Vi formar oss på fel sätt

Ett svagt exempel... bara för att någon säger att vi har fina skor på oss så använder vi inte dom oftare. Men säger någon att vi har fula jeans, då tar vi aldrig på oss dom igen. Visst är det så? Allmänt i alla fall.

Man utvecklas i hopp om att bli en bättre människa. Men vilka är det egentligen man utvecklas för? Är det för dom som klagar på än och inte är nöjda med den vi redan är? Jo så ere nog när man tänker efter. Och vore det inte bättre om man istället lyssnade på de som berundrar än och sedan utgår ifrån de punkterna?

Ingen människa är perfekt så varför arbeta på sina negativa sidor när man istället kan göra sina bättre sidor ännu bättre? Fokus läggs på fel saker, allting ska alltid kretsa kring det negativa och lite sämre, vilket resulterar i en tung börda på våra axlar som inte gör annat än att tynga ner oss och få oss på dåliga tankar som vi inte behöver.

Jag låg i soffan och tänkte "fan vad alla klagar på min övervikt, det kanske är sant att jag verkligen måste banta" men det är helt fel av mig. Det finns saker med mig som är underbara och perfekta, varför ligger jag inte istället och är lycklig över detta? Jag mår inte dåligt över min övervikt, det är inte något som jag tycker är dåligt eller hemskt. Ska jag då ligga och må dåligt över det bara för att andra människor inte kan acceptera det?

Vet inte vart jag vill komma med detta inlägg. Men när jag tänker så himla mycket brukar det alltid vara skönt att skriva av mig det. Visserligen kommer jag säkert få massa negativa kommentarer som vanligt nu. Men jag ska försöka att totalt ignorera dom, och istället läsa de fina kommentarerna och ta åt mig av er respons.


Och det som ni inte är nöjda med?
Spar det inom er, jag tänker inte bry mig!


Kommentarer
Postat av: Enja

Det är bra Amir, love u.

2009-11-12 @ 20:58:39
URL: http://eenjaaaaaa.blogg.se/
Postat av: binaa

Bra , det tycker jag att du har helt rätt i. Don´t forget everyone is special , even u:)

2009-11-12 @ 21:01:52
Postat av: Anonym

riktigt bra skrivet amir, verkligen (: fick mig att tänka, och du är inte tjock haha! :)

2009-11-12 @ 21:02:07
Postat av: julia

det är bra amir!

fortsätt så!

kramar i massor.

2009-11-12 @ 21:02:14
Postat av: Emma

du e jättefin :D

2009-11-12 @ 21:02:57
Postat av: Anonym

haha du kan inbilla dig allt de där men din hy är fruktansvärd i verklighet av ditt levnadsätt och dessutom är du så jävla FET. Banta äcklig bögjävel.

2009-11-12 @ 21:03:45
Postat av: Anonym

så sant dt du säger :) man ska alltid tänka positivt!

2009-11-12 @ 21:03:53
Postat av: Anonym

jättebra inlägg Amir, faktiskt :)

2009-11-12 @ 21:04:13
Postat av: Divoneh

allr är perfekt! bara näsan kvar :) bästa plastikkirurgen finns i Iran! =)

2009-11-12 @ 21:08:03
Postat av: emmy

du är grym.

2009-11-12 @ 21:09:18
Postat av: Anonym

du har så rätt !

2009-11-12 @ 21:11:57
Postat av: Linda - det handlar om helheten

Hm, för en bra stund innan dig, skrev jag ett inlägg om självförtroende o nu har du gjort ett sådant inlägg? (fast på ditt vis.)



likadant var det med kissie häromdagen, mitt inlägg dök upp i hennes blogg, fast annat utformat. Hm.. smygtittar ni in i min blogg eller vad är det frågan om amir?? =D

2009-11-12 @ 21:12:42
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/
Postat av: Carro

"haha du kan inbilla dig allt de där men din hy är fruktansvärd i verklighet av ditt levnadsätt och dessutom är du så jävla FET. Banta äcklig bögjävel"



och vem är du då? nej det vet ju ingen för du är en feg jävel som inte ens vågar skriva ditt namn, men jag kan gissa på att du är en ful, tjock gubbjävel som har massa gamla chips mellan dina enorma bilringar.

2009-11-12 @ 21:13:44
URL: http://carlooos.blogg.se/
Postat av: Hannah

Du glömde dina snygga läppar ju! ;) dom var snygga innan, men wow. sitter och är helt avundsjuk på varje bild fan :P

2009-11-12 @ 21:15:20
Postat av: Anonym

Men du är en hejare på att klaga på andra? Är det en av dina bra sidor eller dåliga?



Tycker du är konstig och jag förstår mig inte på dig! Ena dagen är du helt hyper och leker fjortis nästa dag försöker du leka vuxen och alla ska älska alla



Sorry men jag kan inte riktigt hålla med dig just för att du skriver det... I don´t believe you samt jag tror du bara tänker på dig själv (som vanligt) att alla ska vara snälla mot dig men att du själv kan kritisera alla andra

2009-11-12 @ 21:15:52
Postat av: Oskar

Hey mr. Smart Guy, hur lång tid tog det att lista ut detta?

2009-11-12 @ 21:19:58
URL: http://regnbagspojken.blogspot.com
Postat av: Anna

Hej ammepamme hehe. Måste bara börja med att säga att jag älskar din blogg ;) Nu ska jag bara ta och klaga lite på hur du hanterar vänner.



Paow: Hon är 16 år. Mogen för sin ålder men för omogen för att umgås med dig måste jag erkänna. Men ialla fall, hon är mogen för sin ålder OCH det brister för alla ibland så ingen kan egentligen säga att hon är omogen.



Kisse: Jaa, hon skriver skit på sin blogg om allt och alla i varenda inlägg. De flesta säger att det är hennes image och så är det väl till viss del, men samtidigt förändras ju hon inte så fort hon sätter sig framför datorn. Det är ju lixom ALEXANDRA som på fullt allvar skriver all skit. Som Alexandra själv skriver är hon ett populärt samtals ämne nu och hon själv verkar tro att det är för att hon har en "bra blogg bla bla bla" men så är det ju inte. Det pratas om henne pga hennes kassa betéende. Hon om någon är sjuuuuuukt omogen. Hon är 18 och betér sig som 14 och du klagar på att Paow är omogen för att hon skriver saker om dig osv. Det har inte slått dig att hon har blivit väldigt osäker sen du lämnade henne? Jag tror hon saknar dig väldigt mycket och jag tror att hon såg upp till dig väldigt mycket. Men istället väljer du att umgås med sveriges mest hatade blondin? Jag förstår att du inte hatar henne men om du inte umgås med paow för det hon skriver på bloggen så är ju fan kissie värre.



Din blogg var bättre när du umgicks med Paow. Nu talar jag för väldigt många!

2009-11-12 @ 21:23:26
Postat av: Sofie

Helt rätt av dig. Du är fin som du är! :)

2009-11-12 @ 21:24:18
Postat av: Anonym

Bra amir, så ska det låta!!!!

Älskar din blogg, du är bääääst!

2009-11-12 @ 21:26:38
Postat av: Ida

Ja det är JÄTTEBRA!! :D



Man ska älska sig själv;)



//Ida...

2009-11-12 @ 21:28:30
URL: http://volvoloveeer.blogg.se/
Postat av: Elin

fyfan vad bra sagt.

2009-11-12 @ 21:33:13
URL: http://meyouandmoreme.blogg.se/
Postat av: Anonym

You are to deep man! ;/

2009-11-12 @ 21:35:32
Postat av: andrea

grymt :)

2009-11-12 @ 21:35:50
URL: http://andrealm.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är jättefin!

2009-11-12 @ 21:36:50
Postat av: Miranda

Precis Amir, fokusera med det positiva, skit i resten. Så länge man mår bra, det är ju det som räknas, right?

