÅGA DIN SYSTER OM JAG FÅR LIGGA I SÄNGS MED DIN SKRÄPIGA SYSTER HON HAR SEXIGA BOOBS SOM JAG VILL DUNKA MIG GUL OCH BLÅ I DESSUTOM SIMMA BLAND TUTTARNA SÅ HELA MITT FACE BLIR OSYNLIGT. DÄREFTER VILL JAG ÄVEN TUTTKNULLA DIN MORSA SÅ HÅRT OCH LÄNGE. EFTER ATT JAG KNULLAT HENNE SÅ KOMMER HON INTE KUNNA RÄKNA TILL 70 EFTERSOM HENNES MUN ÄR DÅ FYLLD EFTER 69.

2009-11-12 @ 15:52:10
Postat av: aannie

skit i vad alla andra säger amir. du är bäst!

2009-11-12 @ 15:52:12
Postat av: Anonym

nee=)

2009-11-12 @ 15:55:59
URL: http://suuugar.blogg.se/
Postat av: ..

Har en kompis som gör det JÄMT för pengar :S Jag har försökt att få henne inse att det är fel, men hon är så insatt i det att det inte går att få henne sluta., jag har gett upp, men jag vet även att hon kommer lära sig av sina misstag, det finns inget bättre än att lära sig själv..men jag tycker det är tragiskt:/

2009-11-12 @ 15:56:36
Postat av: R

Är man medlem på QX så får man sådana erbjudande hela tiden, tjej som kille. Sluta blåsa upp saker till bristningsgränsen.

2009-11-12 @ 16:00:32
Postat av: milou krüger

det där ämnet är verkligen hemskt. jag vet inte vad jag ska säga är mållös? sjukt hur folk gör vad som helst för pengar nu för tiden. sorgligt.

2009-11-12 @ 16:02:20
URL: http://miloukruger.bubbleroom.se/
Postat av: Angelica

gillar man att suga kuk så är det ju fan inget problem. det är bara om man gör nått mot sin vilja som det är dåligt. men det låter som att i det här fallet kommer inget dåligt utav det och då är du en jävligt dålig vän som säger nått sånt där. han får väl knulla eller vad han nu vill göra, med vem han vill. du är fan ingen att döma nån annan! idiot! säger du sådär är du inte värd att ha som vän, överhuvudtaget. fan va dåligt.

2009-11-12 @ 16:04:31
Postat av: Vanda

Det är jättehemskt att vissa ungdomar inte inser allvaret i att sälja sin egna kropp mot pengar...

2009-11-12 @ 16:06:09
URL: http://vandaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Sandra

När jag var yngre hände det att jag sålde sex till många äldre män. Jag hade väldigt dåligt självförtroende men när jag hade sex med dom olika männen tänkte jag: Jag duger i alla fall att ha sex med. Många av männen våldtog mig och ofta fick jag inte ens betalt.

Nu har jag fått hjälp och säljer inte sex längre.

Staden jag bor i är inte så stor och jag möter dagligen någon av männen som har våldtagit mig, men nu är det dom som tittar i marken, inte jag!

2009-11-12 @ 16:06:56
Postat av: IZABEL - GÖTEBORGS BARBIE

Får jämt sådana erbjudande, allt från ett ligg för en backe cider till camshow för att tanka på mobilen! Sjukt..

2009-11-12 @ 16:13:28
URL: http://izabellundkvists.blogg.se/
Postat av: Ubeauty

Hemskt :/



Besök gärna min nyskapade blogg där jag bakar goda bakelser, tipsar om skönhet, lägger ut nageldesigns och skriver även om självförtoende och psykologi.

