Varför läser man bloggar?

Sitter med min morsas fula hörlurar och lyssnar på fin musik. Någon låt med Amy Diamond nu, skitvacker är den. Älskar hennes vackra röst men tycker det är tråkigt att hon ska låtsas vara 10 år på scen hela tiden, men skitsamma.

Varför läser man bloggar? Har funderat på det idag. Min blogg inspirerar ju väldigt många, främst unga homosexuella killar som inte vågat komma ut, det märker man på all mail jag får varje dag. Blondinbella hjälper folk med självförtroendet osv. Men hur många sånna bloggar finns det kvar? Bloggar som faktiskt bjuder på något bra?

Jag minns bloggportalen för bara några månader sedan. Jag verkligen hoppades att jag någon dag skulle kunna hamna där och få bli en bra förebild tillsammans med dom andra på topplistan. Men titta nu? En bög från Göteborg som inte bidrar med annat än ätstörningar! En fjortis som folk skrattar åt! En brud som stönar varje gång hon öppnar käften! Vad är det folk vill ha egentligen?

Förut var det coolt att vara på bloggportalens topplista, då var man lyckad och framgångsrik. Men nu? Vill man vara kvar där? De flesta är ju där för att det varje dag sitter folk och skrattar åt dom liksom. Jag vet inte, hoppas inte jag är där för att folk hånar mig utan för att folk faktiskt gillar min blogg. Ayah vad vet jag... typiskt mig att sitta och tänka på sånthär mitt i natten hehe. Ska försöka sova snart hade jag tänkt, puss alla bloggläsare. Love u, if u love me, thihi :) <3

Kommentarer
Postat av: Hannah & Martina

Nu har vi en tävling i vår blogg.. Vi vill självklart att du ska vara med för du verkar vara en bra kandidat.. Tävlingsregler och annat hittar du i bloggen här: http://hannahochmartinanevergivesup.blogg.se/2009/september/basta-blogg-enligt-oss.html#comment

Postat av: Anonym

uppmärksamma detta är skrämmande http://lillanmalutta.blogg.se/?tmp=04002200

2009-09-04 @ 00:43:13
Postat av: Catrin

du är där för att du skriver om saker som har betydelse,skriver bra &gör det intressant. ah hahah va väl bara det jag vill säga ;) loove blogg =)

2009-09-04 @ 00:47:56
Postat av: Lisa Linnea

vet inte ens om du läser men kan lika gärna skriva nu när jag endå sitter vaken.



Jag har också tänkt på samma sak som du skriver om. Jag skriver själv blogg. en lite mindre med ett antal mindre läsare. Men jag är nöjd med det. Jag vill nog inte ha uppmärksamheten som dem flesta bloggare får. Du, och din blogg är en av dem få som jag läser som jag faktiskt tycker om. Du är en av dem enda jag inte stör mig på eller sitter och skrattar åt. Visst det är fel utav mig att skratta, men det är fruktansvärt irreterande att småtjejer(tjejeriminegnaålder) bara leker dumma, blåsta för att få flera besökare. Bloggvärlden skulle vara så mycket roligare om alla var sig själva, körde sitt egna race.Det gör du, det märker man. Så fortsätt så. Jag är inte kille, men endå ser jag verkligen upp till dig. Att du kan vara dig själv, stå för dig själv och dina egna åsikter. Det är inte många som kan det idag. Ha det bra pussar :)

2009-09-04 @ 00:51:40
Postat av: Tess

Man läser bloggar dels för inspirerad men också mycket för att man på ett sätt "lär känna" bloggaren.

Man läser om bloggarens vardag, bloggarens liv, käelekar, vänskaper,händelser osv. Man undrar hur det gick med den å den kärleken eller på det mötet och så, man börjar helt enkelt bry sig.

Det här stämmer givetvis inte in på alla bloggar, på din blogg gör det! Men inte på kissies te.x hon är 18, beter sig som 14 och ser ut som en 5 åring som precis upptäckte sin mammas smink. Hennes blogg läser man för att få sig ett gott skratt. Jag har kommit på mig själv flera ggr med att så fort hon laddar upp en bild på sig själv, genomsöka den nogrant efter photoshop misstag, sen när man hittar flera stycken "aaw lilla kissie, du är så patetisk" den där människan är tragisk.



Så det finns många anledningar till varför man följer bloggar, men till störst del tror jag nog att det är för att man på ett sätt lär känna bloggaren.