2009-11-12 @ 21:37:07
URL: http://msmiranda.bloggplatsen.se
Postat av: Camilla

Du är bra Amir! Man blir så glad av dig :)

2009-11-12 @ 21:37:12
Postat av: Räven

Hey fanboy!



Här får du lite finhet i kommentarsfältet:

Oavsett vad jag tycker om dina åsikter om rödhåriga, din bakgrundsfärg och dina spritfester så är du enormt duktig på att blogga, på att skriva lättfattligt och komma på nya smarta grejer att införa i bloggen.



Sen vet jag inte riktigt vad jag ska tro om dig när du hackar på folk för deras utseende, säger att "emos" lika gärna kan dö och att rödhåriga är äckliga och fula...och samtidigt pratar så fint om självkänsla och självförtroende och tycker man ska fokusera på det som är vackert och bra istället...



..men hey, jag antar att ju fler bra dagar du har, desto bättre. Heja heja.



/Ful äcklig ginger-skabb

2009-11-12 @ 21:38:15
URL: http://rodrav.wordpress.com
Postat av: Anonym

TJOCKA TÖNT!

2009-11-12 @ 21:41:14
Postat av: TJOCKA TÖNT!

TJOCKA TÖNT!

2009-11-12 @ 21:41:46
Postat av: Richard

Jag tycker du är jättefin och alla andra som klagar kan ju bara dra åt h*lvete, för de är bara avundsjuka! =)

2009-11-12 @ 21:42:02
URL: http://richardss.webblogg.se/
Postat av: Richard

Jag tycker du är jättefin och alla andra som klagar kan ju bara dra åt h*lvete, för de är bara avundsjuka! =)

2009-11-12 @ 21:42:15
URL: http://richardss.webblogg.se/
Postat av: Malin

Hej ammepamme hehe. Måste bara börja med att säga att jag älskar din blogg ;) Nu ska jag bara ta och klaga lite på hur du hanterar vänner.



Paow: Hon är 16 år. Mogen för sin ålder men för omogen för att umgås med dig måste jag erkänna. Men ialla fall, hon är mogen för sin ålder OCH det brister för alla ibland så ingen kan egentligen säga att hon är omogen.



Kisse: Jaa, hon skriver skit på sin blogg om allt och alla i varenda inlägg. De flesta säger att det är hennes image och så är det väl till viss del, men samtidigt förändras ju hon inte så fort hon sätter sig framför datorn. Det är ju lixom ALEXANDRA som på fullt allvar skriver all skit. Som Alexandra själv skriver är hon ett populärt samtals ämne nu och hon själv verkar tro att det är för att hon har en "bra blogg bla bla bla" men så är det ju inte. Det pratas om henne pga hennes kassa betéende. Hon om någon är sjuuuuuukt omogen. Hon är 18 och betér sig som 14 och du klagar på att Paow är omogen för att hon skriver saker om dig osv. Det har inte slått dig att hon har blivit väldigt osäker sen du lämnade henne? Jag tror hon saknar dig väldigt mycket och jag tror att hon såg upp till dig väldigt mycket. Men istället väljer du att umgås med sveriges mest hatade blondin? Jag förstår att du inte hatar henne men om du inte umgås med paow för det hon skriver på bloggen så är ju fan kissie värre.



Din blogg var bättre när du umgicks med Paow. Nu talar jag för väldigt många!



Jag håller med, bra skrivet. Tråkigt att det inte verkar som att du vågar vara kompis med Paow eftersom Kissie ogillar henne. Sen har hon ju varit sjukt omogen och hängt ut dig i sin blogg, men det har Kissie också? Hon skrev att du blev avsugen av Paow typ, och mycket mer.



Men bra inlägg i övrigt.

2009-11-12 @ 21:42:19
Postat av: tobys.se - En släng av ADHD och hjärnsläpp

Gooooddd boyyyy <3

2009-11-12 @ 21:43:01
URL: http://tobys.se
Postat av: päät

Amiir Hjäärtat! DU ÄR EN Grym bloggare och finns det något med det som kan göra folk avundsjuka! JA! DU ÄR SNYGG SOM FAN Fattar du det. :) Kram på dig bögis

2009-11-12 @ 21:43:34
Postat av: Anonym

amir, du är bäst!

du är skit snygg för att vara utlänsk.

2009-11-12 @ 21:43:46
Postat av: päät

Amiir Hjäärtat! DU ÄR EN Grym bloggare och finns det något med det som kan göra folk avundsjuka! JA! DU ÄR SNYGG SOM FAN Fattar du det. :) Kram på dig bögis

2009-11-12 @ 21:43:59
Postat av: towe

Håller med till hundra procent. Alla fokuserar bara på det dåliga istället för på det bra och fina.



Gillar förresten din lite mer mogna stil nu! Du är bra Amir.

2009-11-12 @ 21:44:26
URL: http://motionsickness.bloggproffs.se
Postat av: anonym

Du trycker ner folk varje dag i dina inlägg? Varför vill du bli behandlad med respekt då? Tror du folk mår bra och tycker det är kul att läsa om hur du tycker att andra är fula osv? Amir, du kan inte ha som ursäkt att du är bög och sen får trycka ner andra hur du vill utan att det ska leda till dåliga konsekvenser.

Kom ihåg, what goes around comes around. Jag tvivlar på att folk tryckte ner dig pågrund av att du var bög innan du började snacka skit om alla andra.

2009-11-12 @ 21:44:44
Postat av: Evelina

jag har en liten crush på dig hehe ;) fan att du ska vara homosexuell! <3v

2009-11-12 @ 21:45:47
Postat av: Mika

Du är helt jävla perfekt amir, älskar dig och älskar din blogg!!! puzz

2009-11-12 @ 21:45:48
Postat av: Nea och Evy

Du har en poäng i det du säger... mer sånt! =)

2009-11-12 @ 21:45:55
URL: http://frugornas.blogg.se/
Postat av: julia

2009-11-12 @ 21:46:29
URL: http://jjjuliias.blogg.se/
Postat av: martina

Du är galet ball.

Ballhet är nice, mycket nice!



Ha det bra!

2009-11-12 @ 21:47:19
URL: http://iiinaaa.blogg.se/
Postat av: julia

fan råka skicka utan nåt... jag tänkte inte ens skicka nåt xd

2009-11-12 @ 21:47:39
URL: http://jjjuliias.blogg.se/
Postat av: dcsadfsf

du har dröm hyn!!! :D

2009-11-12 @ 21:48:21
Postat av: Anna

Oj vilket underbart inlägg :D Jag tror världen skulle vara en hel del bättre om fler tänkte så här ;) Ser att du får en massa negativa kommentarer om ditten och datten men som du säger ingen är perfekt. De här inlägget var iallafall grymt bra och jag sitter med ett stor leende på mina läppar nu :D

2009-11-12 @ 21:49:16
URL: http://www.metrobloggen.se/sthlmsisters
Postat av: Nathalie

Det är bra Amir, stämmer så väl :D

2009-11-12 @ 21:49:54
URL: http://naho.blogg.se/
Postat av: RoraaStar

Åh, va skönt att det finns lite vettiga människor här i bloggvärden! Och btw, du är absolut inte fet din kropp är jättefin!

2009-11-12 @ 21:50:24
URL: http://roraastar.bubbleroom.se
Postat av: alex

Huvudsaken är väl att man mår bra med sig själv?

2009-11-12 @ 21:51:52
URL: http://alexandrawedin.blogg.se/
Postat av: Engla

Spot on! Amir DU är bra.