2009-11-12 @ 16:29:06
URL: http://ubeauty.blogg.se/
Postat av: rebecka

Det är hemskt. Tack gode gud kan jag svara nej på båda frågorna. :)

2009-11-12 @ 16:44:58
URL: http://bexflex.blogg.se/
Postat av: Jannike

Jag hade två tjejkompisar som brukade strippa för en gubbe, de brukade få 500 spänn var, då var de 12-13 år, så dessa tjejer var riktiga problembarn & tidiga med allt, röka, knulla, supa. Sen blev det värre & värre, de brukade ha sex med äldre män & så fick dom en limpa cigg, pengar, eller sprit. Fruktansvärt! & jag minns att de ville dra med mig i detta. Bra uppfostran & en normal hjärna som jag har så gjorde jag aldrig något sånt. Jag mådde dåligt över vad de gjorde & jag var riktigt rädd för såna äckel. Det är hemska minnen alltså.

2009-11-12 @ 16:57:54
URL: http://jannikeahlm.blogg.se/
Postat av: jessica

Jag hade en kompis för några år sedan som en dag kom fram till mig och sa, "DU, det är en kille som jag aldrig har träffat och har bara smsat med han en gång innan. Han vill att jag ska komma hem till han och så får han göra vad han vill med mig. Jag får ju 10 000 kronor." Och när jag fick höra det blev jag helt mållös. Att man ens kommer på tanken att gå med på en sådan sak. Han kunde lika gärna varit en gubbe på 50 plus som skulle döda henne. Det är pinsam att hon ens skönk till den nivån. Sen visste jag vad hon gick för och tyckte det var på tiden att bryta vänskapen med henne. Tycker det är synd om folk som skjunker så lågt ..

2009-11-12 @ 17:01:14
Postat av: Johanna

Är förvisso tjej.. o min kompis som det handlar om med men iaf, vi väntade på pendeln och skulle på en fest då kom det fram en snubbe o skulle ge oss 1000:- för sex med båda.. vi sa ju då nej.. men han fortsatte att provocera.. slutade med att min kompis slog honom, inte så smart kanske men.. man får vad man förtjänar. Och såhär efteråt är tanken på att min lilla 45kg kompis hoppade på den där biffen ganska roande.

2009-11-12 @ 17:04:49
URL: http://kn1v.blogg.se/
Postat av: olivia

oj! :/

2009-11-12 @ 17:07:12
URL: http://olizkooliz.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag har blivit erbjuden olika saker och även pengar för att ha sex med någon. Man blir bara så äcklad när folk som är minst dubbelt så gammal som en själv frågar sånt. Det är bara så fel och så äckligt! Skulle aldrig gå med på det.

2009-11-12 @ 17:14:02
URL: http://thewindblows.blogg.se/
Postat av: Anonym

Till kommentarena från: din mammas fitta och din riktiga farsa.

Sorgligt att du inte har något liv...avundsjuk?

Antar att du aldrig ens varit i närheten av nakna bröst eller en fitta ^^

2009-11-12 @ 17:28:43
Postat av: Anonym

jag har blivit erbjuden, men jag skulle ALDRIG tacka ja. det är bara sjukt

2009-11-12 @ 17:29:44
Postat av: emelie

legalisera prostutionen! ens egen kropp bestämmer man själv över. vill man sälja den ser jag inget fel med det (och ja, sälja den får man göra) men det är ju svårt att sälja nåt som är förbjudet att köpa. blir det ett riktigt jobb så måste det följa lag och rätt. kriminaliteten skulle minska oerhört mycket. låt oss köpa hur jävla mycket sex vi vill! och jag tycker att det var jävligt äckligt gjort av dig amir! som "dissa" din vän för att han suger av nån mot betalning. ska du sluta prata med alla som inte tycker som du lr gör som du tycker?

2009-11-12 @ 17:39:40
URL: http://emnordlund.blogg.se/
Postat av: emelie

legalisera prostutionen! ens egen kropp bestämmer man själv över. vill man sälja den ser jag inget fel med det (och ja, sälja den får man göra) men det är ju svårt att sälja nåt som är förbjudet att köpa. blir det ett riktigt jobb så måste det följa lag och rätt. kriminaliteten skulle minska oerhört mycket. låt oss köpa hur jävla mycket sex vi vill! och jag tycker att det var jävligt äckligt gjort av dig amir! som "dissa" din vän för att han suger av nån mot betalning. ska du sluta prata med alla som inte tycker som du lr gör som du tycker?