Ha de bra Amir! Keep up the good work!

2009-09-04 @ 00:54:32
Postat av: Anonym

http://wesee.blogg.se/2009/september/experimentet-som-gick-fel.html#comment

2009-09-04 @ 00:58:10
Postat av: Anonym

va söööööööt du är :D laaaavyaaah

2009-09-04 @ 00:59:55
URL: http://bikisen.blogg.se/
Postat av: nöt

Jag fattar inte heller riktigt det där med vad folk vill ha idag, så du är inte ensam. :P

Jag tror inte att folk hånar dig, utan att dm faktiskt gillar din blogg. Det gör jag i alla fall, tycker nästan att du är den enda vettiga bloggaren just nu. :)

2009-09-04 @ 01:03:18
Postat av: Oskar

Oj, första bilden någonsin som jag tycker att du ser het ut på. Grattis (Y)

2009-09-04 @ 01:06:09
URL: http://regnbagspojken.blogspot.com
Postat av: hiiiitoN

Jag pippar sönder micke på dota

2009-09-04 @ 01:14:38
Postat av: sabina

så sant !

2009-09-04 @ 01:20:46
URL: http://sabinaalarsson.blogg.se/
Postat av: Sofia - Allmänt störd och konstig.

Precis som du säger! Det finns de man bara garvar åt - Kissie, Dessie och liknande, och det finns de man faktiskt tycker är bra - Du och Paow till exempel.

De flesta bloggarna som faktiskt är bra är inte så kända. Till exempel Nya BlondinBella och Tears of a clown. Det är bra bloggar! Ibland tror jag att de bra bloggarna är bra just för att de inte är kända. Då är de inte lika maktgalna och man slipper läsa om hur många läsare de har och hur mycket de tjänar och hur jobbigt det är att inte få något privatliv osv. :)

2009-09-04 @ 01:21:12
URL: http://filosofiaa.blogg.se/
Postat av: Emelie

bra skrivet, håller verkligen med dig. trist att det har blivit såhär helt plötsligt! :)

2009-09-04 @ 01:52:43
URL: http://emelielakkhesselius.blogg.se/
Postat av: Persia

Förut var det det en massa blåsta människor som skämde ut sig i olika dokusåpor nu är det i bloggar de skämmer ut sig i. Skillnaden är väl det att man kan vara bitchigare och ljuga mer bakom en skärm än i tv och samtidigt tjäna pengar på det och samtidigt är denna skara människor alldeles för unga för att tänka logiskt...nu menar inte jag att ALLA bloggare skämmer ut sig utan min kritik är riktad mot de som inte har en ryggrad. På sistone har bloggarna blivit fler och mer oseriösa, fjantiga inlägg om hur alla "stalkers" inte låter de vara och hur folk inte har ett liv som följer efter de eller läser deras bloggar...OKKK självdistans någon!!? Dessa människor borde akut uppsöka en psykolog och ta itu med sitt narcissistiska beteende =).



Förklaring för yngre läsare :

Narcissistisk beteende är en form av personlighetsstörning som kännetecknas av narcissistens extrema känsla av självhävdelse bristande verklighetsuppfattning, sitt stora behov av att befinna sig i centrum och brist på empati.



Over and out!

2009-09-04 @ 01:58:31
Postat av: Anonym

Jag läser din blogg bara för att jag gillar sättet du skriver på. Hoppas du fortsätter :)

2009-09-04 @ 01:59:21
Postat av: Anonym

håller med dej totalt, Amir.

men ändå? vems fel äre att de är på topplistorna? jo vårt! de är vi som läser deras bloggar, det är vi som gör de kända.

de som är synd är bara att de tror att man läser deras bloggar för att man älskar dem. typ tvärtom.. vi läser deras bloggar när vi har tråkigt. vi lämnar alltid deras sidor efter att ha skrattat REJÄLT. ett gott skratt förlänger livet. isf lär vi nog aldrig dö ;)



De enda seriösa bloggarna man läser för man egentligen vill är Din och Kenzas. (säkert blondinbellas med men har aldrig orkat mig på henne.) Vrf jo, för ni bloggar inte för att vara kända, eller för att folk ska känna igen er på stan och för att alltid var VIP. ni bloggar för att ni tycker det är kul och det är ett intresse hos er. Det är iaf så de verkar. och det är det som gör era bloggar så bra. ni är verkligen UNDERBARA förebilder för era läsare. fortsätt så här och låt inte en och annan fjortisbloggare (KIISSIEEE) trycka ner er.