2009-11-12 @ 21:51:55
Postat av: mirela

tycker faktiskt att du ska fokusera på din härliga personlighet, jag menar, du står för vad du tycker, du står för att du är bög. hur många klarar av det till exempel? och att leva med att få ta kritik från homofober osv, inte många som vågar stå upp för sig själva på det sättet. Dessutom om du inte har en bra personlighet, så har du heller ingen utstrålning, och du har liksom bådadera, inte för att jag känner dig eller något, men jag tycker du är asgrym faktiskt, om man bortser alla bråk med andra osv, men sådant tillhör ju alla oss dödliga, so what the hell, tycker du är skit ball som vågar stå upp för dig själv, och jag tycker du ska fokusera mer på din personlighet utstrålning osv, man ska aldrig glömma vem man är. keep up

2009-11-12 @ 21:53:22
URL: http://ellabee.blogg.se/
Postat av: anningen amir...

men amir du vill att alla ska ha glömt bort hur falsk du är, jag har alrig sagt att du måste banta,, men jag tycker du är falsk! och det står jag fast vid! jag vet att du skäms över din vikt! som paow skrev: att amir är en man aldrig skall vara vän med! "kompis" kan man vara!! det stämmer så bra!



vad har du att säga om kissie? och att hon aldrig dök upp? till tv samt vad hände med aftonbladet!`? det är så många lögner,, varken du el kissie verkar pålitliga...



kissie vet man kan hänga ut en i bloggen..el posa fint vid en läsare sen spyr hon när hon publicerar det i bloggen inför alla!! så jävla lågt!! du amir är stöddig! falsk! jag tycker ni passar med/för varandra!!

2009-11-12 @ 21:53:38
Postat av: Anonym

Jätte bra skriver, önskar att fler vore som dig och kunde lära sig att älska sig själv istället för att trycka ner andra

2009-11-12 @ 21:53:39
Postat av: amanda

skit i vad andra säger. stå upp för dig själv, tro på dig själv:) du klarar de här. och du är inte alls tjock! människor som vräker ur sig de, är inte riktigt nöjd med sig själv.. sorgligt men sant! keep going. i love u!

2009-11-12 @ 21:54:21
Postat av: anningen amir...

men amir du vill att alla ska ha glömt bort hur falsk du är, jag har alrig sagt att du måste banta,, men jag tycker du är falsk! och det står jag fast vid! jag vet att du skäms över din vikt! som paow skrev: att amir är en man aldrig skall vara vän med! "kompis" kan man vara!! det stämmer så bra!



vad har du att säga om kissie? och att hon aldrig dök upp? till tv samt vad hände med aftonbladet!`? det är så många lögner,, varken du el kissie verkar pålitliga...



kissie vet man kan hänga ut en i bloggen..el posa fint vid en läsare sen spyr hon när hon publicerar det i bloggen inför alla!! så jävla lågt!! du amir är stöddig! falsk! jag tycker ni passar med/för varandra!!

2009-11-12 @ 21:54:30
Postat av: jessica

ser du inte själv att ena dagen så klankar du ner på folk? T.ex rödhåriga är fula blablabla.. ena dagen alla är värda att leva alla är fina som ni är?



Kanske är dags att välja vilken sida du vill vara på.. "vuxen mogna sidan" eller "söker uppmärksamhet fjortisen". du har inte alltid rätt även om det var bra skrivet av dig så sa du ju bara som var bra på dig, men har aldrig hört dig skriva något bra om någon annan du inte känner. du är fortfarande fjortis

2009-11-12 @ 21:54:35
Postat av: Anonym

Detta var det bästa du någonsin skrivit, shiit så ung o smart ;D

2009-11-12 @ 21:54:36
Postat av: klaruhs

Amir du är bäst! Men du glömde din fina raka näsa, dina najsiga läppar(a) , och det där face-uttrycket som bara du kan göra, it's Amir bitch! Kram :)!

2009-11-12 @ 21:55:29
URL: http://klaruhs.blogg.se/
Postat av: zeb

Ja det är ju inte tack vare Kissie du blivit smartare och insett vissa saker iaf..



Men bra sagt ändå!

2009-11-12 @ 21:55:56
Postat av: klaruhs

Amir du är bäst! Men du glömde din fina raka näsa, dina najsiga läppar(a) , och det där face-uttrycket som bara du kan göra, it's Amir bitch! Kram :)!

2009-11-12 @ 21:55:56
URL: http://klaruhs.blogg.se/
Postat av: ronja

riktigt bra inlägg. du har så rätt!

enligt mig är du verkligeninte överviktig

de som tycker det kan bara hålla käften om det

och skita i att kommentera det.

du är skitbra amir!

2009-11-12 @ 21:56:18
URL: http://ronjaasvensson.blogg.se/
Postat av: sofia

så länge du inte lider av någon övervikt ska du inte behöva gå ner i vikt! trivs du med dig själv så, fine :) låt människor säga vad fan de vill, de har inget vettigt att komma med. dom borde kolla sig själva i spegeln och inse hur ful dom är. du är skit fin amir! jag älskar din blogg!

2009-11-12 @ 21:56:58
Postat av: Louise

Jag tycker du har så otroligt rätt i att vi fokuserar på fel saker! du är en väldigt klok människa :) och jag måste säga att jga beundrar dig.



och så har du nog världens vackraste ögon!!! :)

2009-11-12 @ 21:58:49
Postat av: Sara - Welcome to Saradise

Kloka ord :) du är superfin som du är!

2009-11-12 @ 21:59:07
URL: http://snuffsaan.blogg.se/
Postat av: sandra nilsson

alla som skriver saker om dig osv, skit i de, dom är bara avensjuka, folk som klagar osv, för dom mår dåligt själva, och kan inte inse att dom har för stora problem så dom hakkar på andra, inget fel på dig alls, vem bryr sig om man är gay ?, life goes on, kärlek har inga gränser, so what om de är en tjej eller kille ?, skit i alla jävla idioter som skriver till dig, dom kan ta sig i arslet, och glöm inte att folk bara är svartsjuka på dig!

pusz sandra

2009-11-12 @ 21:59:37
URL: http://rehabwhore.blogg.se/
Postat av: Emma

väldigt bra skrivet!

2009-11-12 @ 22:00:20
Postat av: Anonym

du e jette fin amir skit i alla som e omogna, jag tyckte de här inlägget var väldigt moget:)

2009-11-12 @ 22:00:50
Postat av: olivia

hihi du har ju jättefina läppar också! ;)

2009-11-12 @ 22:01:45
URL: http://olizkooliz.blogg.se/
Postat av: jenna

FAN VAD JAG TYCKER DU ÄR BRA OCH ROLIG! det är bra att du uttryker dina åsikter! och att du diskuterar/argumenterar istället för att provocera. jag vill bara säga att jag hoppas du inte börjar med det för jag vill inte sluta tycka om din blogg och din personlighet =) puss

2009-11-12 @ 22:02:45
Postat av: L' <3

Amir du är skit fin, du är marockan lr? Kan du berätta vart du kmr ifrån. och ett underbart inlägg , förlåt nu men jag förstår kisseie är din bästa vän, men hon skriver om tjocka och så , sen klagar p åatt du ska ner i vikt! Om man tänker efter dig som pinn smal Ujäl vad fult, du ska inte banta eller något håll dej som du är . du är skit fin amir, Fan att du ska vara homosexuell men det är absolut inget fel! många av mina vänner är det, Och du är helt underbaer, din blogg också . Du ser ju själv du får ju mer positviva komentarer än negativa. Ha det så bra:) ursäkt min fula stavning-.-

2009-11-12 @ 22:04:06
Postat av: Bella

Så bra skrivet :) du är en fin kille!

2009-11-12 @ 22:04:12
URL: http://bellahz.blogg.se/
Postat av: Annie

du äger! tack och hej

2009-11-12 @ 22:05:54
Postat av: Anonym

sjukt bra skrivet, fortsätt såå :)

2009-11-12 @ 22:06:36
Postat av: Sleaz

Du är verkligen en jättefin och vettig människa. Beundrar dig starkt!

2009-11-12 @ 22:06:59
Postat av: Linda L

Jag tycker du är en stark person och du behöver inte lyssna på allt negativt. Det gäller att trivas med själv och inte gör så att andra trivs, för det är endast du som lever i din kropp (och den är inte tjock) du som ska göra dig lycklig och det lyckas du nog rätt bra med :)

2009-11-12 @ 22:07:06
Postat av: malin

Första stycket - so true.

