Wannabe-muslimer!

Kallar ni mig för rasist pga inlägget under? Väx upp!

Är så trött på att ni låtsas-muslimer ska yttra er och låta fula saker komma från era käftar. Fattar ni inte att ni bygger på de fördommar som redan finns mot erat folk? Tycker att det är så tragiskt om jag ska vara ärlig. Att dom själva inte fattar vad de ställer till med liksom.

Min vän Sara, hon är en riktig muslim. Henne kan man disskutera med och lära sig saker av utefter hennes religions synvinkel. Har lärt mig mycket tack vare henne. Men babbar som försöker våldtag alla blondiner i skolan och skriker "abooo ja svär på gud" varje gång det händer något, dom är absolut inte muslimer. Det borde alla veta. Dom är tvärtom hur en muslim ska leva och vara. Det vet till och med jag som avskyr religion.

Ni kan stå på plattan och prata om att bögar kommer till helvetet. Men kom ihåg en sak, det är ni som gud kommer skicka till helvetet, för ni är en skam för eran egna religion. Ni syndar dygnet runt. Pinsamt!

Jag är inte rasist, och ni är inte religiösa. Got it?

Kommentarer
Postat av: E M E L I E & L I S A - VÅRT LIV I EN LITEN 1:A!

bra sagt, håller med till 100%. blir oxå jävligt irriterad på alla som tror att dom kan nåt men är helt lost och bara drygar sig hela jävla tiden!!

2009-10-23 @ 11:54:34
URL: http://skeppargatan.blogg.se/
Postat av: p

sånna blattar som beter sig så över huvudtaget är bara irriterande, muslimer eller inte.

2009-10-23 @ 11:55:52
URL: http://seisee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bra sagt!

2009-10-23 @ 11:55:57
Postat av: clara

ÅH BRA AMIR!!! Jag går på en skola där jag och typ 5 % till är blondiner. Dagligen får man höra att man är ''rasist'' för att man säger något som enligt dom, INTE är okej. Men vi får sitta och höra på deras jävla tjat om att ''sverige suger jao'', ''blondiner är lätta hela bunten, haffa så och så många walla'', ''jävla svenne, du tror att du är något''..Är så sjukt trött på detta och att bli kallad rasist medans de kan säga vad dom än vill. Skönt att du säger ifrån :)

2009-10-23 @ 11:59:26
URL: http://claralundin.blogg.se/
Postat av: Ord blir meningar

bra sagt

2009-10-23 @ 11:59:27
URL: http://ordblirmeningar.blogg.se/
Postat av: Sara - Welcome to Saradise

Indeed! Bra skrivit :)

2009-10-23 @ 11:59:58
URL: http://snuffsaan.blogg.se/
Postat av: shibby

helt rätt!



man är inte något bara för att man påstår sig vara det, lev upp till det man säger annars kan man kalla sig själv vad som helst!

2009-10-23 @ 12:00:50
URL: http://shibbythatsme.blogg.se/
Postat av: Bella

Bra skrivet. och varför skulle man vara rasist för att man man skriver att man kan klä ut sig till en muslimsk kvinna? :P folk är så himla "lättstötta" eller vad det heter, nu för tiden. och som du skriver, dem tänker inte på att dem själva säger precis lika jävliga saker om andra. Man är ingen ängel bara för att man är muslim liksom.

2009-10-23 @ 12:02:25
URL: http://isabellaaaa.blogg.se/
Postat av: josse

Men PRECIS !! fan vad bra skrivet !!

du borde få börja skriva i nån känd tidning du är så sjukt bra på att formulera dej !!

2009-10-23 @ 12:09:27
URL: http://goooa.blogg.se/
Postat av: L I S A

hahahaha, men shit ;O

2009-10-23 @ 12:16:52
URL: http://lisaarmandt.blogg.se/
Postat av: Anonym

skicka hem alla i bananlådor! :)

2009-10-23 @ 12:19:52
Postat av: Anonym

hahaha, fukk alla tråkia mænniskor som inte ha nån humor....muslimsk kvinna e la kul...ja klædde ut mej til terrorist i fjor, me bomber runt magen, løsøgonbryn,løsskægg å uzi i handen...hade d skitkul å vann næstan "the costume of the night"

2009-10-23 @ 12:23:10
Postat av: eddie

EXAKT! dom är dumma i huvudet, you have the words gayhouseboy<3

2009-10-23 @ 12:24:10
URL: http://eddiesiroky.devote.se
Postat av: sarah

jag håller helt och hållet med dig. Bra sagt!

2009-10-23 @ 12:24:10
Postat av: :)

alltsååååååå varförrr leker du svensk du vet väl att du e 50 % blatte o muslim jag kan lova dig att din pappa e muslim ... slutaaa vaaa rassee o stå inte här o lek minister en sak bör du veta du borde skämmas du e ingen bra förebild. när jag läser din blogg , skrattar baras åttt diiig o tänker finns det sånna dumma människor i världen skriv om något vettiigtt istället din bitter fejk blond

2009-10-23 @ 12:27:40
Postat av: Anonym

ska du säga "väx upp"? och när du säger "babbar som försöker våldtag alla blondiner" det låter inte lite rasistiskt då?



du är lite som SD... säger inte rätt ut vad du egentlige tycker utan förnekar det men man kan faktiskt läsa mellan raderna! lalalala aja... alla kan inte vara fina personer rätt igenom

2009-10-23 @ 12:29:46
Postat av: sabrina

jag va en utav dem som skrev kommentar på det förra inlägget, jag är ingen wannabe muslim men däremot tycker jag att det är lågt att hålla på sådär.. varför inte klä ut sig till jude?? eller hitler?? varför ska det alltid klankas ner på islam? det finns extremister som hamnar i helvetet men det finns även dom som är normala och borde bli accepterade... Dessutom tycker jag det är löjligt att ni har tryckt ner alla "blattar" i samma fack, amir är också utlänsk men inte fan pratar han så för det jag är det också men pratar absolut inte så?

de flesa som pratar så e 14-15 och tycker det e grymt.. Men å andra sidan så finns det ju svenskar som är 14-15 och tycker det grymaste är att ligga med så många som möjligt, bli så full som möjligt och leva på pappas pengar o skryta om att man är rik.. Men inte fan ska alla svenskar kallas för fjortisar, alkisar, slampor eller parasiter för det..

2009-10-23 @ 12:32:37
URL: http://sabrinasliv.blogg.se/
Postat av: shibby

Jag har nu bytat blogg från metrobloggen.se/shibby till shibbythatsme.blogg.se (den bloggadress jag kommenterar med nu)

så Shibby är fortfarande samma Shibby men med lite nyare blogg ;)



ville bara meddela detta efter som jag prenumererar på din blogg och kanske skriver någon kommentar igen och

adresserna inte alls stämmer överens med namn och IP ;P så nu vet du ;P



Hoppas du får en toppen fredag!

2009-10-23 @ 12:33:10
URL: http://shibbythatsme.blogg.se/
Postat av: R

Du tänker rätt, men att lägga ut en kvinna som har på sig burka som ett exempel till att klä ut sig till för halloween är jävligt omoget av dig, vi respekterar att du är icke religös o därför ska du sluta trycka ner. Jag kanske borde klä ut mig så som du i normalt ser ut på halloween så får vi se hur många som blir rädda o tycker ja ser ut som en gris .

2009-10-23 @ 12:36:32
Postat av: R

glöm inte att du också syndar dygnet runt, ENLIGT ALLA religioner.