2009-11-12 @ 17:40:01
URL: http://emnordlund.blogg.se/
Postat av: elin

Jag har också fått sådana förslag men sjävklart aldrig gjort det. Jag förstår inte hur det kan gå så långt att man tror att det är ända utvägen till pengar? Visst att det är ett snabbt och lätt sätt men oftast blir det så mycket mer än "snabba cash". Det blir misshandel, våldtäckter, förföljelse, hot osv som dessa stackars människorna blir utsatta för. Det är hemst att det har gått så långt att detta för många blivit "vardagsmat"

2009-11-12 @ 17:41:44
URL: http://elinkortochgott.blogg.se/
Postat av: sofie

Ja, jag har gjort det. Jag var ung och dum och inget jag tänker göra om.

2009-11-12 @ 17:45:01
URL: http://eifosna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tycker personligen att detta är ett sjukt beteende. Varje kvinnas/mans kropp är unik och verkligen inte till salu. Jag tycker verkligen att varenda ung kvinna/man ska ta sig en riktig funderare innan man gör en sådan handling som sedan kan få stora konsekvenser. Att sälja sin kropp för en viss summa pengar är enligt mig inte acceptabelt. Jag menar, det äcklar mig verkligen. Men om det nu är så att en tjej/kille får ett sådant erbjudande, säg då NEJ, för jag kan lova er att det kommer ni vara så sjukt lyckliga över i framtiden. Jag tycker även att den som erbjuder pengar i en sådan handling är inte riktigt frisk och absolut behöver hjälp. I den åldern är det förutsatt att man inte beter sig på det viset. Man är helt enkelt inte frisk i huvudet. Jag är bara 14 år och har aldrig varit i närheten av en sådan här händelse, men jag har dock forskat mycket om de då jag varit fullständigt livrädd för den delen av världen samt frågat runt i förhoppning på att få det klart för mig varför unga kvinnor/män har ett sådant desperat beteende. Och Amir, jag tycker verkligen att det är smart av dig att säga till din "kompis" att han borde tänka sig för lite. Det är ju faktiskt en ganska stor grej han har gett sig in på men endå förstår han inte allvaret i det han gör, och det tycker jag bara är sorgligt.

Men för övrigt älskar jag din blogg, så keep up the good work!

2009-11-12 @ 17:45:37
Postat av: Anonym

prostitution borde vara lagligt.

jag menar varför skulle det inte vara det?

jag har skrivit en hel uppsats om det här men jag orkar inte lägga upp hela.



men seriöst, prostitution har nästan inga nackdelar.

2009-11-12 @ 17:46:07
Postat av: Oskar

25% REA på mig nu! Kom och köp mig, woho!

2009-11-12 @ 17:47:28
URL: http://regnbagspojken.blogspot.com
Postat av: Sandra

Det är fan inte olagligt att sälja sig, däremot är det olagligt att KÖPA sex. Jag tycker att det är okej, inget fel med det. Om man kan käna 1500 på 20 minuter så är de ingen big deal. Men man måste förstå vad man ger sig in på och hur mycket man ger ut av sig själv. Man måste kunna stänga av alla känslor. Jag tycker inte att det är så stor grej, sålänge man inte är under 18 ..

2009-11-12 @ 17:55:05
URL: http://juustice.blogg.se/
Postat av: Linda

Hmm jag har aldrig själv blivit erbjuden sex mot pengar men jag vet många som faktiskt levde på det i tonåren. Cigg och sprit mot sex och ibland pengar. Sjukt vidrigt. Men dom ansåg att det var bättre att ligga för pengar än att göra det gratis. Men jag tycker att det borde vara lagligt att köpa sex. För att förhindra trafficking. Varför inte göra det lagligt med bordeller? men sex på gatan är förbjudet. En bordell kan ju erbjuda en relativt säker och bra arbetsplats.