kissie är inget annat än en FJORTIS på 18 bast.. hehe skojja.. nej de gjorde jag inte :D



Aja, pusspuss

2009-09-04 @ 02:00:58
Postat av: mia

Serifuckinöst så måste jag säga att jag bara ÄLSKAR dig ! Du e så gudomligt underbar med din ärlighet, ibland kan de gå lite fjortisoverboard men de är lungt för ja diggar dig endå. Du är verkligen en förebild för du beter dig inte som någon random snoris, nämner inga bloggnamn. Och de är fantastiskt. Fortsätt vara så fuckin real som bara du är. Skippa provisera och fortsätt insperera du blir större som bara den!

många pussar& Kramar !

2009-09-04 @ 02:57:40
URL: http://mylittleparadise.blogg.se/
Postat av: Sannabielecki

Jag älskar din blogg:D

Skönare får man nog leta efter!

Ser fan upp till dig..

Go for it :D

2009-09-04 @ 03:40:26
URL: http://sannabielecki.blogg.se/
Postat av: Anonym

din blogg läser jag för att jag tycker du är grym, och vad jag har hört så är du, kenza, blondinbella & paulina de som är gillade av bloggarna.



kissie o dissie ... nääää !

2009-09-04 @ 06:12:27
Postat av: Anonym

amir, din blogg är bäst så oroa dig inte. Du gör alla mina dagar till något bättre med dina små fina blogginlägg. Fortsätt såhär för du kommer gå mycket längre än dina konkurenter eftersom att du är äkta och du är på riktigt. Du behöver inte spela någon annan för att lyckas.

2009-09-04 @ 06:20:45
URL: http://LisaR.devote.se
Postat av: Andrea

vad gullig du är! jag läser din blogg för att jag gillar dig! kram

2009-09-04 @ 07:03:50
URL: http://andreamikaela.blogspot.com
Postat av: anna

Du passar sjukt bra i nya frillan !

2009-09-04 @ 07:17:55
Postat av: Anonym

du är grym

2009-09-04 @ 07:30:37
Postat av: malin

din blogg är grym och det är därför jag läser den! om jag skrattar när jag läser din blogg så skrattar jag med dig, inte åt dig =) keep up the good work! :D

2009-09-04 @ 07:58:10
Postat av: anni

neh din blogg e bra ^^ du förtjänar faktiskt att va på toppen.. till skillnad från vissa andra oÓ :D

2009-09-04 @ 08:00:08
URL: http://anononi.blogg.se/
Postat av: rebecka

eller hur, där vill nog ingen hamna av den anledningen...elleeer?

2009-09-04 @ 08:05:58
URL: http://bizzi.blogg.se/
Postat av: Mandiiiie

Jag läser inte så många bloggar förutom mina kompisars och dem kända.



:P

2009-09-04 @ 08:07:02
URL: http://fromxoxo.blogg.se/
Postat av: Tina

jag tycker du har rätt i det du säger:)

Vill bara säga att jag älskar din blogg, den är skit rolig och inspirerande.



En sak till, personligen tycker jag inte att Alexandra (kissie) förtjänar dig som en vän, för en vän ställer upp för en och accepterar vilka man vill ha som kompisar osv. Du är 100 gånger bättre än henne.



Frästen du blev skit snygg i det nya håret!

Love ya

2009-09-04 @ 08:11:19
Postat av: Karlsson

haha, du är en tänkare du ;) men du har lätt den bästa bloggen jag läser! är inne på den varje dag och du har alltid något vettigt att säga! inte massa pladder och skvaller hit och dit som många andra har, tänker främst på en viss blondin..



Hoppas du fortsätter med att vara lika ärlig och uppriktig i din blogg som du varit hittills :)



btw, kolla in min blogg, en kompis har fixat ny design så den ser inte lika tråkig ut längre ;)



Ha det bra och keep up the good work! :) <3

2009-09-04 @ 08:34:57
URL: http://kaarrllssoonn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tänkte också på det där för någon dag sen. Jag tror vi läser dom flesta bloggar bara för att det har blivit en vana. Tex. dessies och kissies, tycker inte ens dom är intressanta eller nåt, men man blir besatt...