2009-10-23 @ 12:39:22
Postat av: Alina

det är helt sant det du skriver.



dom som säger "öhh jag ska knulla din mamma din rasist blabla" dom bryr sig ju knappast om sin religion,sånadär wannabegangsta blattar som springer runt och lever om,och påstår att dom e muslimer för att kunna kalla svenskar för rasister och känna sig lite outlawz.



hade det varit en nunne-dräkt hade ingen blivit sur då hade alla bara skrattat

2009-10-23 @ 12:44:51
Postat av: Lijah

WORD!

2009-10-23 @ 12:46:03
URL: http://mollycrimson.devote.se
Postat av: Anonym

är muslim själv, men håller med dig helt och hållet. det handlar nog mycket vilket land man kommer ifrån och vad man har för kultur, inte religion.

2009-10-23 @ 12:47:05
Postat av: Malin

För en gångs skull håller jag faktiskt helt och hållet med dig.

2009-10-23 @ 12:56:02
Postat av: jessica

Jag har suttit och argumenterat med trångsynta människor i timmar nu... Men det jag iaf vill säga till alla bögar och flator är GRATTIS! :D

2009-10-23 @ 12:56:42
URL: http://metrobloggen.se/yezzika
Postat av: Linnea

GO FOR IT :)

2009-10-23 @ 13:03:43
URL: http://linnealarssonkoistinen.blogg.se/
Postat av: Classe

Väl rutet, jag håller med dig.

Ska försöka vara snäll mot dig i dag:)

2009-10-23 @ 13:05:59
URL: http://classe-kinzakenza.blogspot.com/
Postat av: Anonym

hahaha du e blatte så vad jiddrar du om men du e nte muslim de hade varit skamm för e man bög e man fan heller muslim vi vill ha ren RELGION o bara för man e muslim behöver man nte gå i sånna dräkter e du sjuk eller?

2009-10-23 @ 13:08:55
Postat av: HEJ

Hörredu.



Om det är någon som ska sluta leka något så är det du! DU ÄR INTE SVENSK! så sluta leka svensk. Ditt namn är så osvenskt som det bara kan bli! Samma med ditt efternamn. va fan är du iranie säkert.

Så till min fråga: Vad fan leker du svensk för???

2009-10-23 @ 13:10:11
Postat av: Liza

Det roligaste är ju då alla som klär ut sig till den svenska pigan Inga....

Kan man göra det kan man väl fan klä ut sig till muslimsk kvinna!!??

Och alla som klär ut sig till araber på Halloween då, det borde ju också vara "fel" då eller??!!

2009-10-23 @ 13:10:52
URL: http://lizaaxelsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

bra sagt amir :DDD

2009-10-23 @ 13:16:13
URL: http://direstraits.blogg.se/
Postat av: Sandra

Pinsamt skrivet av dig.

Hur du än vänder och vrider finns det muslimer som våldtar och mördar i religionens namn, MEN (oj så svårt att fatta) det finns det i alla religioner och vet du varför? Vi är bara människor!

Nä, du är inte rasist men du är bra dum i skallen. Börja acceptera att folk har egna åsikter och försök mogna till.

2009-10-23 @ 13:16:46
URL: http://snowihte.blogg.se/
Postat av: Discobengt

DU är bög och blatte...inte fan kan du vara racist i Sverige

2009-10-23 @ 13:18:17
Postat av: NO NAME!

FYFASIKEN VAD SANT , Min kille är muslim host haha , och jag står inteeeeeeee ut för att han följer ju fasiken ingenting men blir rå sur om jag tar upp att han inte är en "riktig"

Jag tror mer på att alla goda människor tar sig vidare :P vare sig du är muslim , kristen , katolik , eller ingenting alls. Är du god hamnar man inte i det så kallade helvetet om det nu ens existerar.

2009-10-23 @ 13:21:05
Postat av: PÄÄÄÄÄÄÄÄÄTRA

JAG ÄR INTE HELLER RASIST.

JAG HATAR ALLA.

2009-10-23 @ 13:27:38
URL: http://misssweetbabydoll.blogg.se/
Postat av: Sara

Vad underbart om inte religion fanns!

2009-10-23 @ 13:30:39
URL: http://thurellan.blogg.se/
Postat av: Anonym

jadu amir. Vart är samhället påväg?



alltså folk är ju fan störda i huvudet? hur tänker dom när dom säger att han leker svensk? Vi bor väl ändå trots allt i sverige? och jag antar att amir är svensk medborgare? Ja men dåså då är han svensk! idioter.

2009-10-23 @ 13:39:17
Postat av: Mr. Olivander

hahaha, tycker folk är så larviga! Tyckte den där muslimska dräkten var bäst! är in muslim, men det står faktist ingen stans i koranen att man måste bära en burka! Det står typ att det är upp till en själv, så ingen har ju tvingat dem att bära burka!



Sen säger folk att om svenska tjejer åker till ett muslimskt land så får dem inte använda shorts eller linne!

Nähe, när muslimska kvinnor åker till Sverige ska dem ju bära burka, i Sverige bär kvinnorna ju inte burka! Då borde väll dem anpassa sig till vårat land? Eller?



Ska svenskar anpassa sig åt muslimerna måste väll muslimerna anpassa sig till Sverige? Och när de inte ens står i koranen att man måste bära burka så är de ju bara larvigt!



Jag är inte rassist, faktum är att ja är halv svensk och halv blatte så ja har svårt att vara rassist!

2009-10-23 @ 13:41:06
URL: http://mrolivander.se
Postat av: Anonym

hahahaha klä ut sej till muslim xD

2009-10-23 @ 13:41:15
URL: http://skitsnackarn.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahaha klä ut sej till muslim xD

2009-10-23 @ 13:41:16
URL: http://skitsnackarn.blogg.se/
Postat av: Simon

2009-10-23 @ 13:48:53
Postat av: Nicce

men snälla lilla bög. försöker leka svensk och prata om att alla blattar åker till helvetet. du är inte heller svensk och du syndar också varje dag. Allt det du just skrev säger oss att du är rasist och att du själv har fördomar. alla utlänningar är inte så som du beskriver och visst det finns ju såna men inta alla....

2009-10-23 @ 13:54:28
Postat av: Emelie

kOMMENTERA

kOMMENTERAkOMMENTERA

kOMMENTERAkOMMENTERA

kOMMENTERAkOMMENTERA

kOMMENTERAkOMMENTERA

kOMMENTERA

kOMMENTERA

kOMMENTERAkOMMENTERA

kOMMENTERAkOMMENTERA

kOMMENTERAkOMMENTERA

kOMMENTERAkOMMENTERA

kOMMENTERAkOMMENTERA

kOMMENTERAkOMMENTERA

kOMMENTERAkOMMENTERA

kOMMENTERAkOMMENTERA

kOMMENTERAkOMMENTERA

kOMMENTERAkOMMENTERA

kOMMENTERAkOMMENTERA

kOMMENTERAkOMMENTERA

kOMMENTERAkOMMENTERA

kOMMENTERA

2009-10-23 @ 13:56:26
URL: http://egoistiskbrunett.blogg.se/
Postat av: josefine

faaaaaattar inte hur du ens kan ha sånna tankar.

du är själv blatte, du borde skämmas

2009-10-23 @ 13:57:13
Postat av: Anonym

Hejsan på dig! Tycker faktiskt om din blogg, och jag tycker du är ärlig och rak,står för vad du tycker, och jag tycker det är så synd att folk klankar ner på dig och att dom verkligen inte har något annat för sig än att klanka på folk! Fortsätt i din stil! Häls/Luleåtjej

2009-10-23 @ 14:04:18
Postat av: Sandra

Hejsan på dig! Tycker faktiskt om din blogg, och jag tycker du är ärlig och rak,står för vad du tycker, och jag tycker det är så synd att folk klankar ner på dig och att dom verkligen inte har något annat för sig än att klanka på folk! Fortsätt i din stil! Häls/Luleåtjej

2009-10-23 @ 14:05:25
URL: http://www.metrobloggen.se/sandrakenny
Postat av: Z

Jag tror dethär är det bästa du någonsin skrivit Amir! Och jag håller med till tusen miljoner % !