2009-11-12 @ 18:10:35
Postat av: E M E L I E & L I S A - VÅRT LIV I EN LITEN 1:A!

stackarn :S klart jag kan förstå att det är ett enkelt sätt att få typ vodka som i det här fallet, men så lågt borde man fan inte tillåta sig själv att sjunka!

2009-11-12 @ 18:13:12
URL: http://skeppargatan.blogg.se/
Postat av: pervelie

Hemskt att det faktiskt har gått så långt med vårt samhälle att många idag anser det vara okej att knulla för en flaska vodka...

2009-11-12 @ 18:34:59
URL: http://pervelie.blogg.se/
Postat av: seexbloggen

Läs min blogg ock ge tips!

läs även inlägget "JAG BLIR SUR SOM FAN!" och kolla om du håller med mig?

kram - sëëcks

2009-11-12 @ 18:55:22
URL: http://seecks.blogg.se/
Postat av: saky

Man får ju mail då och då av män som vill köpa använda strumpbyxor och underkläder... SICK!

2009-11-12 @ 18:59:36
URL: http://sarakylhed.blogg.se/
Postat av: evelina

usch!

2009-11-12 @ 19:02:09
URL: http://lillie.blogg.se/
Postat av: Daoud

Det där är så hemskt! Att ungdomar är hjärntvättade nu för tiden är inget nytt, men det där är över gränsen!! Hur kan man ens tänka på sådant!? Jag bryr mig inte om jag gillar kuk, men jag vill fan inte suga av någon för att få vodkaflaskor liksom?!

2009-11-12 @ 19:22:34
URL: http://daouds.blogg.se/
Postat av: Daoud

Det där är så hemskt! Att ungdomar är hjärntvättade nu för tiden är inget nytt, men det där är över gränsen!! Hur kan man ens tänka på sådant!? Jag bryr mig inte om jag gillar kuk, men jag vill fan inte suga av någon för att få vodkaflaskor liksom?!

2009-11-12 @ 19:22:44
URL: http://daouds.blogg.se/
Postat av: d

jaa, värst är ju på qx. får massor. tackar nej direkt.

2009-11-12 @ 19:39:38
Postat av: Anonym

för två år sen, började jag sälja min kropp åt äldre män för att tjäna pengar. Jag ville vara som alla andra tonåringar som kan köpa mycket för sina pengar p.g.a deras månadspeng. Jag fick 200 kr i månadspeng. medans mina kompisar fick kring 1000 kr i månaden. Så jag började sälja mig, fick ihop mer pengar än mina kompisar och var stolt som fan över det.

Jag var 12 då.

Mina kompisar tyckte jag var sjuk i huvet för att jag gjorde så, helt plötsligt ville dom inte vara kompis med mig längre. Jag kunde inte fatta vad jag har gjort. tills jag förstod att dom inte ville vara kompis med en hora, för det var ju en hora jag var!

Slutade genast sälja mig, och tog tag i mitt liv. Idag mår jag bra som tusan, får fortfarande erbjudanden av gamla gubbar men jag tackar nej och polisanmäler dom på en gång.

jaja, tänkte bara säga det!

Låt ALDRIG någon utnyttja er för något. Man kan inte köpa lycka. Lycka kommer utav sig själv. Även för dom som har det jobbigast.

2009-11-12 @ 20:04:40
Postat av: Anonym

;o

2009-11-12 @ 20:10:56
Postat av: Anonym

vad är qx?

2009-11-12 @ 20:24:07
Postat av: hanzzo

nej, det har jag inte. Om jag skulle bli skulle jag säga nej!

