My blogg my rules

- Svenska Hollywoodfruar
Jag älskar det nya programmet. Många klagar på att de visar en falsk värld som ingen vill leva i men jag tycker att programmet visar att ingenting är omöjligt. Speciellt en av tjejerna uppfattas som korkad och helt lost i sin lyx-värld men det tycker jag är okej sålänge hon mår bra av det. För det är väl det livet går ut på, att känna sig nöjd och lycklig i sin tillvaro. Allt är möjligt, även folk från det avlånga landet lagom kan lyckas. Anka är min favorit tror jag, hon känns riktigt business liksom. Lyckad kvinna som nu lever livet i lyx.

- Bobbys hårstudio
Jag har aldrig känt mig så nöjd som när jag var hos Bobby senast och fixade håret. Varje gång en frisör har tagit mer än 1 cm av mitt hår har jag fått panik och blivit galen efteråt. Denna gång klippte Bobby bort mer än hälften av mitt hår och det är det bästa han kunde gjort. Mitt hår är skitsnyggt och jätteblont. Du behöver förresten inte vara en kändis för att känna dig som en hos Bobby. Bästa service kan jag lova er alltså. Kyss på dig Bobby, kommer snart igen.



- Lugna gatan
Gör dom något annat än att stå och spana in halvnakna tjejer som ska på fest? Och säg inte att jag snackar skit för jag har sett dom med egna ögon flera gånger. Tycker inte att dom duger till någonting utan de är helt enkelt folk som är för misslyckade att bli riktiga väktare. Lugna gatan? Nej kåta gatan.

- Dåliga provocerare
Finns det något värre än folk som ska försöka provocera men som bara framstår som helt iq-befriade? Sveriges bästa provocerare är nog Kissie och Blondinbella. De tjänar sjukt stora summor pengar på det. Självklart ska andra försöka sig på samma sak men det blir ju bara pannkaka av allting. Var ödmjuka istället för att ge er in i en lek som ni inte kan. Jag själv skulle aldrig försöka skriva något i provocerande syfte. Det är jag för dålig på. Därför försöker jag inte heller.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vet du vad jag dissar?

Jag dissar äckliga turkar som du. Dessutom är du bög vilket är ännu hemskare. Du är riktigt jävla ful och tjock också. Snälla pallara dig iväg till pakistan, för ingen jävla kille vill ha dig här. Du äcklar mig.

2009-09-22 @ 15:10:34
Postat av: Josephine

Blondinbella är bra ja, hon har ju vuxit upp nu. Kissie. nej. För det namnet skulle du aldrig skrivit för en månad sedan.

2009-09-22 @ 15:12:23
URL: http://josephinejp.blogg.se/
Postat av: camilla

HAHA, svenska hollywoodfruar <3

så jävla bra program :)

2009-09-22 @ 15:14:47
URL: http://camillaajohansson.blogg.se/
Postat av: Weakzi

Men Amir. Jag citerade vad du skrev till Jockiboi :) Jag skulle be dig ta bort inlägget om du skrev något om mig. Tycker du är cool, men vill inte bli outad på en av Sveriges största bloggar, jag håller mig helst i bakgrunden och ser ingen heder i att bli stor pga bloggen :P

2009-09-22 @ 15:15:55
URL: http://weakzi.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Du är med i min blogg under hiss & Diss =)

http://alexandrawagner.blogg.se

2009-09-22 @ 15:16:11
URL: http://alexandrawagner.blogg.se/
Postat av: Anna Sandberg

Hej!! Jag vill att ni söta underbara människor går in och röstar på mig! Det tar bara några sekunder av erat liv, så gå in på http://www.veckorevyn.com/smink/artiklar/2009/rosta-pa-basta-rocklooken/index.xml och rösta på mig! :)



Skulle betyda guld för mig!

Tack på förhand!

Take care!



Lots of love

--Anna--

2009-09-22 @ 15:19:43
URL: http://mythoughtsandme.blogg.se/
Postat av: Johanna

Håller med dig om Svenska Hollywoodfruar :) älskar programmet och jag fattar inte vad folk klagar på

2009-09-22 @ 15:33:14
URL: http://johannaaspelin.blogg.se/
Postat av: silly

Tjockis, blondinbella provocerade för 3 år sen din tjockis, FETT

2009-09-22 @ 15:34:04
URL: http://sillyhilton.blogg.se/
Postat av: Anonym

du har sååå rätt ang lugna gatan!! jag har tänkt på det flera gånger. dom ger fullkomligt fan i hur fulla killar blir och om de slåss, bara de går förbi en snygg tjej

2009-09-22 @ 15:42:37
Postat av: bengta

du blir bara sämre och sämre! hoppas paow aldrig tar tbk dig

2009-09-22 @ 15:57:53
URL: http://patriciakettola.blogg.se/
Postat av: josefine

haha du är ju helt störd.

innan när du skulle skriva om de olika bloggarna så sa du att kissies blogg va så jävla dålig o sådär, för att ni va ovänner, och att paows blogg va asbra, nu har du helt plötsligt ändrat dig och tkr kissies blogg är skitbra för att ni är vänner och så tkr du att paows är dålig ist. HAHHAH, så jävla patetisk.

hoppas alla dina läsare försvinner snart, du har blivit så dålig. gillade verkligen dig innan, men fuck heller att jag gör det nu, idiot. dissar paow för att du blirvän med kissie igen, sjukt dålig stil. eller justdet, allt va ju bara fejk? säkert detta bråket med..