Kram

2009-10-23 @ 14:05:27
URL: http://rosaskosnoren.blogg.se/
Postat av: -

hatar dig men det här inlägget va bra

2009-10-23 @ 14:06:10
URL: http://larevolution.blogg.se/
Postat av: SANDRA

woooord amir !

2009-10-23 @ 14:13:47
Postat av: janko bogdanov

amir börjar bli dr.phil?

2009-10-23 @ 14:15:05
URL: http://jjankobogdanov.blogg.se/
Postat av: Anonym

Håller med dig !!

2009-10-23 @ 14:20:50
Postat av: Emma

Asså, vad menar alla med att du "Leker svensk"??

Hur leker man svensk?? Bara för att han pratar rent och inte skriver ja svär jao?? Jag bara undrar, för på er verkar det ju som att man måste bete sig som en idiot pga en utländsk bakgrund. Ni själva som skämmer ut er era ignoranta idioter.

2009-10-23 @ 14:35:44
Postat av: Anonym

Kom igen, är det någon som ska växa upp så är det du. Du skriver att vi är låtsas-muslimer? okej, det kanske det finns. Men JAG är inte det och jag blev skit arg när jag såg att du använde det som ett exempel på en haloween dräkt. Tänk på att det faktiskt finns riktiga muslimer, så snälla lek inte smart, du gjorde ett STORT misstag och la ut det som ett exempel på en haloween dräkt!

Kan inte fatta att Sara fortfarande kan va vän med en sån rasist som du...

2009-10-23 @ 14:35:44
Postat av: Jannike

håller helt med dig!

2009-10-23 @ 14:37:35
URL: http://jannikeahlm.blogg.se/
Postat av: Maui

Det är löjligt, jävligt löjligt. Jag är emot rasism på alla sätt och vis och blir oftast riktigt förbannad när något klankar ner på andra, för alla är lika mycket värda, alla är människor.



Men Amir har fan inte förolämpat någon folkgrupp överhuvudtaget! Att lägga upp 'muslimsk kvinna' som något man kan klä ut sig på till Halloween är inte ett dugg rasistiskt. Låter 'muslimska kläder' bättre? Inte? Så då är det också jävligt rasistiskt att klä ut sig i till exempel en kimono och låtsas att man är geisha för en kväll?

LIKSOM?! Det är samma sak! Och ingen skulle reagera då! Klä ut er till Jesus och ingen bryr sig! Vafan.



Och hur skulle han möjligen kunna vara rasist när hans pappa är från Tunisien? Däremot är HAN svensk. Han har alltid bott i Sverige, han är inte muslim och uppenbarligen inte rasist. Suck it up, bitches!

2009-10-23 @ 14:44:48
Postat av: dilem

asså seriöst människor.. jag är muslim oah bara för det ska jag inte döma bögar, krista, judar m.m och sluta säg "bögar kommer hamna i helvetet" eller som du sa amir "Men kom ihåg en sak, det är ni som gud kommer skicka till helvetet, för ni är en skam för eran egna religion. Ni syndar dygnet runt. Pinsamt!" nej hur vet ni det? är ni Gud eller? nej.. så sluta döm då! ingen vet vart dom kommer att hamna, så tysta tack! :)

2009-10-23 @ 14:47:24
URL: http://dil0sh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sluta lek svensk och sluta trakasera religoner!!!

2009-10-23 @ 14:49:12
Postat av: Anonym

Amir, du kan inte bara skriva i din blogg att vi inte är religiösa! Du vet väl fanimej inte om vi är det eller ej! Sure, din blogg dina regler, ofc! Men kom inte och skriv att muslimer inte är religiösa! Fan vad dålig du är! Och ni alla andra, vad fan leker ni att Amir har rätt och blablabla?! Seriöst, ni säger allt bakom skärm men inget i verkligheten, asså Good Luck Mothafuckers!

2009-10-23 @ 14:51:24
Postat av: Nadia

Hur dum är man inte om man jämför att bära burka eller slöja med kimono? Det är verkligen inte samma sak - en geisha har inget med religion att göra och är idag inte ett utsatt grupp - det är muslimer.

Och att klä ut sig till muslimsk kvinna på Halloween är ju lite av ett narr...



Hade inte världen idag vart så emot muslimer och islam och haft så mnga fördomar och alltid pekat ut muslimer som de svarta fåren så hade detta inte vart en stor grej men pga omständigheterna får man fan visa lite respekt och inte driva med kvinnor som bär burka eller slöja - ser inte det som speciellt kul

2009-10-23 @ 15:03:43
Postat av: M

du är redan utklädd till en bög, va mer ska du klä ut dig till?

2009-10-23 @ 15:03:50
Postat av: Anonym

GUD FINNS INTE! allt är bara påhittat!!!!

2009-10-23 @ 15:11:41
Postat av: dilem

okej, visa mig då att han inte fins.. jag kanske blir lika säker dom du, eller hur?!

2009-10-23 @ 15:14:21
URL: http://dil0sh.blogg.se/
Postat av: cissi

BRA AMIIIR!!! Håller med dig till 1000%

2009-10-23 @ 15:25:41
URL: http://cobrabarashi.blogg.se/
Postat av: Zirri

Tycker inte heller att du ska dra alla över en kam. Någon muslim (som jag då) som verkligen står upp för min religion och älskar den, jag tycker också det var sjukt fel av dig att lägga in en sån bild. Du kunde lika gärna visat en nunna. Men vi vet vad du vill, du verkar vilja provocera, allt för att bli som din nya fejk-vän Alexandra. Saken är den att alla muslimer inte är såna "abow-blatte-muslimer" som du väljer att uttrycka dig. Jag brukar aldrig kommentera din blogg, för att jag helt enkelt brukar hålla med om vad du skriver. OCH jag respekterar dig för den du är! Därför tycker jag du också ska visa lite respekt och verkligen inte dra alla över en kam här. Vem har sagt att jag är en fejkmuslim...?!

2009-10-23 @ 15:33:05
Postat av: Malin

Bra Amir!

2009-10-23 @ 15:38:15
URL: http://MaliinLind.devote.se
Postat av: Haha!

Haha, du är ju så jävla pantad din låtsas-svensk. Du kommer aldrig att bli erkänd som en Svensk. Sluta lek att du kan något, du har för fan inte ens grundkunskaper från högstadiet.

2009-10-23 @ 15:39:05
Postat av: Anonym

asså din idiot du vet ju fan ingenting, vad har att dom skriker "abow" med icke-muslim o göra? du vet la fan inte hur jävla mycket dom tror på gud och islam? och för vissa räcker det att bara tro på gud, dom behöver inte följa en bok! så kom inte här o snacka skit för du vet INGENTING, plus du är halv muslim själv så synd ;)

2009-10-23 @ 15:47:39
Postat av: selma

du har rätt till en viss del. riktiga muslimer ska inte dricka osv. men du drar alla muslime över samma kant. hade du sagt till min pappa att han inte var muslim bara för att han inte ber, så hade han tagit fram turkiska tofflan på dig hahaha! du får inte dra alla över samma kant amir :S de är också fel. sopa rent hos dig först, sen kan du kasta skit på andra! de är nog inte bara du som känner en riktig muslim, de gör vi alla! du är själv född som muslim, även om du vill eller inte.