Älskar din blogg, den äger <3 =)

2009-09-04 @ 08:39:35
Postat av: sassa en ung 2 barns mamma med panikångest som skriver om allt möjligt=)

Hej!

Jag vet inte hur jag ska börja.

Men jag har lidit av svår ångest nu i snart 8 år.

Och jag känner att jag vill komma ut och prata om det , och hjälpa

Andra som sitter i samma sits.

Har varit med i den lokala tidningen (blt) för 4 år sen , ang min sjukdom.

Nu är jag 23 år och bor med min sambo och barn.

När jag var 15 år så blev jag sjuk pga av 9 års mobbing i skolan.

Jag har kämpat mot min sjukdom (panikångest) i 8 år

Det är som en berg och dalbana.

Ett tag som ville jag inte leva mer , jag skar mig på benen och hade bara en massa

Självmodstakar.

Jag var inte utanför dörren på 3 månader när jag var som värst.



Tänkte att du som har en sån populär blogg kanske kan hjälpa mig.

Jag vet att det finns andra som känner igen sig.



Vore kul om du hör av dig till mig.



2009-09-04 @ 08:45:33
URL: http://sandram.webblogg.se/
Postat av: moe

stinalee inspirerar väldigt mycket med sitt fina skrivande. om man tar sig tid att läsa hennes ibland väldigt långa inlägg så är dom helt fantastiska, hon har verkligen talang. hon är nog den enda bloggaren som ligger i topp men ändå har båda fötterna på jorden. hon är en förebild.

2009-09-04 @ 08:53:50
URL: http://milkymoe.blogg.se/
Postat av: Nadja - Hon från dokumentären Klass 9A

Jättebra skrivet!

2009-09-04 @ 08:54:51
URL: http://barbienadja.blogg.se/
Postat av: ..

Du kan ju vara lugn Amir för utan tvekan så har du den bästa bloggen av alla de mest kända. Och jag är säker på att många fler håller med mig!

2009-09-04 @ 09:09:22
Postat av: M

Amir, det där var sjukt bra skrivet! Du har verkligen helt rätt!

2009-09-04 @ 09:24:34
Postat av: AMANDA FALK

Klart vi gillar din blogg och dig Amir! :D

Du ligger inte på topplistan för att du är hatad! ;-)

2009-09-04 @ 09:25:37
URL: http://amandajosefine.blogg.se/
Postat av: Caroline

din blogg e bra:)

2009-09-04 @ 09:25:45
Postat av: Jessica - PCT

Jag tror att de där bloggarna läses lite av samma anledning som folk tittar på dokusåpor.

Förr hade man koll på sina grannar och vänner och bekanta. Man visste liksom vad alla man kände gjorde(kolla bara med dina mor och farföräldrar, de har nog koll på folk runtomkring) men folk umgås inte med grannar och så längre, och skvallrar inte om dem heller, varför de måste ha någon annan att hålla koll på. Lite som en virtuell granne.

Vi behöver lite skvaller om folk med andra ord

2009-09-04 @ 09:27:33
URL: http://piercadeconversetjejen.blogg.se/
Postat av: Karin :)

Jag håller med dig. Bloggarna som finns idag är ganska så pinsamma. Men om du tänker om lite och istället säger "Varför började jag blogga?" Då kanske du kommer ihåg hur kul det var när statistiken började höjas. Dom som börjar blogga idag märker att om man provocerar och är tillräckligt chockerande så höjs den. Jag bloggar för att få skriva av mig. Du bloggar kanske numera för att du har blivit en jäkligt fin förebild för alla som är homosexuella eller bara osäkra på sig själva. Jag tycker om din blogg för du är så gullig och rolig!

Men, som jag sa innan. När man märker att en blogg börjar bli populär efter ett "diss"-inlägg t.ex. så stiger det kanske åt huvudet på vissa människor.



Aja, detta var lite babbel från mig, haha! Du har en jäkligt fin blogg må jag säga! hare gött <3

2009-09-04 @ 09:35:53
URL: http://mypeace.blogg.se/
Postat av: Johanna :)

Helt rätt !

2009-09-04 @ 09:41:20
URL: http://looovelife.blogg.se/
Postat av: LarsS

Ja, du har faktiskt rätt... Nu fick man sig en tankeställare faktist, på vilket sett är min egen blogg till nytta för andra. Fast...