2009-09-22 @ 16:02:41
URL: http://krugers.blogg.se/
Postat av: Anonym

inte provocerare, provokatörer

2009-09-22 @ 16:03:26
Postat av: Anonym

Ursäkta. ,Men lugna gatan är folk som hjälper hem ungdommmar exempel om dom är fulla eller höga, för dom var själv kriminella när dom var unga, och hjälper ungdommar, dom har hjälpt mej tusen gånger, så vadå lugnagatan!? vakta o tänk innan vad du säger.

2009-09-22 @ 16:18:43
Postat av: R

Så rätt, man ska ha iq! :D

2009-09-22 @ 16:19:17
URL: http://jedefeldt.blogg.se/
Postat av: Oscar

ang lugna gatan.



visst att det finns folk i lugna gatan som inte kan "sköta" sig, men det finns det på alla arbetsplatser.



Men lugna gatan är en väldigt bra hjälp till ungdomar som kanske är påväg att hamna lite snett här i livet. Om man tittar på vad Lugna gatan gör tex i förorter till bla Stockholm och Göteborg så är det en väldig trygget för ungdommar där att tex komma och umgås med vuxa och andra ungdommar som förstår dem och kan snacka ut om deras problem.

De håller inte bara på att maschera ute och leta efter fulla fjortis blondiner som har sin första karate-fylla.

Titta gärna på programmet i som går i 3 delar på svt. (Hatade. Älskade. Förort), som visar en bild av hur lugna gatan jobbar.

Så jag tycker den där dissen en aning överdriven och onödig. / Mr.O

2009-09-22 @ 16:22:24
Postat av: Anonym

Det där med lugna gatan typerna lät lite läskiga.. Vad är de för några? :o



By the way, skrev nyss några rader om dig på min blogg, upp till dig själv om du vill läsa. ^^



http://arayoflight.blogg.se/2009/september/hollywood-whore-past-out-on-the-floor-im-s-1.html



(haha, rubriken är inte om dig XD)

2009-09-22 @ 16:23:05
URL: http://arayoflight.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad menar du med att blondinbella provocerar?

2009-09-22 @ 16:44:24
URL: http://indiraahmicic.blogg.se/
Postat av: O&B

älskar svenska hollywood fruar också bästa :D haha love it.

2009-09-22 @ 16:48:04
URL: http://mmjaou.blogg.se/
Postat av: olivia

bra där amir!

2009-09-22 @ 16:58:24
URL: http://olizkooliz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tycker inte din frilla är snygg nu. färgen snygg.. hade nog sett bra ut dom du hade varit smal. Men annars är den andra frillan snyggare

2009-09-22 @ 17:03:32
Postat av: selma

jag diggar dig amir, men inte när du sjunker så lågt och skriver sånt om lugna gatan .. fyfan !



älskade, hatade förort

LUGNA GATAN

<3

2009-09-22 @ 17:22:30
URL: http://selmasedef.blogg.se/
Postat av: asjanivea

lunga gatan är till för att hjälpa ungdomar som hamnat snett och det tycker jag är fint gjort av dem. dem ser även till så att ungdomar inte ska hamna snett. men sen finns det säkert sliskiga människor där oxå men dra inte alla över en kant, de e ungefär som att säga att alla bögar har HIV ;)

2009-09-22 @ 17:25:16
URL: http://asjanivea.blogg.se/
Postat av: In the end it doesnt really matter

haha du är så patetisk! är pengar verkligen allt för dig? Anna Anka är din förebild? get a life man! Vilken liten drömvärld du lever i, tror knappast Anna Anka är lyckligare än mig, även fast jag inte är i närheten av hennes penga summor. Jag blir glad om jag får gå på spa, åker till thailand, men om man är så rik så man får allt man vill ha, vad har man då att se fram emot? Tänk efter och sluta sväva på rosa moln bitch. Vi ska alla dö en dag och då spelar inget någon roll!

2009-09-22 @ 18:00:26
Postat av: Anonym

lugna gatan har hjälpt till att rädda livet på en av mina kompisar, så du vet ingenting.

2009-09-22 @ 18:42:26
Postat av: Alex

sant om lugna gatan! Har tom kännt mig hotad av dem, inge trygghet nånstans.

/18 årig tjej.

2009-09-22 @ 18:46:31
Postat av: Anonym

har du helt seriöst inte funderat på att banta?