2009-10-23 @ 15:55:42
URL: http://selmasedef.blogg.se/
Postat av: Therese

Håller verkligen med dej Amir! Blir så sjukt trött på alla "låssasmuslimer"! För nån vecka sen skrev ett inlägg på min egen blogg där jag bl.a. skrev att det är så sjukt hur de kan tycka att de får behandla de lärare på skolan som är homosexuella som skit, men samtidigt ha all rätt i världen att kasta frätande syra på en tjej bara för att hon gjort något fel inom deras religon. Blev så förbannad, för kort senare så var jag mer eller mindre klassad som rasist. Ibland tycker jag verkligen att det är en konstig religon...

2009-10-23 @ 15:56:52
URL: http://amoreblogg.blogg.se/
Postat av: VICTORIA W

Hahaha sen när blir man rasist av att skämta om att man ska klä ut sig i burka? Alla som säger att det är rasistiskt är ju seriöst obildade fuckers.

Det som är rasistikt är ju att hata människor för dess hudfärg. Jag har en del muslimska kompisar och jag tycker om dom jättemycket, det som jag kan ha svårt för är deras åsikter i vissa frågor som är kopplade till deras religon. Gör det mig till en rasist? Nej, jag har inget emot utlänningar men vi kanske ser livet från lite olika vinklar.

Och ni som kallar Amir för rasist borde ju öppna ögonen lite, han har ju en del utländska kompisar och om han då skulle vara rasist så skulle han hata sina egna kompisar... Och det skulle ju inte riktigt gå ihop.



Håller med dig till 100% i det där Amir, skit bra skrivet!

2009-10-23 @ 16:31:45
URL: http://vwb.blogg.se/
Postat av: Malin

Men åh att kommentarer forsätter strömma in att man är rasist för att ha skrivit något sånt här. Om jag kallar turkiet för turkland säger alla att jhag är rasist men skulle jag blir arg om någon kallade sverige svenneland? Nej.. och varför är det inte okej att säga negerboll när dtee är okej att säga vitlök? Hmmmmm...

2009-10-23 @ 16:37:44
URL: http://malutt.devote.se
Postat av: Anonym

MEN GUUUD det är inte ens MUSLIMSKA kläder

när fan fick islam patent på ansiktslöja och hijab? ALDRIG.

Och för den delen kan man inte vara rasist om man hatar muslimer, eller.. ser ni muslimer som en ras?

Sluta hata så jävla mycket.



2009-10-23 @ 16:48:12
Postat av: Anonym

Haha klockren du är Amir :) I Sverige idag är man rasist för ingenting óch det är jävligt tragiskt. Ett TYDLIGT TECKEN på att invandringepolitiken har urartat. Vi kan inte hålla på så här, sverige SKA ALLTID HELA JÄVLA TIDEN forma sig å rätta sig efter alla andra, vi står ALDRIG upp för oss själva. Kolla på t ex finland, norge, danmark, har dem sånna här problem? nej för att dem tar inte emot en bråkdel utlänningar som vi gör. Om det ska fortsätta såhär så kommer inte sverige finnas kvar längre och det FÅR FAN INTE HÄNDA. allt det här handlare om rättvisa, det är ett svek mot svenska folket att göra såhär, vi borde gå i första hand, tänka på OSS!!! jag ska få gå runt med svensla flaggan varje dag om jag vill. jag vet inte hur många utlänningar som går runt med sitt hemlands flagga osv. jag är så jävla trött på det här, ingen av de olika politiska partierna vågar ta upp det här, inte ens någon svensk, alla är så jävla rädda för att bli stämplade som rasister, de enda som vågar är SD, tack gode gud för dem!

2009-10-23 @ 16:57:38
Postat av: dinmammaorre

MEN EFTERBLIVEN BÖGÄCKEL DU KAN JU FAN INTE DRA ALLA ÖVEN EN KAM ELLER HUR!??

allt du sejjer e bullshit! du hånar muslimers klädnad o sen när folk sejjer till dej så taru åt dej!? fett bränd aså, plus att ifall folk syndar osv. osv, aså de är deras problem o FAAAAN inte ditt!

om du sejjer att dom som sejjer de e skam, DÅ E DU SKAM FÖR ALLA ARABER!!



mobbad aså snacka inte utan att veta något, patetiskt fan

2009-10-23 @ 17:19:03
Postat av: vem du vill

ej din fuking horunge gå knulla dina bögar snaka om min religion igen då jag kommer att knullarej förstår du. jag ber dig kom jag kommer knulla din framtid så lyssna idiot om du skriver ngt igen då vi får se vad som kommer att hända med din fuking ¨fuking gayblogg¨

2009-10-23 @ 17:22:43
Postat av: olivia

hihi håller sååå med dig amir!

2009-10-23 @ 17:23:10
URL: http://olizkooliz.blogg.se/
Postat av: eddie

''glöm inte att du också syndar dygnet runt, ENLIGT ALLA religioner.''



det roliga är att bibeln och koranen eller vafan det finns för böcker är en regelbok som är skriven av idiot präster! snälla tror ni sj att han bara har nått emot homosexuella? det e fan absurt rakt igenom. Gud är inte mänsklig han hatar ingen , inte ens jävulen! han älskar var och en och precis som amir säger , ni syndar för ni får gud att framstå som en fördomsfull skitunge! och en sak till lilla fjortis , det är förbjudet att ha sex före äktenskap enligt bibeln,förbjudet att kvinnor får vara präster eller lärare vafan kämpar ingen mot dom? man kan inte sitta och läsa det man tycker är intressant och sen säga ååh detta ska jag gå ut och predika om , då är man varken en riktig kristen/muslim, då uttrycker man bara sina egna fördommar. och det var en som skrev att amir var halv muslim , islam är en religon altså en tro, det är inget folkslag! han är tunisier/svensk men han hatar religon och då är han inte muslim ditt nöt.

Det är inget rasistiskt att va utklädd till en muslimsk kvinna eller nått annat religonsplagg som man kan ha på sig! det skulle ju vara en annan sak om amir brände utt burkan då skulle man kunna snacka om rasism , vissa vet inte vad rasism är , läs på för helvette era jävla fjortisar!

2009-10-23 @ 17:49:34
URL: http://eddiesiroky.devote.se
Postat av: Anonym

HELT RÄTT!! fan idioterna vet inte vad dom snackar om, religion suger kuk.

2009-10-23 @ 17:59:45
Postat av: Tornevall

Rasist? Vad är det för svammel?!

2009-10-23 @ 18:00:15
URL: http://blog.tornevall.net
Postat av: jané

haha amir, jag har läst din blogg ett tag och förstår fortfarande inte att du tar åt dig av dessa kommentarer. Okej du kanske inte tar åt dig men det kliar, jag förstår det. Jag är själv muslim, men är man bög eller lebb så är man fan de? Ta och respektera det, så som han/de respekterar oss muslimer att vi är muslimer borde DE, inte vi andra som respekterar det, ta och respektera din sexuella läggning. De bara sjukt med detta, de för mycket =p låt han komma "till helvetet" men gör inte DU det som sitter och skriver massa skit, kränker andra? Står det i koranen att man får göra det? (: No babe, no!

Kram

2009-10-23 @ 18:22:28
URL: http://janeleo.devote.se
Postat av: 'B'

Spelar ingen som helst roll vilken religiös skådning du har, du syndar ändå, kvittar om du tillber allah, gud, jesus eller vad som helst. Homosexualitet är en synd med stort S.



Du leker svensk, men du kommer aldrig bli det. Du har fel blod i ådrorna lill-pojken. Du är icke Arisk.

2009-10-23 @ 19:02:00
Postat av: Anonym

Ni alla som säger att han är rasse är SJUKA i huvudet !