- Fast, folk kanske inte bara vill hitta inspiration i bloggar, dom kanske bra är nyfikna och läsa vad folk gör. Därför dom där som du nämnde hamnar på topplistan.. Men ganska tråkigt när dom som inte kommer med något vettigt får mest credit lixom..



Jaja, ha en bra dag :)

2009-09-04 @ 09:42:32
URL: http://lsjoberg.blogg.se/
Postat av: Louise

Jag verkligen älskar att läsa din blogg! You'r the best amir! <3

2009-09-04 @ 09:45:23
Postat av: stripparella

NI LÄSER MIN BLOGG PGA AV MIT YRKE SOM TELEFON HORA!!

2009-09-04 @ 09:48:02
URL: http://stripparella.blogg.se/
Postat av: caroline

Jag har tänkt på samma sak.

Jag vet att jag har en snygg blogg där jag lägger upp mycket bilder och har vettiga åsikter och roliga kommentarer.



Men det känns som att för att bli en "stor bloggare" så måste man provocera, spamma, och vara helt rubbad i huvudet och slänga ur sig dumma kommentarer hela tiden för att folk ska läsa ens blogg. Det är fel.



Jag kör min egen stil! Jag är mig själv!

Varför blir inte jag lika stor som kissi, pissi å pussi då?



kram http://carloine.blogspot.com

2009-09-04 @ 10:07:19
URL: http://carloine.blogspot.com
Postat av: Sara

Amy Diamond är inte bra . . :/

2009-09-04 @ 10:08:57
URL: http://dexedrinee.blogg.se/
Postat av: Mysan ღ

Man vill hafolk som bjuder på sig själv och kommer med något eget :) Vågar sticka ut.

2009-09-04 @ 10:15:34
URL: http://myafsolhem.blogg.se/
Postat av: Hanna

Sant Amir!

2009-09-04 @ 10:33:27
Postat av: Lisa=)

Du behöver inte oroa dig! Din bloggg är jätte bra! du får mig att skratta nästan varje dag haha! fortsätt så! du inspirerar mig

2009-09-04 @ 10:34:01
Postat av: N I K I T A

Sjukt fin i håret! Btw. varför går du inte hår och makeup utb? du är så sjukt duktig ju :) Sarah-Maria är på g att öppna en ny makeup skola i Stockholm, kolla in hennes blogg här. http://sarahmaria.blogg.se/



Hoppas du söker in

Kram

2009-09-04 @ 10:34:10
URL: http://nikitaz.blogg.se/
Postat av: Anonym

love u!!! <3

2009-09-04 @ 10:39:54
Postat av: Ebbish

Hej Amir! Jag följer din blogg, Paows, Dessies och Kissies. Kissie och dessies för att de är så jävla misslyckade och kallar folk fjortisar när dom är de största fjortisarna! Och din och Paow för ni är sköna och ärliga människor. Du ska vara stolt över din blogg. De som skrattar åt dig e bara dumma i hela huvet! Puss på dig <3

2009-09-04 @ 10:41:03
Postat av: Ana

tjo jag har undrat smama sak som dig å jag måste få fråga om du skulle kunna titta i min blogg och hjälpa mig att säga vad du tycker är bra och vad jag borde göra för att ändra den.

Hade varit tacksam om en erfaren bloggare kunde hjälpa mig?

du har en bra blogg Amir, ibland kan det bli för mycket när man ser dina nakna porrskådisar men vi gillar det och det vet du ;) kramsiar

2009-09-04 @ 10:48:40
URL: http://anibanani.webblogg.se/
Postat av: LINDA - [lindasofiedahl.blogg.se]

Men det är ju olika från bloggläsare till bloggläsare, haha. Det finns olika bloggar med olika innehåll. Vissa lockar sig till det ena, vissa till det andra. Om en blogg är intressant är någons ensak och det beror ju på vad man är intresserad av. :p

Själv läser jag inte din blogg för att du är homosexuell, som många andra gör. Du är som vilken människa som helst på den fronten, man sticker inte ut extra mycket bara för att man är homosexuell. Däremot tycker jag du skriver om väldigt intressanta saker till skillnad från andra, därför läser jag just din blogg. :p

2009-09-04 @ 10:52:07
URL: http://lindasofiedahl.blogg.se/
Postat av: e.

jag älskar din blogg

2009-09-04 @ 10:52:16
Postat av: M a ll a n m a mm a

Håller med dig. Hoppas själv på att bli rätt stor någon dag, men inte genom provocering och låtsas vara någon annan den man är. Visst har man en viss roll i bloggen, men den är inte som en helt annan människa än den man är på riktigt