2009-11-12 @ 20:32:24
URL: http://hanzzo.blogg.se/
Postat av: Anonym

min kompis gör de.. :/

2009-11-12 @ 21:45:57
Postat av: FUN & FEARLESS IN BARCELONA

Nej det har jag inte blivit erbjuden, THANK GOD för det... men det verkar tyvärr som alltför många killar tror att de kan köpa sig ett ligg på krogen genom att bjuda en på drinkar... bara för att man e drinkluder betyder ju inte det att man är luder på riktigt också ;-)

2009-11-12 @ 22:11:38
URL: http://ladyhumpalot.blogg.se/
Postat av: Olivia

Du är grym, Amir! Haha patetiskt hur vissa ens slösar sin tid på dig om dom hatar dig. Sjukt. Du är för bra för att ens ta åt dig av dom elaka kommentarerna. Jag tycker du har så jävla rätt i det mesta du säger, you go! ;)

2009-11-12 @ 22:13:26
URL: http://ooliviamarias.blogg.se/
Postat av: Emma

Usch vad hemskt! :/

2009-11-12 @ 22:42:30
URL: http://emmaericsson.webblogg.se/
Postat av: Angelica

sjukt hemskt sånt där faktiskt. har aldrig blivit erbjuden och känner ingen som gjort det heller som tur är...



läst boken "14 år till salu"? Om inte, gör det! RIKTIGT bra bok som handlar om prostitution

2009-11-12 @ 23:26:51
URL: http://aangeeliicaaa.blogg.se/
Postat av: Bexxilicious

Har har blivit erbjuden 2000 kr för att en killkompis till mej skulle få leka med en dildo i mej. Jag tackade såklart NEJ! Och skällde ut honom efter noter! Han lärde sig en läxa efter de kan jag ju säga.

2009-11-12 @ 23:38:31
URL: http://www.metrobloggen.se/Bexxilicious
Postat av: Bexxilicious

Till: Din riktiga farsa :) och DIN MAMMAS FITTA



Lite bög nojja eller? Dem säger att de killarna som har bög nojja är själva osäkra på sin läggning. ;) Du kanske borde prova en kille?



2009-11-12 @ 23:47:36
URL: http://www.metrobloggen.se/Bexxilicious
Postat av: Anonym

Tror att förföttaren till boken "14 år till salu" faktiskt har lämnat en kommentar.

2009-11-12 @ 23:47:56
Postat av: Jessssssssssssssica

Ja, eller ungefär. En alkis ville att jag skulle visa mina bröst för en hunring, även om jag låg med en kille skulle jag få en vodka flaska & ett cigg paket, men inte fan gjorde jag de ändå, euw!

2009-11-13 @ 13:50:23
URL: http://lalkii.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-11-13 @ 18:49:03
Postat av: Erica - Norrländsk

Jag har sålt sex utan att själv veta om det. När killen for hem hade han lämnat 500 kr på mitt sminkbord. Väldigt charmerande, eller inte ^^

2009-11-14 @ 03:06:39
URL: http://gnussan.blogg.se/
Postat av: NELLIE

jag tycker att det är fel att sälja sex

innan så va det bara mellan två personer ssom älskade varandra, nu är det nått som ...

kan göra folk olyckliga



2009-11-14 @ 10:23:12
URL: http://candycity.blogg.se/
Postat av: Anonym

sjukt löjligt med alla oseriösa comments om utseendet osv, vafan han är ju sig själv? alla är olika, deal with it

2009-11-14 @ 21:34:30
Postat av: Schizoe

På Qx blir man erbjuden det nästan hela tiden ju!



Nu har jag aldrig sålt mej själv för pengar men jag har ju tagit emot pengar/saker utan att behöva göra nått (A)



Bra blogg btw :)

2009-12-02 @ 15:49:32
URL: http://reipe.blogg.se/
Postat av: j.

vad är det för fel på vissa idioter här?

omg. Amir är så jävla klockren!

håll käften jävla fittor, ni är fan inte

bättre än vad han är!

2010-01-14 @ 22:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0