Sen orkade jag inte läsa mer!

2009-11-12 @ 22:07:18
URL: http://bloggystyle.blogg.se/
Postat av: Fanny

mkt bra skrivet :D så rätt så!!

2009-11-12 @ 22:10:05
URL: http://tjoohooo.blogg.se/
Postat av: malin

appropå de som är lite längre ner i din blogg om du ska fäga ut växten, eller har brunt!

Jag tycker helt klart att du ska ta brunt. Höst och vinter färg enligt mig. Och sen tyckte jag att du passade i det otroligt bra! :D

2009-11-12 @ 22:11:54
Postat av: Anna

Älskar din blogg Amir, riktigt fin är du!

2009-11-12 @ 22:12:49
Postat av: Felicia

2009-11-12 @ 22:14:17
URL: http://felicius.blogg.aw
Postat av: Anonym

I <3 kissie & amir :)

2009-11-12 @ 22:14:23
Postat av: ida z

bra att du tänker så, men amir du själv klankar ner på det folk anser vara vacker med sig sjävla.

2009-11-12 @ 22:15:41
URL: http://iidaaaaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Blir jävligt less på dina negativa kommentarer.

Fine, om man är fet vet man om det? Man vill inte höra det oftare för det. Syftar inte på dig, utan på mig. :) Folk kallar mig fet osv.

DU ÄR JÄTTE FIN! kepp doing the good work baby

2009-11-12 @ 22:16:35
Postat av: Sandra

Du har helt rätt!! Igentligen borde inte ordet perfekt ens finnas tycker jag, ingen är perfekt hur mycket man än försöker (: Jag har alltid försökt vara perfekt i alla andras ögon. Nu ska jag försöka acceptera vem jag är och hur jag ser ut :D Du är en stor förebild för mig förtsätt såhär Amir <3



P.s du är ur läcker ;) haha

2009-11-12 @ 22:17:52
URL: http://ssjonsson.blogg.se/
Postat av: pernilla

tack amir! det behövdes verkligen ! :)

du är bäst, tro på dig själv ;) <3

2009-11-12 @ 22:18:26
URL: http://pernillaolssonn.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är inte ens så överviktig tycker jag, du är inte tjock så att säga så du bör inte ens tänka på det.. :(

2009-11-12 @ 22:19:41
Postat av: n

bögar är fan riktigt smarta gämfört med andra människor haha :)

2009-11-12 @ 22:21:06
Postat av: Sinem - Med ett mål i livet går du aldrig vilse

~ Det du säger är så sant. Allt fokus går alltid till det negativa. Varför ska alla kommentera det negativa hela tiden? Är det enklare än att kommentera det positiva eller? Har aldrig förstått det där.

2009-11-12 @ 22:21:22
URL: http://sinosh.blogg.se/
Postat av: Hannah

Du har verkligen så rätt!!

2009-11-12 @ 22:22:27
Postat av: Hanna

Amir, du är så otroligt fin. och det är beundransvärt att du reser dig över alla dem som trycker ner dig. För varje negativ kommentar får du säkert 20 positiva. Jag tycker att du är underbar.

2009-11-12 @ 22:24:20
URL: http://www.atombomb.devote.se
Postat av: Såfia :)

Mycket bra skrivet!

Du ser jätte bra ut, och jag skulle inte alls tänkt på att du är lite rund om inte alla hade klagat så mkt och skrivit om det. Tycker att du är normal, alla andra är underviktiga (: <! Tack för toppen blogg! <3

2009-11-12 @ 22:25:49
Postat av: Anonym

En liten fråga : Hur FAN kan du vara VÄN med kissiepissie? Du verkar vettig , hon gräver sin egen grav ju , inte nu eller imorgon, men sakta sakta..

2009-11-12 @ 22:26:15
Postat av: JULIA

Jättebra skrivet Amir! <3 Du är/verkar vara en sån otroligt fin person! Skulle inte tacka nej till en vän som du :) Ha en fin kväll, godnatt sötnos! <3

2009-11-12 @ 22:26:27
URL: http://roomjulia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tänker inte skriva nåt negativt, för jag tycker att du har helt rätt, och tycker det är jätte fint o bra att du tar upp detta. Tack så mycket, hoppas människor tar åt sig det och tänker på att titta på människors fina sidor, istället för att hitta o leta efter alla dåliga.

2009-11-12 @ 22:27:20
URL: http://thecarrogirl.blogg.se/
Postat av: bengta

bra skrivit:)

2009-11-12 @ 22:28:29
URL: http://patriciakettola.blogg.se/
Postat av: Anonym

riktigt bra skrivet! (:

2009-11-12 @ 22:31:35
Postat av: Michelle

Väldigt bra Amir!

2009-11-12 @ 22:31:52
Postat av: Becca

Så sant, så sant! :) Mycket bra skrivet.

2009-11-12 @ 22:35:46
URL: http://miimo.blogg.se/
Postat av: Yvette

Du är rätt mycket motsägelsefull (du kan nog lista ut själv...). Men ja, just på den här punkten håller jag med dig.

2009-11-12 @ 22:40:27
URL: http://jeone.blogg.se/
Postat av: lisa

du ÄR fin!

2009-11-12 @ 22:40:39
URL: http://radiovideo.blogg.se/
Postat av: Emma

Riktigt bra skrivit, köör på amir!

Du är grym :D

2009-11-12 @ 22:44:07
URL: http://emmaericsson.webblogg.se/
Postat av: amanda

Helt rätt!

2009-11-12 @ 22:45:59
URL: http://amndaolsn.wordpress.com
Postat av: Malin

Bra inlägg, Amir!

2009-11-12 @ 22:46:55
URL: http://malinsbusiness.blogg.se/
Postat av: molly

Amir. Det är jättebra att du tänker så! Varför ska alla kämpa mot ett perfekt utséende och betéende när det inte är möjligt? Däremot kan man förbätttra det, men det kommer aldrig att bli perfekt. Du är inte överviktig på något sätt! Det är bara det att alla kämpar sig mot storlek 0, en storlek det inte är möjligt att nå. Därför klagar man på personer som är normalviktiga. Jag har lärt mig detta efter min bulimi. Jag har blivit en helt ny person. Så Amir, du må vara homosexuell vilket många är emot. Men vad i helvete? Det är lika sjukt som om folk skulle bry sig om varför jag hade trosor på mig. All kärlek till dig <3

2009-11-12 @ 22:48:09
Postat av: )(

Tänker du inte överhuvudtaget på insidan ditt uppdsvällda fetto. Du ÄR fet sluta skylla ifrån dig. Du är fanimej inte normalviktigt iallafall

2009-11-12 @ 22:49:39
Postat av: Anonym

hade inte du lovat att bli brunett igen? :)

2009-11-12 @ 22:51:29
Postat av: Linda - det handlar om helheten!

Amir, seriöst.. jag vet att du skrev dett inlägget efter att du läst mitt. I was first. så genomskinligt..



för sedan när började du hurra för människans insida osv, (!?) du som dampar som en mindre galning ifall någon stackare valt fel färg påläppglanset!



Nej, amir nu får du banne mig erkänna att du snott detta ifrån mig!

2009-11-12 @ 22:57:50
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/
Postat av: Linda - det handlar om helheten!

Amir, seriöst.. jag vet att du skrev dett inlägget efter att du läst mitt. I was first. så genomskinligt..



för sedan när började du hurra för människans insida osv, (!?) du som dampar som en mindre galning ifall någon stackare valt fel färg påläppglanset!



Nej, amir nu får du banne mig erkänna att du snott detta ifrån mig!

2009-11-12 @ 22:59:02
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/
Postat av: maja

håller med dig Amir, du har helt rätt

& du är en jättefin person, du ska inte

bry dig om vad andra säger om dig.



du är fan perfekt ! :)

ÄLSKAR DIG & DIN BLOGG

:D <3

2009-11-12 @ 22:59:15
URL: http://ifeelthemusiic.bloggplatsen.se
Postat av: m

Håller med Rödräv till 100%......