2009-09-04 @ 11:06:34
URL: http://www.surfland.se/mallanmamma
Postat av: Anna-Bell

Hej Amir. Tack för en super sexig och het blogg! Jag är en tjej på 18 år som tycker att du verkar as underbar. Kan inte vi bli vänner? Det skulle verkligen uppfylla mina drömmar! Xoxo, Anna-Bell

2009-09-04 @ 11:20:09
Postat av: Ella

Visst lägger man ner rätt mycket pengar på smink på en månad? Jag är medlem på en sida där du kan få presentkort hos olika butiker. Det man gör är att besöka hemsidor, värva, svara på undersökningar och frågor på sidan. Man får även poäng för att logga in, vilket är jättebra, för det betyder att man egentligen inte behöver lägga ner så mycket tid för att till slut få ut ett presentkort!

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=214455

Ella

Postat av: Lina

Hej Amir.

Brukar inte läsa din blogg sådär offantligt mycket för precis som du skriver ovan så är det inget man vill läsa om längre, så jag blev otroligt ställd att du tog upp detta på ett genuint härligt sätt och att du även ser att det sker runtomkring. Hade jag varit din mamma hade jag varit stolt att ha en homosexuell son som står för det och älskar att vara den han är innerst inne. Så tack för det här inlägget och önskar dig en varm härlig helg, Många kramar från Lina

2009-09-04 @ 11:31:37
Postat av: sanna

jag skrattar inte åt dig iallafall :)

2009-09-04 @ 11:37:18
Postat av: Ajlin

Jag drömde om dig inatt. Att jag blev fosterhemsplacerad hos dig och din mamma. Liksom, fosterhem? Jag är ju 24 bast. :P

2009-09-04 @ 11:42:57
URL: http://ajlin.blogg.se/
Postat av: emelojj

Hejsan! Nu är det dags för frågestund i min blogg. Ställ så många frågor du orkar, jag meddelar dig när jag svarat på frågorna :) Ha en bra dag,

//Emelojj ♥

2009-09-04 @ 11:44:25
URL: http://emelojj.blogg.se/
Postat av: Johanna

Borde vara mer seriösa bloggare på topplistan som din istället för sådana bloggar



Läs gärna min blogg:



http://nomorechocolate.blogg.se/

2009-09-04 @ 11:47:12
URL: http://nomorechocolate.blogg.se/
Postat av: PB

PROJEKTBRUN.BLOGG.SE

PROJEKTBRUN.BLOGG.SE

PROJEKTBRUN.BLOGG.SE

PROJEKTBRUN.BLOGG.SE

PROJEKTBRUN.BLOGG.SE

PROJEKTBRUN.BLOGG.SE

PROJEKTBRUN.BLOGG.SE

2009-09-04 @ 11:48:46
Postat av: Jennifer

NÅGON SOM VILL KÖPA ETT PAR ALDRIG ANVÄNDA PUMPS. PRISLAPPEN SITTER FORTFARANDE PÅ SÅ GARANTI ATT DEM ALDRIG ÄR ANVÄNDA.

100 KR BARA.



NI KAN JU TITTA IALLAFALL

HTTP://SJEEN.BLOGG.SE

2009-09-04 @ 11:49:29
URL: http://sjeen.blogg.se/
Postat av: sanna

Hej:) Hoppas du har en bra dag.

Svara gärna på dagens fråga "vad är viktigast på din blogg?" i mitt senaste inlägg :)

2009-09-04 @ 11:49:30
URL: http://saniiee.blogg.se/
Postat av: Alvin

Håller med dig :D

2009-09-04 @ 11:55:08
URL: http://alvin-jeremar.com
Postat av: Lina

Amir tack för en skit bra blogg! Du kör ditt eget race och din egna humor och är dig själv, det är sånt man vill läsa. Och det är faktiskt så att blogg toppen numera för det mesta består av seriöst ointressanta jävla bloggar som man inte får något vettigt ur ALLS. Men sånt behöver vi inte gå in på...Men din blogg är på den seriösa nivån och du skriver från hjärtat!! Önskar man hade det självförtroendet och hjärtat som du har. Kör på och ta över bloggtoppen nu!!! <3

2009-09-04 @ 12:05:18
Postat av: Anonym

BELLE OF SWEDEN FÅR SMAKA PÅ SIN EGEN MEDICIN!