Sen tycker ni att det skulle vara okej om han la ut en bild på en nunna eller nåt, eller hur?! Sen kommer muslimern till VÅRT land och de kan inte anpassa sig till oss nej, då kan ni dra?

och jag drar inte alla över en kam då min före detta vän var muslim (bästavän faktiskt) men undra varför hela världen är "emot" religionen? Man är inte emot judar, inte buddhister, men just muslimer, ta er en tid att tänka på varför. Det är nog inte själva religionen man är emot.. Det är nog de som flyttat till vårat land och kallat sig muslimer och sen jävlats, då får man en bild av hur muslimer är, eller hur?

2009-10-23 @ 19:12:13
Postat av: Madde

Haha, fan va alla tjatar om att du inte är svensk. Så om man inte är svensk måste man vara muslim? Skärp er förfan, det är ett skämt. Skulle muslimer bli kallade rasister om de klädde sig i svensk folkdräkt? Nej.

Nu förtiden blir man ju förfan rasist förklarad om man hissar svenska flaggan! Patetisk.

2009-10-23 @ 19:16:59
URL: http://pinkfrosting.blogg.se/
Postat av: Anonym

Som någon så vänligt skrev "ej din fuking horunge gå knulla dina bögar snaka om min religion igen då jag kommer att knullarej förstår du. jag ber dig kom jag kommer knulla din framtid så lyssna idiot om du skriver ngt igen då vi får se vad som kommer att hända med din fuking ¨fuking gayblogg¨"



Först hoppar du på honom för att han är bög och sen säger du att du ska knulla honom?

Snacka om att ge sig själv smäll på fingrarna...



Håller med Amir och så många andra här, och som en smart person här skrev, vad är skillnaden mot att klä ut sig till kines?

2009-10-23 @ 19:27:54
Postat av: Bexi

Som någon så vänligt skrev "ej din fuking horunge gå knulla dina bögar snaka om min religion igen då jag kommer att knullarej förstår du. jag ber dig kom jag kommer knulla din framtid så lyssna idiot om du skriver ngt igen då vi får se vad som kommer att hända med din fuking ¨fuking gayblogg¨"



Först hoppar du på honom för att han är bög och sen säger du att du ska knulla honom?

Snacka om att ge sig själv smäll på fingrarna...



Håller med Amir och så många andra här, och som en smart person här skrev, vad är skillnaden mot att klä ut sig till kines?

2009-10-23 @ 19:28:06
Postat av: Anonym

fucking skämig gå & dö

2009-10-23 @ 19:28:41
Postat av: Anonym

jag förstår inte hur du kan bli rasist bara för det där inlägget om halloween. men det är mycket jag inte förstår. menne.............jajaa

2009-10-23 @ 19:42:50
Postat av: Felicia

Hahahaha det måste vara det roligaste jag har läst IDIOT!

Skaffa dig ett liv kära du! Gå runt & leker svensk? haha lilla amir du är inte svensk & kommer aldrig vara en riktig svenne som du försöker slicka röv på alla!

Slaffa dig ett liv! & DU vet något om muslimer? & att de som säger aboo osv kommer till helvetet vafan kommer inte du göra din äckliga bög gå & dränk dig!



& En sak till svenska tjejer / blonda h*ror särar på benen direkt idiot, vadå våldtar bloninder i skolan asså du vet itne vad du snackar om skaffa fakta idiot! -.-



Själv har jag många muslimska vänner & sånna som du skämmer du sverige äckliga bög/wannabe svenne!

2009-10-23 @ 19:52:10
Postat av: Håller med Felicia

(y) skrev allt! Skaffa fakta äckliga bög!

2009-10-23 @ 19:53:30
Postat av: stajjny

Skitbra sagt :) När de gäller det här verkar du verkligen ha grepp om vad som är verklighet. Du har så rätt! Vissa är ju knappt mänskliga av dom där.

2009-10-23 @ 19:55:43
URL: http://stajjny.blogg.se/
Postat av: Sanna

Först & främst måste jag säga att du är efterbliven/sjuk i huvet! För det andra ta reda på fakta för det tredje,är du skam för sverige!

Fyfan säger jag bara slicka mer röv på svennar som du vill vara en riktig svensk va? hah, inte konstigt att du äter gris du ser ut som en själv!



Rasistiska bög gå & dränk dig! :@

2009-10-23 @ 19:56:05
Postat av: Lina

Amir du är verkligen respektlös/omogen/efterbliven/idiotiskt/rasistisk/WANNABE SVENNE!!



Du är fan sjuk i huvet! & från din käft kommer det att de som säger så kommer till helvetet? WHAT? det kommer från en Wannabe-Svenne bög?! GET A LIFE! & skaffa fakta idiot! -.-

2009-10-23 @ 19:59:45
Postat av: Maria

Du är skam! Äckliga bög! Rasistiska wannabe svenne bög! J*vla griiiiis!!

2009-10-23 @ 20:00:59
Postat av: Anna

Amir lilla du kommer aldrig att vara svensk som du tror att du är fuck u wannabe svensk! hah rasistiska gay!



Och Amir du behöver inte ens tänka på hur du ska "klä" ut dig! Du behöver inte ens klä ut dig hahah freak!

2009-10-23 @ 20:02:35
Postat av: Mergime

Abow bruuushaan, spänn inte pungkulorna amir.

HAHAHAHA nej jag skoja :D diggar dig jävligt mycket ;)

2009-10-23 @ 20:16:25
URL: http://mergimebytyqi.webblogg.se/
Postat av: Edina

Äsch tycker alla taskiga människor som kommenterat ska växa upp, jag är muslim och tog inte illa vid mig när jag såg dedär om att klä ut sig till muslmisk kvinna, dock är dedär inget som jag tycker ha med islam att göra, mitt land (bosnien) är ett land där största delen är muslimer, ingen bär slöja där, de gör inte dom mindre troende. dedär har med vilket land man kommer ifrån, så du kunde tryckt in "asiatisk muslimsk kvinna", för de är väl muslimer i asien som är mer inne på dedär med slöja och grejjer, har inget emot slöjor, har inget emot de som bär slöjor och i vilket land. Jag har inget emot ditt lilla skämt. Tycker alla som kommenterat med taskiga ord och påstående bara bevisar sin brist på kunskap, och att deras tillstånd bör diskuteras. Men sen tycker jag även att vissa kommentarer där folk tycker att du skrivit något bra och sen tillägger att aah muslimer kastar stenar på sina kvinnor, Nej det gör dom verkligen inte, I vissa länder kastar dom stenar på sina kvinnor, men det ska man verkligen inte relatera till något med religionen, det är länder som misstolkat vad religionen står för och beter sig som skit. Så där har vi också brist på kunskap. Så lär er att inte relatera allt till islam, beteende, utseende och agerande. Folk beter sig som dom gör utifrån hur dom är som människor, inte deras religion. Och gör dom det, så är det bara DE som gör de som man ska skylla på, inte en hel religion, jag menar jag är muslim och sitter och undrar varför folk påstår att vi kastar stenar på våra kvinnor, jag är kvinna och har gjort ett å annat som kan anses som synd, ingen i min familj har funderat på att stena mig, och min familj är troende, men jag är inte det, och det accepterar dom. Gör det dom mindre troende, jag det är en tolkningsfråga!

2009-10-23 @ 20:29:49
Postat av: Anonym

aboooooo hahahaha säger alla muslimer abooo? ahhaha men sköning du går ju runt o leker svensk e det inte värre? Kolla hur töntig du e och jag svär vid Guds dyra namn att ja e 10000% muslim även om jag syndat alla syndar men hela du e en synd. du skriver en massa skit om muslimer när du inte ens vet en piss om dem? Pga folk som dig så hör vi skitsnack om oss, det e muslimer som sviker muslimer som låter de andra snacka om oss. Jag är en stolt muslim och om du inte kan acceptera att jag blir upprörd över vad du skrev på förra inlägget så tycker jag inte att du ska bli upprör för att folk kallar dig rasist...