2009-11-12 @ 22:59:18
URL: http://google.se/
Postat av: kimberly

AMIR DU ÄR BÄST!

2009-11-12 @ 22:59:49
Postat av: Sarah

Jag är så jäkla trött med det här jäkla snacket som tjejbloggarna håller på med, du vet vilka jag menar.

De tänker inte på att det finns dem som har en sjukdom som gör att de kan inte bli smala. De finns dem som har grovbenstomme i familjen de kan inte heller ha en size 32 eller va de nu har. Om de nu mår så dåligt av tjocka människor då kan de ju inte umgås med folk som är större.

Ne jag tror det handlar om att de är så jävla avundsjuk på en människa som är mullig/tjock men mår bra, tycker att man ser bra ut och har samma självförtroende som de, de pallar inte det för de mår inte bra själva.

Tänk inte på vad folk säger du ÄR AMIR! Du är som du är och jag gillar dig precis så som du ser ut

2009-11-12 @ 23:02:39
URL: http://sarahnilssoon.blogg.se/
Postat av: Ramak

GUD, VA GULLIG DU ÄR!!



Fint!

2009-11-12 @ 23:04:26
URL: http://ramak.blogg.se/
Postat av: Lina

Du är jättefin tycker jag, och ja fattar inte hur folk bara kan säga så sjukt fula saker till dig , plus att det är riktigt fegt att skriva det som anonym och sen i en kommtentar på bloggen , ussch säger ja bara !



ps. love u haha för mig kommer du alltid vara lika fiin ! :)

2009-11-12 @ 23:05:32
URL: http://linaolson.devote.se
Postat av: Alexandra

Amir du ska vara brunett du är så jävla snygg i brunt!! det är faktiskt mkt finare på dig! Men de är klart att du ska ha den hårfärgen du trivs bättre i. Bra blogg förresten!

2009-11-12 @ 23:06:56
Postat av: Alexandra

sånt här gillar jag! :) bra skrivet, verkligen.

2009-11-12 @ 23:14:02
Postat av: Gabba

Jag tycker inte du är fet!

2009-11-12 @ 23:15:14
Postat av: sofia

Vill bara säga en sak. Att du har fin hy och fina ögon. Och de som t ex klagar på din övervikt är bara avundsjuka på dig. Kanske de är smalare än dig. Men jag tror knappast det har en sån framgångsrik blogg, lika mycket pengar osv. Så det mår nog dåligt själva och måste därför klaga på andra.. Sorligt- men sant!

2009-11-12 @ 23:16:25
URL: http://brunettebarbie.blogg.se/
Postat av: b

jag säger inte det här för att jag tycker att du är en bra bloggare eller för att du verkar snäll, utan endast för att jag tycker det, Du är inte överviktig, du är ser frisk ut, och vem fan vill vara pinnsmal, nej det är mycket finare att vara som du, mer att älska!

puss

2009-11-12 @ 23:18:06
Postat av: natascha

Helt rätt Amir!

Tycker absolut inte att du ska bry dig om fula och elaka kommentarer, förstår inte varför det ska vara så speciellt att ha en platt mage, det finns så mycket annat här i livet att fokusera på!

& enligt mig kommer skönheten från insidan!

tycker du verkar vara en jättefin kille! :)

kramar!

2009-11-12 @ 23:23:15
URL: http://nataschaa.blogg.se/
Postat av: Mandela

You are pretty as a day!

2009-11-12 @ 23:26:18
Postat av: Nathalie

Jävligt bra skrivet. Tänk om alla kunde ha den tanken i bakhuvudet.

2009-11-12 @ 23:33:59
URL: http://nanatha.blogg.se/
Postat av: emma. :)

ett av ditt bästa inlägg hittills, amir. jag har haft en allmänt jävla pissig dag, ingenting har kunnat få mig på bättre tankar. men ditt lilla, lilla inlägg rakt från hjärtat, gav mig iallafall lite hopp. tänk om fler kunde tänka som du.

2009-11-12 @ 23:34:05
URL: http://kvinnodjur.blogg.se/
Postat av: julia andersson

amir, det första jag vill säga är att jag ser upp till dig & det menar jag verkligen. jag har som mål att bli lika stark & självsäker som du är. du har verkligen fått mig att börja tänka om.

sedan detta inlägget tycker jag var jättebra skrivet och jag önskar att fler folk tänker som du gör.

ha en fortsatt bra dag !

2009-11-12 @ 23:39:39
URL: http://yyuliaandersson.blogg.se/
Postat av: josse!!

jag komenterar aldrig bloggar men läser ofta din. såhär är de. BÖRJAR DU ÄNDRA DIG FÖR ATT DOM SOM INTE GILLAR DIG, DITT SÄTT ELLER DITT UTSEENDE, SKA BÖRJA GILLA DIG KOMMER DOM SOM GILLAR DIG IMTE GÖRA DE LÄNGRE. HÄLDRE HATAD FÖR DEN JAG ÄR EN ÄLSKAD FÖR DEN JAG INTE ÄR... KÖR HÅRT=)

2009-11-12 @ 23:39:54
Postat av: robin

ja, jag är avundsjuk. Tänk om jag också var en tjock bög:/

2009-11-12 @ 23:41:11
Postat av: Anonym

be strong

2009-11-12 @ 23:53:56
Postat av: Anonym

kanonbra sagt!=) varför ska andras åsikter betyda mer än ens egna? du störs inte av din övervikt (som heller inte är extrem) så varför ska ens andra människor göra det? dom kan fokusera sig på sina egna fel och brister tycker jag. Nu blev man lite peppad här i höst mörkret! mer inägg som detta, de blir man bara glad av! fortsätt vara den braiga du!=)

2009-11-12 @ 23:55:02
Postat av: Josse

DU HAR FAN HELT RÄTT I DET DU SÄGER!! Tänk om alla kunde tänka så. Och att alla bara kunde sluta hacka på folk hela tiden!

2009-11-12 @ 23:55:35
Postat av: E M E L I E & L I S A - VÅRT LIV I EN LITEN 1:A!

fint skrivet, klart du ska vara nöjd över den du är, vem säger att alla måste vara trådsmala på denna planet?! Du är perfekt som du är!!

2009-11-13 @ 00:13:12
URL: http://skeppargatan.blogg.se/
Postat av: Charlott

Du är fin som du är!!

2009-11-13 @ 00:16:08
URL: http://nattstad.se/latinalicious
Postat av: evelina

va fint hår du hade där :D

2009-11-13 @ 00:21:52
URL: http://lillie.blogg.se/
Postat av: F R I D A M [freedom]

Jag tycker det här var ett jävla bra inlägg Amir. Love you even more!

2009-11-13 @ 00:32:20
URL: http://fridam.se
Postat av: VIKTORIA TOMIC.SE

Baby jag gillar dig precis som du är, du är fin!

2009-11-13 @ 00:32:26
URL: http://viktoriatomic.se
Postat av: Sofie

Vad jag är medveten om så kommenterar jag aldrig ngt negativt i någons blogg om deras utséende.

Skulle aldrig falla mig in att göra det till människor jag inte känner irl och man vet ändå inte hur man påverkar personen via internet.

Förstår inte att folk kan säga något hemskt om andra när man först och främst inte känner personen och sen inte kan stå för det man säger när man väl träffar personen på riktigt.

2009-11-13 @ 00:49:28
URL: http://eifosna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skojar du? Håret?

2009-11-13 @ 00:57:52
Postat av: Sanna

vad fint skrivet.

Jag har aldrig tänkt på det sättet. får ofta höra av min pojkvän att ja e tjock, att ja ska banta m.m. tack snälla för att du fick mig och tänka på ett annat sätt.