2009-09-22 @ 18:52:04
Postat av: Linda , Bobby fan

Hej , jag klipper mig oxå på Bobbys hårstudio men han har aldrig klippt mig bara tvättat mitt hår. jag blev klippt av en Fransk kille som heter Antoni känner du igen namnet ? har hade brunblondt hår och små tatueringar häng och luktade lite Öl xD Jag undrar om du kan fråga Bobby vad som har hänt med honom för att senast jag var där så sa de att han inte har varit där på några dagar. Mejla gärna svaret :D

2009-09-22 @ 18:54:11
URL: http://justlindas.blogg.se/
Postat av: Anonym

brukade digga dig då du var kompis med paow, ni var så roliga och äkta! men nu, fyfan.

du dissar paow för kissie +att du blev kompis med dessie fast hon och paow bråkade jättemkt.

du kan inte kalla dig äkta vän eftersom vänner ställer upp för varandra och du brydde dig inte alls om paow

paow är mkt bättre än dig och nu tappade du nyss en läsare och jag är nog inte den enda!

din blogg sjuuunker

2009-09-22 @ 19:51:26
Postat av: Hanna

Blondinbella provocerar inte, hon har faktiskt något innanför pannbenet till skillnad från kisse

2009-09-22 @ 20:15:28
Postat av: Anonym

I HATE U BÖGJÄVEL



hur fan kan du dissa paow för kissie? CP ÄR DU!! Hoppas du förlorar läsare. Ser jag dej i stan ska jag slå ner dej

2009-09-22 @ 20:24:17
Postat av: Anonym

men hallå, skulle inte du färga håret brunt eller ?

du va fan mkt snyggare då amir ! säger inte att du inte är snygg nu emn ditt hår ar typ vitt ? ;s

haha du ser äldre ut med vitt hår =D

2009-09-22 @ 21:14:58
Postat av: Anonym

Ang Lugna gatan

Så jävla sant

Satt i liljeholmen för två år sen (var då 15 år) och så gick det förbi en kille och frågade om han fick en cigg. så frågade min kompis på skoj om han kunde köpa ut cider åt oss. han svarar "skulle ha gjort det om jag inte var i tjänst", så går han iväg och så ser vi på baksidan av jackan att han jobbar för lugna gatan!

2009-09-22 @ 21:36:11
Postat av: Anonym

hahah helt sant det med lugna gatan. jag bor inte ens i stockholm men har märkt det endå. jag och min kompis hade åkt buss från sundsvall till stockholm, sen skulle vi ta pendeln till stället vi skulle bo. men det vart massa knas med pendeln så alla var tvungen att kliva av. vi som inte är från stockholm fattade ingenting alls men då var ju lugna gatan där och skulle "rädda" oss haha.. dom visade vart vi skulle som var väldigt snällt. men dom ville även ha vårt nummer så dom kunde höra så vi kom rätt. vilket mer blev " häng med på fest ikväll" osv. även nu 1 år senare kan en av dom, vet inte namn. men han brukar fortfarande skicka sms och fråga om vi kommer till stockholm snart igen och att isf kan vi ses. jag var 15år då och han runt 22år. tycker inte det är normlat! haha

2009-09-22 @ 22:31:49
Postat av: Anonym

Det är sant de tittar på mig hela tiden de har frågat efter nummer flera gånger, och en gång gjorde dem "suga kuk" med handen o munnen till en av mina kompisar haha ! helt sjukt !!!!

2009-09-23 @ 15:53:51
Postat av: Anonym

provoverar blondinbella? jag bara undrar varför du säger så ;)

2009-09-23 @ 17:14:43
Postat av: Sandra

håller med dig, tycker att Svenska hollywoodfruar är riktigt bra, coh man vill nästan bara leva på samma sätt som de gör.

Din blogg är en riktig favorit.

2009-09-23 @ 21:29:39
URL: http://wellgoodbye.blogg.se/
Postat av: Felicia

haha jag håller värkligen med om de med lugna gatan! Jag har träffat dom jätte mkt och speciellt när jag ska nån stans på kvällen och man e lite fint klädd då man har hört visslingar och allt. Men dom kan faktist va sjukt snälla också, men vissa e lite...

Jag måste bara berätta en sak jag hörde en vakt på The Voice säga när jag va där han såg en blond smal tjej hon va kanske 16 17 så sa han till sin kompis, han ba : ser du tjejen i korta svarta thighta klänningen, kompisen ba aah?

Hon va riktigt tight asso skulle inte banga på henne.

De e inte bara lugna gatan som kan va så...

Men kisses to you <3

2009-09-23 @ 22:20:06
URL: http://feliciaagerstig.blogg.se/
Postat av: stajjny

Men hon Anna Anka, hon kanske hade en karriär INNAN hon träffade Paul Anka. Men nu är hon bara en troféfru, en lyxfru. Hon har inte så mycket svenskt kvar i sig heller. Det enda hon får göra är att vinka till en publik där medelåldern är 70 medan han får all uppmärksamhet. Hon ska bara stå där och se fin ut. Det finns riktiga businesskvinnor som är värda att se upp till :)

2009-09-24 @ 16:00:40
URL: http://stajjny.blogg.se/
Postat av: Luu

Tycker de är lite fel av dig o skriva sådär om Lugna gatan, det finns idioter överallt o den sista är garanterat inte född .. Tycker inte resten ska behöva lida för det, dom gör ett enormt jobb .. Jag hissar ;)



Din blogg är skön iaf :) Keep up the good work :)

2009-09-29 @ 13:20:44
URL: http://loviiizaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0