2009-10-23 @ 20:32:22
Postat av: Lady Humpalot - fun & fearless in Barcelona

Förstår inte varför så många tar så illa vid sig... man kan väl fan klä ut sig till vad som helst. Förstår inte vad som är kränkande med att klä ut sig till muslimsk kvinna? Är det någon som sagt att det är något negativt med att klä ut sig till det?

2009-10-23 @ 20:32:32
URL: http://ladyhumpalot.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tycker alla här ska gå och läsa lite religion, ingen verkar fatta vadfan dom egentligen skriver, rasism är hat mot hudfärg, muslimer stenar osv vafan :D Alla är vi människor.. Ingen är rasist för att dom skämtar lite, ingen är muslim för att dom stenar.. Alla är vi bara människor, så tillbaka till skolan nu alla som kommenterat och läs på lite, så ska ni se att sverige blir ett mycke roligare land att bo i. Med homosexuella, trädkramare, transsexuella.. Allt kommer sluta med att vi alla lever i harmoni. Så det är bara att lämna hatet och börja acceptera!

2009-10-23 @ 20:34:34
Postat av: nila

Först och främst tycker jag att det är lite fult att lägga upp en muslimsk kvinna som är täckt från top till tå.

Jag fösrår ite om jag ska skratta eller gråta för det inlägget. Jag är muslim, troende oxå.

När du skriver massa skit om islam hit och dit, tänker du inte dej för?. Du säger att vi syndar när vi gör saker som inte är tillåtet men syndar inte kristna? Bara för en idiotisk muslim gör så att islam får ett dåligt rykte så innebär det inte att ALLA muslimer är det. Dra inte alla över en kam.

Du kan hata inte hata religionen för att en terrorist gör så att islam är känt för terror. INGEN religion tillåter våld och det är ändå många som bryter det (om man är troende)

Bara för man är utländsk så betyder det inte att man är muslim. Fatta det era idioter! Ni är inte allmänbildade , ni sitter här och kommenterar massa bullshit. Ni sitter här och fjäskar för amir. Amir brukade svara på mina kommentarer innan han blev "känd". Då var han snäll o jag tyckte att han var en bra person. Det är han säkert men hans fördomar på islam har fått mig att ändra. Jag vet inte varför jag kommenterar för jag brukar inte läsa din blogg men var verkligen tvungen och säga till dina "kloka" läsare som sitter och slickar röven på dig! Fjäskare hela bunten.



till dina läsare: hur kan han vara rasist? läs mellan raderna! Ni är verkligen oallmänbildade hela bunten. Ni har ingen fakta, om ni hade stannat kvar i skolan så skulle ni ha fått lite vett i er.

JAG HAR HÖÖRT SVENSKAR SÄGA ABOW LEN, SHIT CHILLA JAO. MANNEN JAG MÅSTE HAFFA EN GUZZ.

inte ens jag använder såna ord. Amir du är inte för fin för att utländsk o inte för fin för att vara svensk. Du är ingenting utan dina läsare.

DU är gay, och? Big deal. Klanka inte ner på muslimer som människor gör på bögar. Tack vare såna som dig så gör många människor redan det!

lycka till med dina fjäskläsare!

2009-10-23 @ 20:37:40
URL: http://milanistababy.blogg.se/
Postat av: sofi

ut ur vårt land! vad gör ni här om ni kallar oss svennar och horor osv,ni ska vara så jävla glad att ni får bo här! än i era fattiga länder med krig som man hade för 100 år sedan! väx upp och anpassa er!

2009-10-23 @ 20:38:48
Postat av: Suzan Salem - Livet ur en arabisk flickas ögon...

Nästan första gången jag håller med dig totalt! Riktigt bra skrivit Amir, men jag tycker det är lite respektlöst av dig att lägga ut det inlägget under att man ska klä ut sig till muslimsk kvinna. För även om du inte gillar religioner så borde du väl visa respekt för den?

2009-10-23 @ 21:09:06
URL: http://suzansalem.blogg.se/
Postat av: B

vad fan säger du,amir? du kanske inte är en FUCK rasist men vet du hur många svenskar,o andra med andra religioner kan snacka om? dina öron är nog stängde.Bara för att det finns terro ¨å e inte alla muslimer så? DET ÄR DE SOM HAR UPPFATTAT ALLTING FEL EXAKT SOM DU GJORDE O DINA FÖRÄLDRAR NÄR DU KOM T VÄRLDEN!! det finns hur många bögar som helst o hur många andra människor som HATAR bögar men ALLA väx upp för fan. Ni alla håller på om kulturer eller hur man är eller hur man snackar :S det e det som leder till saker o ting man inte vill ha,bråk,misshandel,problem...AMIR DU E FAN INTE FIN NGN STANS HELLER!. Alla muslimer är likadana men kanske inte troende som andra!!.Jag vet att sara inte är en JÄTTE troende muslim..om hon håller med dig..

2009-10-23 @ 21:23:52
Postat av: fittja boys

din jävla rasist jävel.. HA HA WANNA BE MUSLIMER:o DU KOMMER VÄRKLIGEN ÅNGRA ATT DU SA DE... ha lite respekt din bög jävel mot religioner om du e inte troende så v rf äns bry dig då.. kmr se dig nog där ute ;)

2009-10-23 @ 21:30:04
Postat av: naz

Hej!

Tycker att du skrev riktigt bra. Jag själv är muslim och försöker att leva som en. Att du inte drog alla över en kam bevisar för femtioelfte gången hur respektfull du är! Jag tog inte åt mig för fem öre och dem som tog åt sig av det du skrev borde vid det här laget känna till att han menar er som individ, ni som håller på sådär, inte ISLAM!



& föresten alla jävla hot du får från såkallade ghettobarn är bara snorungar som inte är mer än 13 åringar. Haha, du är bäst!



Love naz!

2009-10-23 @ 21:37:36
URL: http://nnaz.blogg.se/
Postat av: Hanna

Din j*vla bög gå& dränk dig!

Ha respekt! Det är sånna som dig som kommer till helvetet altså BÖGAR!

& slicka lite mer röv på svenskarna/svennarna!

Wannabe svenne!



Rasistiska idioter som kommenterar skaffa er ett liv & ta reda på fakta fuckfaces/freaks!!

2009-10-23 @ 21:47:09
Postat av: Foofie

Men herregud för den halloween utstyrseln? Men snälla nån sluta fåna er.

2009-10-23 @ 21:48:14
URL: http://foofie.blogg.se/
Postat av: Anonym

snacka inte skit om muslimer fittunge!!!

2009-10-23 @ 21:57:40
Postat av: Anonym

Alla muslimer som skämmer ut Islam genom att säge fula ord och inte kunna diskutera. FAN JAG SKÄMMS ÖVER ER. Jag hoppas kunna få en diskussion med Amir, men jag tycker inte att (inte du) ni som tror på Svergidemokraterna och tror att muslimer är 99% håriga araber kunna förstå att det finns SVENSKA muslimer [islam har 20% araber].



Jag tycker inte skit om din blog men folk flippar =,=

2009-10-23 @ 21:58:13
Postat av: Linnea

Hahahah ja skrattar åt alla pinsamma kommentarer här. att amir ska vara rasist!!!!

som nån skrev. om nån klädde ut sig till nunna eller jesus, inte fan hade ja brytt mig? inte nån annan heller...

sen får ni ursäkta mig. vi lever på 2000-talet. om folk går och smäller på sig sånna där skynken över hela kroppen får dom skylla sig själva. HALLÅ VI LEVER PÅ 2000-talet!!! kvinnor ska inte behöva skyla sina kroppar för inte "männen ska bli lockade"

så jävla sjukt så det inte är sant.

ta av er skynkerna och ta plats!!! visa era vackra ansikten och erat fina hår!