2009-11-13 @ 02:47:24
URL: http://liveyourlife88.blogg.se/
Postat av: Emmelie

För det första, du glömde dina snygga läppar! Skulle inte tackat nej till dom precis. Och för det andra är du inte heller tjock, enligt mig så är du precis så en kille ska vara i mina ögon, otur! att alla snygga killar/män ska vara gay! men det får man ju leva med tyvärr hahah. Men annars ha en super helg.

2009-11-13 @ 02:53:08
Postat av: Vilka djupa tankar!

Nu måste du verkligen tänkt efter eller hur?

Om du kan eliminera någonting negativt kompenserar det mycket mer i ditt fall vill jag lova!

Sedan borde du veta att övervikt kan vara livshotande!

Om du nu inte har bra gener får du fan fixa problemet genom o röra på dig!

HAHA!

2009-11-13 @ 02:54:17
Postat av: Anonym

btw ere jävligt moget att du inte vågar ta till dig kritik!

2009-11-13 @ 02:55:25
Postat av: Mickis!

Amir who the fuck gives a shit vad andra tkr? Så länge du tkr du är fabulous och bra på alla sätt så låt dom andra snacka så har dom ngt o prata om i en vecka. Visar bara hur lite och göra dom har för att ta tid till sig att snacka skit om andra eller hur?



Fortsätt som du gör! =)

2009-11-13 @ 03:42:48
URL: http://wewe.blogg.se/
Postat av: Pembe

Helt klart Amir du har helt rätt.

Föresten du har en jätte fin blogg.

Kram..

2009-11-13 @ 05:21:37
URL: http://pembe.bloggplatsen.se
Postat av: anna hedlund♥

jag håller verkligen med dig :) (y)

2009-11-13 @ 06:10:57
URL: http://younameit.blogg.se/
Postat av: Nadja

Det var det bästa inlägget någonsin! Du är inte ful någonstans och så länge din vikt inte stör dig så är det ju bra :) Diggar dig!

2009-11-13 @ 06:37:16
URL: http://barbienadja.blogg.se/
Postat av: Nadja

Bry dig inte vad vissa säger. Det är bara känslokalla människor som mår sjukt dåligt med sig själva och önskade att dom också hade något positivt att säga om sig själva som du kan göra! Bry dig inte! :)

2009-11-13 @ 06:38:57
URL: http://barbienadja.blogg.se/
Postat av: Nadja

Alla som klagar kan ta sig i röva! :D

2009-11-13 @ 06:40:37
URL: http://barbienadja.blogg.se/
Postat av: hampieebooi

amir, du är inte överviktig

du har ba lite extra

de gär en inte överviktig xD

aja, du är cool, fortsätt med de du gör :D

2009-11-13 @ 06:52:49
URL: http://hhampuslindqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sätter jag på mig kläder folk säger är fula? Vadå, för att provocera eller?

2009-11-13 @ 07:56:07
Postat av: Anonym

bra amir du är inte överviktig det är dagens ideal som e scery men man ska ha den vikt man mår bra av =D du är ju jätte söt du har mer tjejer som vill ha dig än dom flesta killarna har även om du är gay =D

<3

2009-11-13 @ 08:24:57
Postat av: Anonym

du är jätte fin!

2009-11-13 @ 09:09:23
Postat av: SaScHa

Amir! Du är jätte fin :)

2009-11-13 @ 09:20:50
Postat av: ebba

hey, du glömde dina heta läppar!

2009-11-13 @ 09:21:57
Postat av: Alex

Tycker att du säger emot dig själv väldigt mycket. Du hackade bara för någon vecka sen på andras hy och hårfärg. Sluta låtsas vara en jävla ängel.



Hoppas du läser detta. Ingen är perfekt, sluta då hacka på andras hårfärg och sådant. Man får väl vara som man själv vill?

2009-11-13 @ 10:04:55
Postat av: Sandra

Visst är det jävligt intressant att till dig säger läsarna att du är fet och borde banta, när Kissie säger att hon ska banta så är hon dum i huvudet. Det mest komiska med alltihop är att ni troligen har samma läsare, så till dig säger de att du ska banta till Kissie säger de att hon är en dålig förebild just för att hon förespråkar size 0. Jag har ett bra "ordspråk" till alla nötter. "Sköt dig själv och skit i andra". Amir, du är Sveriges snyggaste bög!

2009-11-13 @ 10:06:46
Postat av: THERESE KLEMOLA

amir, du ska INTE bry dig om sånna folk.

jag har hört '' tjockis'' hela mitt liv

fast egentligen är jag inte så jättetjock.

jag tycker inte att du är tjock heller.

du är helt normal, det är säkert sånna anorexiamänniskor som kommenterar att du är tjock, bara för att dom har '' lyckats '' svälta sig själva och blivit fina ( mh jättefina) och smala .

lev för dig själv & de som älskar dig

inte för vad haters tycker om dig ;)

2009-11-13 @ 10:26:12
URL: http://t
Postat av: THERESE KLEMOLA

amir, du ska INTE bry dig om sånna folk.

jag har hört '' tjockis'' hela mitt liv

fast egentligen är jag inte så jättetjock.

jag tycker inte att du är tjock heller.

du är helt normal, det är säkert sånna anorexiamänniskor som kommenterar att du är tjock, bara för att dom har '' lyckats '' svälta sig själva och blivit fina ( mh jättefina) och smala .

lev för dig själv & de som älskar dig

inte för vad haters tycker om dig ;)

2009-11-13 @ 10:26:50
URL: http://tezzih.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är inte överviktig, bara lite rund och go!

2009-11-13 @ 10:31:57
Postat av: Yasmine

inte är väl du överviktig?

Du är inte spinkig, du är normalbyggd. Och dessutom OM du hade varit överviktig så är det inge fel med det, det är fint med kurvor och många av dem stora är bland dem vackraste också.

2009-11-13 @ 11:15:47
URL: http://yasminej.blogg.se/
Postat av: sara

bra amir!

känns som att du kanske ska satsa på något inom det littelära när du blir äldre!

du skriver så otroligt vackra texter

2009-11-13 @ 11:25:13
Postat av: Anonym

du är fin precis som du är. inget fel med dig

2009-11-13 @ 11:46:52
Postat av: Alexandra

om inte du skulle göra sådana hemskt dåliga försök att försöka provocera oss läsare och skriva mycket skit så hade vi inte stört oss på dig heller. :)

2009-11-13 @ 12:10:55
URL: http://alexandraekstrand.blogg.se/
Postat av: malin

bra skrivet , och du är verkligen inte tjock!:O

tycker du är vacker som du är...

du har helt rätt dom dom klagar har dåligt självförtroende själva och har verkligen inget liv!

varför ta energi på dom äckelungarna! ussscchh!

puuussss snygging!

2009-11-13 @ 12:12:07
Postat av: Lina

tack amiiir ! :D man borde göra precis som du säger men det är ist alltför lätt att hänga upp sig på allt det negativa.



keep it up



puss

2009-11-13 @ 12:13:47
Postat av: Lina

tack amiir ! :D det borde vara som du säger men det är ist alltför lätt att hänga upp sig på det negativa.



keep it up



pusss

2009-11-13 @ 12:15:21
Postat av: moa

jag tycker inte att man ska behöva tänka på sin vikt, men är som man är! och föresten så tycker jag inte att du ser tjock ut som andra påstår. Jag menar de de e ju bara mysigt om man är lite överviktig då har man iaf något att krama på ist för skelett och ben! så fortsätt som du är och bry dej inte om vad andra säger! :)

2009-11-13 @ 12:26:52
URL: http://epicfaiil.blogg.se/
Postat av: Kåt och het

Amir du är en gud i mina ögon, den dagen du kommer till götebrog SKA JAG GE DIG STJÄRTEN, smeka dig vart du än vill. Slicka grädde från din kropp, och slicka dina styva tbröstvårtor. snälla kom till goteborg

2009-11-13 @ 12:34:19
Postat av: Kåt och het

Amir du är en gud i mina ögon, den dagen du kommer till götebrog SKA JAG GE DIG STJÄRTEN, smeka dig vart du än vill. Slicka grädde från din kropp, och slicka dina styva tbröstvårtor. snälla kom till goteborg

2009-11-13 @ 12:34:33
Postat av: Göteborgare.

Måste bara säga att du är en av dom vettiga bloggarna. Vem fan bryr sig om att man är lite rundare om man ändå mår bättre än någon spinkig jävel? stå på dig.

2009-11-13 @ 13:54:09
URL: http://elenis.bloggpace.se
Postat av: Tess

vikt spelar absolut ingen roll! folk som klagar på dig vikt gör bara det för de inte har något bättre att säga + att de själva inte är nöjda med sin kropp och försöker ta ut det på andra. vikt har absolut ingen betydelse, så länge DU trivs med dig själv, precis som allt annat i livet.

2009-11-13 @ 13:57:08
Postat av: Dylan

Banta din jävel !!!

2009-11-13 @ 14:09:26
Postat av: Alexandra

om du inte vore så himla självisk vid vissa tillfällen och inte betett dig som du gjort vid många tillfällen hade du nog inte fått så mycket klagomål.

man letar fel på sådana personer som du. tyvärr!

2009-11-13 @ 14:17:25
URL: http://alexandraekstrand.blogg.se/
Postat av: Anonym

Asså jag tycker det var väldigt bra skrivet, men man kan ju också fråga sig hur trovärdigt det är när du väldigt ofta sänker människor i dina egna inlägg?



Om du funderar på att banta när folk kallar dig fetto, tror du inte rödhåriga vill färga håret när du säger i ett videoinlägg att rödhåriga är äckliga? Eller ännu värre: att du säger att det inte är vackert med fräknar som man inte kan göra något åt? Det går inte att banta bort dem eller färga om dem liksom.



Hur tänker du när du skriver detta inlägg då?

2009-11-13 @ 14:20:53
Postat av: LINNEA

töntiga som är anonyma:) tkr din blogg är jättebra och läser den i princip varje dag. <3

2009-11-13 @ 14:22:57
Postat av: Elin

förstår inte riktigt att folk är så himla besatta av vikt, Du är verkligen inte FET, du kanske är lite småmullig men d är lite gulligt bara :)

dessutom tkr jag att du verkar ha en fin personlighet och d är d inre som gör d yttre.



Jag läser alla kommentarer du har fått på d här inlägger och blir nästan ledsen. Förstår inte hur du orkat ta all skit .



2009-11-13 @ 14:24:50
URL: http://prettynightmare.blogg.se/
Postat av: amanda

riktigt bra skrivet Amir.

och du ska skita i folk som skriver att du är tjock för det är du verkligen INTE!

du är helt normal.

Jävla töntar är de som skriver att du är tjock.

hoppas du inte tar åt dig.

2009-11-13 @ 14:25:10
Postat av: Anonym

heej<3

jätte bra skrivet!

vadå du är tjock?:s

det tycker inte jag iaf!

skit i vad andra säger:)

2009-11-13 @ 14:46:51
URL: http://louiselove.blogg.se/
Postat av: Olivia

undeeeeeerbara människa! :)

2009-11-13 @ 14:52:20
Postat av: Olivia

undeeeeeerbara människa! :)

2009-11-13 @ 14:52:43
Postat av: Anonym

Bra Amir! Jävla anundsjuk på dig för att du inte tar nån skit. Tänk om hela världen skulle vara som dig. Då skulle det nog vara fred överallt. Jag tycker det är viktigt att man inte bryr sig om vad andra tycker så mycket. Lev ditt liv och älska dig själv. Jag sjka nog bli mer som dig. Från och med nu är du min stora idol i livet =) Peace out..

2009-11-13 @ 14:58:09
Postat av: Amanda

Tack Amir, tack så jättemycket! Jag har varit deppig, ledsen och tvivlat på mig själv hela dagen idag och så läser jag det här och allt bara rinner av mig. Även om detta var ett inlägg till dig själv tog jag åt mig och du anar inte hur glad jag är att du skrev det. Du fick mig att må bra, tack för det! :)

2009-11-13 @ 15:09:16
URL: http://lagommycket.blogg.se/
Postat av: Anonym

Amir bry dig inte om dom som inte tycker om dig! Dom är bara avundsjuka och det jag jag lova dig! Dom vill vara unika, snygga och kända som du! Men tyvär så är dom inte det! Och till er som inte gillar amir: Jag tycker ni inte skall läsa hans blogg. Gör inte det om ni måste skriva ngt fult! Och till dig som skrev att han bara inbillar sig att han är perfekt, du kan dra åt helvete! Gör det. Tjejen/killen jag hoppas du läser detta och blir en vettig människa! Amir tycker själv han är snygg. Då är det så! Om han har ett bra självförtroende så har han det. Vrf ska ni förstöra?? Nu till dig Amir. Jag tycker bara du är bäst! och jag gillar inte när ngn kallar dig bög! Du är ju det men det är finare med amir! Amir betyder Prins på arabiska.Du är ju prins också! AMIR, DU ÄR HELT ENKELT VÅR PRINS! Jag hoppas att alla läser detta och framförallt DU :) Puss puss! :D

2009-11-13 @ 15:19:09
Postat av: Anonym

Du fick mig att tänka att jag betyder något. Allt handlar inte om utseende. ! Tack amir! ((((:

P.s Du är inte tjock, du har inte ful hy, du är perfekt. precis som varenda individ här på jorden. Fast på sitt sätt :)

2009-11-13 @ 15:35:41
Postat av: Sandra

Härligt med en kille som står upp för sig ! Skippa skitsnacket alla säger. Hellre ha ett par kilo extra och må bra än att vara för smal och må dåligt. Du är en härlig kille :) fortsätt med det du gör

2009-11-13 @ 15:38:35
Postat av: F.....n

fan vad grym du är., jag är en som alltid tar åt mig negativa saker som folk säger till mig men din blogg hjälper mycke.,,,



hejja amir

skööönaste gayen äru love you

2009-11-13 @ 16:53:41
Postat av: Anonym

jag har med vackra bruna ögon :) som du <33

2009-11-13 @ 17:06:35
Postat av: Felicia =)

Du är helt rätt på det!:D Folk stör sig alltid på dem det går bra för. Och dina plussidor är överviktiga (hö hö) jämfört med dina negativa sidor! SÅ, Keep going strong och fuck alla haters :D

2009-11-13 @ 17:09:19
Postat av: Anonym

du är ful som stryk baby

2009-11-13 @ 17:16:26
Postat av: Linda

Bra sagt Amir! Du är perfekt precis som du är! Hur kul skulle det var om alla såg likadana ut? Och vadå, bara för att man inte har siza zero, är man överviktig då? Ju större storlek, ju mer att älska. Så sluta klaga ni som gör det! Gör något bättre än att klampa ner på folk! Ingen mår bättre av det. Amir, jag älskar dig blogg! Äkta och rosa <3 Lovely

2009-11-13 @ 17:18:11
URL: http://lindaasfoton.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är bäst amir, skit i andra! Tror det är dags att bli brunett nu och ringa bobby, come on! :D

2009-11-13 @ 17:39:40
URL: http://bbojana.blogg.se/
Postat av: miccis

du har så rätt amir! glöm inte att du är jätte söt, hihih :)

2009-11-13 @ 17:55:39
URL: http://michaelaholmgren.blogg.se/
Postat av: L... :)

skitbra skrivet, tänkte verkligen till nyss o du har så jävla rätt. ja läste din blogg innan kenza ens länka dig. du har mognat så jävla mkt och ja blir överlycklig varje gång något bra händer dig. du e snygg och du behöver verkligen inte folk som säger annat <3 lova ya om du ens orkade läsa hah :)

2009-11-13 @ 18:16:47
Postat av: Sara

bra amir! :) gillar när du kommer med sånahär genomtänkta inlägg, jag tror att alla någongång har tänkt på dom här sakerna bara att man kanske inte diskuterar det så ofta.