OJ NU ÄR JAG RASIST.!!! nej vet ni vad? jag har muslimska vänner och dom håller med mig... både killar och tjejer.



tack för mig!

bra blogg!

2009-10-23 @ 22:05:28
Postat av: aaaaaaaa

visst okej, håller med på den punkten om "wanna bee" muslimer, men den bilden är ändå kränkande inte bara mot mig utan mot alla muslimer.. du kanske inte gillar att de går ut så, men du får RESPEKTERA det, och inte ha det som halloween outfit, got it ? ;)

2009-10-23 @ 22:46:58
Postat av: Nirmela

"ut ur vårt land! vad gör ni här om ni kallar oss svennar och horor osv,ni ska vara så jävla glad att ni får bo här! än i era fattiga länder med krig som man hade för 100 år sedan! väx upp och anpassa er!"



lilla gumman, jag har anpassat mig. jag är stolt muslim och mina föräldrar kommer från Bosnien. är det vårat fel att det blir krig? det blir det p.ga diktatorer. (milosevic i detta fallet) som ville utrota muslimer. OCH DET VAR INTE FÖR 100 år sen, utan för 15 år sen. så käften istället & skaffa fakta.



asså, människor med era tankar är såna som skapar hat.

jag förstår mig inte på er. det finns "blattar" som snackar sådär, men det finns inte svenskar eller?

på min skola finns det sjukt många SVENSKA KILLAR som snackar sådär.

de är wannabe"blattar", så skriv inte att det är MUSLIMER som snackar sådär.

finns både kristna osv... som försöker snacka "blatte" språk.

OCH det har varit mycket snack om terrorism och allt..

men bara för att det är vissa personer som gör det,

då ska jag också få ta skiten? jag som inte ens har något

med det att göra. snälla, innan ni skämmer ut er såhär över internet.

tänk över vad ni skriver & skaffa fakta.

2009-10-23 @ 23:32:16
URL: http://chuuklad.blogg.se/
Postat av: Anonym

håller med dig

2009-10-23 @ 23:40:08
Postat av: Muslim

Amir, inse :



- Religion är ett känsligt ämne. Att ha på sig sjal är som att gifta sig i kyrka. Man skapar ett "kontrakt" med Gud och lovar att för alltid hålla den. Att klä ut sig till en muslimsk kvinna och inte vara det är en kränkning och narr av alla muslimska kvinnor. Typ som att man ser "läskig ut" eller typ ser ut som ett monster och ska gå och skrämma folk.



Håller annars med om hobbymuslimerna, men tycker att du kan låta väldigt respektlös när du skriver. Tänk på det bara. Dock så verkar det som att du tror att alla blattar är muslimer...och så är ju inte fallet.

2009-10-23 @ 23:42:55
Postat av: sara

jag fattar inte folk som säger ''du är rasist jävla bög'' det är väll lika mycket fel att vara homofob om inte värre? homosexuella är väll mer utsatta? Och vadå leker svensk? hur leker man svensk:P

2009-10-23 @ 23:52:58
Postat av: Felicia

Men vad är det förfel på er ?!:O.

Helt ärligt, fan visa respekt!. Det spelar fan ingen roll om man är muslimer elr inte. Det finns fan hur många svenskar som helst som kör med den stilen. Så kom fan inte och säg att dte är bara MUSLIMER som gör det för det bara skit snack. Och har ni inte tänkt på hur blattar känner utav att alltid få hör sånt här skit. Åh nej jag är inye muslim men jag har en heldel muslimska kompisar och jag säger bara så här " det finns inga skönare människor än dom!, och dom vet fansen vad vett och etiket är!" Hur fan kan ni vara så jävla fega och sitta och säga att muslimer är för "blattiga" av sig genom INTERNET. och alla som sitter och säger saker om muslimer skulla ALRIG i sitt liv våga gå fram till ett gäng på tio pers och säger exakt vad ni tycker och tänker. För ni är för RÄDDA för att åka på styck.( ta inte det på fel sätt). Det finns inge finare religon än muslimen, om man har läst koran och bilben och sen jämför så märker man ganska snabbt hur fin koranen är jämnfört med bibeln. Så ge fan och vara så fittiga och skriva sånna saker om muslimer, och att ens tänka på att klä ut díg till en är ett tänken på att du är så jävla blost att du inte kommer¨på nått bättre förkläddanad. DET JAG FÖRSÖKER SÄGA NU ÄR ATT NI BÖRDE VISA RESPEKT FÖR ALLA MUSLIMER ÄR SIG INTE LIKA!. OCH ATT ALDRIG KLÄ UT SIG TILL EN MUSLIM FÖR KAN JAG LOVA ER ATT NÅTT ONT KOMMER ATT HÄNDA. DÅ MENAR JAG INTE ATT NI KOMMER ATT ÅKA PÅ STRYCK UTAN ATT DET FINNS PÅ NÅTT SOM HETER BADKRAMA OCH NI LÄR NI FÅ, NEJ NI KOMMER ATT FÅ DET!. och om ni inte gillar muslimer så gefan i att åka utomland tex, turike, afrika, bosnien elr egypen. För det är som att säga att svenskar inte är välkomna i sverige.

2009-10-23 @ 23:55:10
Postat av: Felicia lite starrätt också ;)

Men vad är det förfel på er ?!:O.

Helt ärligt, fan visa respekt!. Det spelar fan ingen roll om man är muslimer elr inte. Det finns fan hur många svenskar som helst som kör med den stilen. Så kom fan inte och säg att dte är bara MUSLIMER som gör det för det bara skit snack. Och har ni inte tänkt på hur blattar känner utav att alltid få hör sånt här skit. Åh nej jag är inye muslim men jag har en heldel muslimska kompisar och jag säger bara så här " det finns inga skönare människor än dom!, och dom vet fansen vad vett och etiket är!" Hur fan kan ni vara så jävla fega och sitta och säga att muslimer är för "blattiga" av sig genom INTERNET. och alla som sitter och säger saker om muslimer skulla ALRIG i sitt liv våga gå fram till ett gäng på tio pers och säger exakt vad ni tycker och tänker. För ni är för RÄDDA för att åka på styck.( ta inte det på fel sätt). Det finns inge finare religon än muslimen, om man har läst koran och bilben och sen jämför så märker man ganska snabbt hur fin koranen är jämnfört med bibeln. Så ge fan och att vara så fittiga och skriva sånna saker om muslimer, och att ens tänka på att klä ut díg till en är ett tencken på att du är så jävla blost att du inte kommer¨på nått bättre förkläddanad. DET JAG FÖRSÖKER SÄGA NU ÄR ATT NI BÖRDE VISA RESPEKT FÖR ALLA MUSLIMER FÖR ALLA ÄR SIG INTE LIKA!. OCH OM MAN KLÄR UT SIG TILL EN MUSLIM SÅ KAN JAG LOVA ER ATT NÅTT ONT KOMMER ATT HÄNDA. DÅ MENAR JAG INTE ATT NI KOMMER ATT ÅKA PÅ STRYCK UTAN ATT DET FINNS NÅTT SOM HETER BADKRAMA OCH DET LÄR NI FÅ, NEJ NI KOMMER ATT FÅ DET!. och om ni inte gillar muslimer så gefan i att åka utomland tex, turike, afrika, bosnien elr egypen. För det är som att säga att svenskar inte är välkomna i sverige.

2009-10-24 @ 00:00:26
Postat av: isabella l .

Är du muslim? =) Min pappa är det iaf, har inget emot muslimer. Man kan ha något emot en människa eller en handling men inte en religion tycker jag inte :/ Man kan ju vara emot typ ahmen vissa muslimer fastar och det är inte hälsosamt osv.