2009-11-13 @ 18:16:58
URL: http://freaksaraa.blogg.se/
Postat av: isabella l .

Bra skrivet.

2009-11-13 @ 18:34:37
URL: http://issaah.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, alltså du är så jävla skön amir! helt sjukt kul. keep going

2009-11-13 @ 18:41:41
Postat av: sofia

Så jävla kul läsa alla idioters inlägg som FÖRSVARAR Amir. Känner ni ens bögen? Hur orkar ni lägga ner er tid på att försvara honom? Och nej? jag är inte avundsjuk bara för jag tycker han är fet? Han är ju fet! Vad ska jag va avundsjuk på? Jag är både snyggare och har mer hjärna än han. Han trycker ner folk varje dag. What goes around comes around BABY

2009-11-13 @ 18:56:53
Postat av: mathilda

äh, jag tycker du är skitsnygg iallafall.

och det är ju bara det som räknas;)

2009-11-13 @ 18:56:56
URL: http://mathildasspot.blogg.se/
Postat av: Nathalie

det är bra av dig Amir ;) du är bäst !

2009-11-13 @ 19:06:34
Postat av: dietisten

Du borde kanske banta för din hälsas skull, du är ohälsosamt överviktig.

2009-11-13 @ 19:15:04
Postat av: katarina t

du är vacker. insida och utsida. du kankse är fejk, spelar en jävla roll, imige, för bloggen. men vad jag märkt, är du jävligt vacker på insidan ochså. och jag är en sån där löjlig smal blond brud som stör sig på alla tjocka, men fan jag knarkar din blogg för den är underbar. och även om du är överviktig, så trivs du med hur du ser ut. Amir du är vacker, ta åt dig av det positiva folk skriver, för de flesta skriver som jag - direkt från hjärtat. PUSS

2009-11-13 @ 20:16:49
Postat av: Anonym

Amir älskade amir ,du e bäst<33333 orka bry sig om de jävla avensjuka människor som säger så t dej.

dom vill va som du , så e de bara , du e bäst o e assöt

asså dt e synd att du e bög :$ tjejerna skulle ba va som myror runt dig (alltså e du socker)

<3

2009-11-13 @ 20:28:04
URL: http://ayadehm.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-11-13 @ 20:38:28
Postat av: Sandiza Hotpants

Känner verkligen igen mig, men kan ändå inte ta till mig, då jag är drabbad av dysmorfofobi.



Men du är jävligt klok, klart man ska ta vara på det BRA och ägna minimal tid åt det dåliga. Min skadade psykverksamhet som pajjar allt för MIG, men hoppas du når ut till alla andra.



<3



2009-11-13 @ 21:01:04
URL: http://brunettsandy.blogg.se/
Postat av: Sandiza Hotpants

Och, som många sagt här innan; du är SKITSNYGG Amir! Dont forget that.

2009-11-13 @ 21:03:44
URL: http://brunettsandy.blogg.se/
Postat av: Anonym

amir du e as snygg

2009-11-13 @ 21:35:45
Postat av: ellen

du är inte alls överviktig! sluta tänk att du är det för du är skitsnygg:)

2009-11-13 @ 21:59:45
Postat av: Linnea

Du är allt bra smart du Amir! Du fick verkligen mig att tänka till, och du har så rätt. Man fokuserar på det negativa, hela tiden. Tack för ett fint inlägg :)

2009-11-13 @ 22:58:09
URL: http://emmalinneaandersson.blogg.se/
Postat av: lava

Gillar detta inlägg! Bra sagt. Dock tänker jag på hur dessie elr vad fan hon heter när hon skrev om hur dåliga "tjocka" människor är. Och hur fattiga människor som inte kan stava sina "tigg-skyltar" rätt ska skaffa ett jobb. Men duuuh, säger det henne inte ngt när de knappt kan stava????



Anyway, bra inlägg

2009-11-14 @ 00:37:44
URL: http://lavass.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är jätte söt amir :D

2009-11-14 @ 11:09:12
Postat av: moa

Du är en fin människa! och jag tycker verkligen om de inläggen du skriver på de här sättet. hjälper verkligen mig. jag mår så bra då, av att du tänker likadant. Amir, det finns inte ord. Du är godhjärtad eller vad man säger haha. Hoppas du fortsätter stå på dig mot de fega "hatarna".

Du blir bara mer och mer inspirationskälla för min lillebror. Tack, för att du har en hjärna som inte alla andra bloggare har!

2009-11-14 @ 12:10:38
Postat av: felicia

helt rätt amir! het är du också;P

2009-11-14 @ 13:14:46
Postat av: Josefine

Du borde vara brunhårig! :)

2009-11-14 @ 14:30:34
Postat av: matilda

du verkar som en sjukt fin person. jag tror att dina besökare går upp ju snällare du är på bloggen. det är inte längre så att dom som provocerar och klagar mest får mest besökare tror jag. det är bra! vi behöver fler snälla bloggare i bloggvärlden. är less på alla uttjatade bitchbloggar.

2009-11-14 @ 16:02:59
URL: http://mturborn.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha du är en fet köttbulle! tjockis!!!!!

2009-11-14 @ 17:03:28
Postat av: H

du var finare i brunt hår, ska du inte testa färga brunt igen ?

2009-11-14 @ 17:04:26
Postat av: Anonym

amir är bäääst ! och ja , allt är fint, fortsätt precis som du gör, pusspuss love u <3

2009-11-14 @ 17:30:06
Postat av: Amanda

Det var verkligen jättebra skrivet!

Jag älskar verkligen din blogg.

Om du kör på den stilen du gör nu kommer du nog att få mycket mer läsare som älskar dig! :D

DU ÄR BÄST!

2009-11-14 @ 18:07:36
Postat av: ;)

du skulle bli skitsnygg om du färgade ögonbrynen lite ljusare, för dom är skitmörka mot ditt ljusa hår.

ett tips bara ;)

2009-11-14 @ 18:12:17
Postat av: Anonym

så jävla rätt!

2009-11-14 @ 19:11:54
Postat av: Sanna

Wow! Håller helt och hållet med dig! Människor ska ta den för den man är, inte för den dom tycker att man ska vara.

2009-11-14 @ 20:35:29
Postat av: Paradise

Med tanke på att dina ben är ganska smala men att du verkar vara mer tjock runt buken borde det inte vara så svårt att gå ner i vikt för dig. Det är enkelt att få bort fett runt magen (om man är ÖVERVIKTIG, inte om den är lite bullig, det är bara fint) till skillnad från höfterna som är svårast. Så skippa McDonalds-maten, ät mycket morötter, motionera och for GODS SAKE färga håret mörkt igen, då blir du fan vackraste killen i världen Amir.

2009-11-14 @ 22:25:52
Postat av: baby girl

PLUS att det kanske inte spelar någon roll med vikten, men det är OHÄLSOSAMT och kan orsaka MASSOR av komplikationer på din kropp som är hemska och det vill vi inte.



Ha en bra dag <3

2009-11-14 @ 22:29:25
Postat av: ornina

Bra skrivet :)

2009-11-14 @ 23:48:16
URL: http://orninamerza.blogg.se/
Postat av: Ellen

En stor av alla anledningar jag har för att inte vilja bli känd bloggare, speciellt inte som ung. I den här åldern särskilt ska man inte behöva utstå daglig nätmobbing, samtidigt som det är något man måste vara beredd på eftersom även de 'snällaste' bloggarna får skit och anklagelser.

Jag tror inte det är bra att få höra så mycket negativt när man har blottat sig själv så som 'ni' faktiskt gör. I längden är det nog inte alls bra. Ni kommer till en annan nivå än de flesta.

2009-11-15 @ 09:58:13
URL: http://theshallower.blogg.se/
Postat av: Anonym

eftersom du fokuserar på dina bra sidor hoppas jag att du bara fokuserar på de bra kommentarerna och inte de negativa.

2009-11-15 @ 10:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0