2009-10-24 @ 00:23:12
URL: http://issaah.blogg.se/
Postat av: Du Är Fan Sjuk (Sjuk) - Å

Jag kan inget mer än att bara skratta åt de här inlägget.

Å andra sidan kan du inte bara mena att ALLA är så och ALLA si och så, du får uttrycka dig tydligare och lite bättre din feta idiot!

Sen så kan man inget mer än hata turkar som försöker se svenska ut, försöka vara svenska vi - bara skrattar åt sånt.

När man tittar på dig så vet man att du är utländsk??

Du får tycka att du är hel svensk så mycket som du vill, du är djur och ta och noppa ögonbrynen innan du snackar alibabba!!!

2009-10-24 @ 00:31:03
Postat av: Anonym

"I Sverige idag är man rasist för ingenting óch det är jävligt tragiskt. Ett TYDLIGT TECKEN på att invandringepolitiken har urartat. Vi kan inte hålla på så här, sverige SKA ALLTID HELA JÄVLA TIDEN forma sig å rätta sig efter alla andra, vi står ALDRIG upp för oss själva. Kolla på t ex finland, norge, danmark, har dem sånna här problem? nej för att dem tar inte emot en bråkdel utlänningar som vi gör. Om det ska fortsätta såhär så kommer inte sverige finnas kvar längre och det FÅR FAN INTE HÄNDA!"



den kommentaren var bra tycker jag.

jag vågar inte gå ute själv på kvällarna längre för vart jag än går kommer dom i stora klungor och skriker "svennehora jag ska knulla dig!" eller kommer fram o ska tafsa och ta överallt. man får inte vara ifred!! dom är överallt!

om ett par år så kommer sverige inte vara sverige längre, det kommer va så grymt mycket olika kulturer och religioner här att det snart blir krig för alla ska ha rätt. visst ska vi vara snälla o hjälpa dom som kommer från krig men om vi fortsätter ta in invandrare i den här takten kommer det bli farligt snart. allt krockar liksom, religioner blandas och det blir bråk. så är det inte tänkt från början, eller hur? det är därför det finns olika länder med olika kulturer osv.

som han skrev här uppe, finland, norge och danmark osv har slutat ta in invandrare och skickar dom ist vidare hit, för vi tar emot dom dumma som vi är. och fortästter vi såhär heter vi nåt arbaiskt snart.

jag förstår inte varför politikerna inte slutar ta in dom!? det blir fööör många i detta lilla smala land! och det blir för många olika kulturer, det krockar med varandra.

jag lovar, jag är absolut ingen rasist, men jag vill inte se sverige som ett nytt irak om 10 år. i varje klass så är hälften invandrare. det skrämmer mig. för ca 15 år sen fanns det bara några tusen invandrare här i sverige, om 15 år till finns det bara några tusen svenskar kvar ist.



2009-10-24 @ 00:57:09
Postat av: Estelle

så JÄVLA rätt!!! Bra sagt Amir

2009-10-24 @ 02:03:05
Postat av: Sara

GO AMIR!!!!



Hur kommer det sig att alla som är negativa till ditt inlägg inte kan stava ordentligt?! Man blir ju mörkrädd!! :S



Gaah, PUCKON!

2009-10-24 @ 02:43:56
Postat av: nila

OM EN MUSLIM GÖR NGT SOM TEX SPRÄNGER SIG SJÄLV SÅ BETYDER INTE ATT ALLA MUSLIMER ÄR DET , ERA IDIOTER!

KRISTNA SYNDAR , JUDAR SYNDAR BUDDISTER SYNDAR ALLA SYNDAR GET OVER IT!

FJÄSKLÄSARE HELA BUNTEN O RASISTER

2009-10-24 @ 10:47:56
URL: http://milanistababy.blogg.se/
Postat av: nila

OM EN MUSLIM GÖR NGT SOM TEX SPRÄNGER SIG SJÄLV SÅ BETYDER INTE ATT ALLA MUSLIMER ÄR DET , ERA IDIOTER!

KRISTNA SYNDAR , JUDAR SYNDAR BUDDISTER SYNDAR ALLA SYNDAR GET OVER IT!

FJÄSKLÄSARE HELA BUNTEN O RASISTER

2009-10-24 @ 10:48:04
URL: http://milanistababy.blogg.se/
Postat av: Charlene

Bra skrivet, det är så rätt! Religion är påhitt och skapar bara konflikter

2009-10-24 @ 11:38:37
Postat av: carre

men åh är ni mobbade lr :) sluta ta åt er vafan och gå o plugga på i skolan så fattar ni att dedär inte är rasistiskt

2009-10-24 @ 13:31:57
Postat av: Magdalena

word

2009-10-24 @ 15:17:26
URL: http://missmagdalena.blogg.se/
Postat av: Joel

Riktigt bra skrivet, amir!

2009-10-24 @ 15:29:24
URL: http://bigbenny.blogg.se/
Postat av: M

Det är pinsamt när en som inte har kunskap om en viss sak men snackar ändå! För det första så är inte alla blattar muslimer! För det andra även om det skulle vara så, du kan inte sitta och skriva att de beter sig mer eller mindre sämre än bögar, fjortisar och alla "typer" som nu finns. Förstår inte varför bögar vill blii acceptreade men kan inte acceptera andra och deras religion! Men jag tycker det är värre att få in en kuk i sin gött än att be eller skrika "sväär på gud". Inget mot bögar, bryr mig inte så länge ni inte stör mig men när ni hatar alla "homofober" men det okej att vara "islamfob". Dont get it. Och ni som har hållt med han, bortskämmda små bimbos. Ni fucking springer till invandrar kukar!! Så fucking mkt fördomar gör bara er mer osäkra än vad ni redan är små flickor och bögar!

2009-10-24 @ 15:40:26
URL: http://mikaliita.blogspot.com
Postat av: Svensson

Exakt min åsikt..Du e grymt duktig amir på att uttrycka dig med ord! Jag bor i Malmö och är uppvuxen på sofielund och det är i princip som rosengård där och alla såkallade muslimer håller på och syndar 24 timmar om dygnet, jag menar såååå många gånger man får höra "Jag svär på gud"...VARJE gång ljuger dom. varenda gång dom svär på gud ljuger dom. Jag har tom hört en muslim sagt med sin egen mun att "det spelar ingen roll vad man gör för skit bara man ber x antal gånger per dag och ber om förlåtelse.." Hmm muslimer MY ASS

2009-10-24 @ 22:27:54
Postat av: Linnea

WORD!

Så jävla rätt. Och ni som kallar Amir rasist, väx upp för fan. Använd era små hjärnor.

Sedan förstår jag inte varför kvinnor ens ska dölja sig, för att män inte ska bli lockade? Verkar inte alls som alla människor är lika mycket värda där iaf..

Och att om några av dem som reagerar så jävla negativt är muslimer så kanske dom borde tänka över vad det är som är så hemskt med att klä ut sig till muslimsk kvinna?

2009-10-25 @ 00:56:57
Postat av: 123amanda

JAg tycker att det där är sjukt bra skrivet! jag har inte heller någonting emot den där religionen, men när min kompis blir kallad rasist för att hon precis har skrikit "blatte" efter en tjej som precis har stått och skrikit "svennehora" åt henne. Men att hon kallade henne för svennehora va helt okej.

Vem fan är det som är rasist idag?

2009-10-25 @ 12:58:47
URL: http://metrobloggen.se/123amanda
Postat av: Anonym

Gå och plugga så vet du vad ordet rasist betyder. Juste du pluggar inte, du får en kuk i arslet istället

2009-10-26 @ 02:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0