Ung bloggare dödshotad



GP-artikel: http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=113&a=515263&ref=rss

Tydligen är det denna pinglan: http://www.youtube.com/watch?v=6FMLMDXOaAc



Citat:

Ursprungligen postat av GP

17-åringen driver sedan tidigare en välbesökt blogg och förra måndagen började hon gymnasiet. Samma dag gick hon hem och spelade in en videoblogg där hon raljerade över sina klasskamraters beteende, stilar och utseende. En av dem pekas ut som homosexuell på grund av sitt utseende, en annan beskrivs som så ful att han får vara glad om han förlorar oskulden när han är 40 och så vidare.

Händelsen har vållat en storm av anonyma hot mot 17-åringen. En dag blev hon förföljd och jagad på vägen hem från skolan av okända personer. Vidare har okända personer ritat glåpord och dödshot på husfasaden och gatan utanför familjens bostad. Händelsen är polisanmäld av familjen.



2009-09-04 @ 12:13:28
Postat av: Viktoriae.blogg.se - En blogg om självkänsla och positivt tänkande

Jag läser bloggar för att det ger mig något, antingen skratt/gråt eller något nytt att lära.. Precis som jag vill få ut av att själv blogga och faktiskt bidra med något bra som jag inte behöver skämmas för om 10 år...

2009-09-04 @ 12:15:17
URL: http://viktoriae.blogg.se/
Postat av: sara

vissa tycker att ja e lik och inte lik paulina ( paow)

vad tycker ni?

2009-09-04 @ 12:17:24
URL: http://ssaralindell.blogg.se/
Postat av: Sam

Jag läser din blogg för att den inspirerar, och för att du verkar som en härlig kille, inte för att skratta åt dej.

Fortsätt vara den du är! Kram!

2009-09-04 @ 12:17:35
Postat av: °•♥ Cat Powers ♥•°

Jag läser din blogg för jag tycker det är intressant att läsa om hur det är att vara en homosexuell kille i Stockholm. Jag läser bloggar istället för tv för närmare verkligheten kommer man ju inte.



Jag läser ju dock inte Paow, kissie etc utan jag läser om folk med cancer, resor osv.. Därför läser jag bloggar :)



Det är väl en majoritet som vill se underhållning, Men det finns ju vi som söker mer än så :) Oja, du är en förebild. Det är skönt att du har slutat hålla på som kissie, jag kom ihåg när jag läste din blogg way back och du var en Kissie-kille.. Men nu har börjat få känslor! ^^ hihi



Kram!

2009-09-04 @ 12:26:17
URL: http://catpowers.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag älskar din blogg!

och du verkar vara en riktigt härlig kille. även kompis.

Du verkar faktiskt äkta!

yeye. de är väl tomma ord för dig. Men jag menare faktiskt

2009-09-04 @ 12:36:43
URL: http://alinneawiklund.blogg.se/
Postat av: Anonym

Amir, din blogg äger! Tro ingenting annat :)

2009-09-04 @ 12:47:33
Postat av: ♥ Linneaa Fällmaaan

asså omg! alla måste rösta på gaybloggen nu asså!

De e faktiskt viktigt ! han förtjänar att vinna.

den där dennis ligger typ lite före, men med några röster vinner han, de vill vi ju !

Rösta nu j'vla pannbiff sverige !

2009-09-04 @ 12:55:41
URL: http://hejliinneas.blogg.se/
Postat av: sassa en ung 2 barns mamma med panikångest som skriver om allt möjligt=)

Hej!

Jag vet inte hur jag ska börja.

Men jag har lidit av svår ångest nu i snart 8 år.

Och jag känner att jag vill komma ut och prata om det , och hjälpa

Andra som sitter i samma sits.

Har varit med i den lokala tidningen (blt) för 4 år sen , ang min sjukdom.

Nu är jag 23 år och bor med min sambo och barn.

När jag var 15 år så blev jag sjuk pga av 9 års mobbing i skolan.

Jag har kämpat mot min sjukdom (panikångest) i 8 år

Det är som en berg och dalbana.

Ett tag som ville jag inte leva mer , jag skar mig på benen och hade bara en massa

Självmodstakar.

Jag var inte utanför dörren på 3 månader när jag var som värst.



Tänkte att du som har en sån populär blogg kanske kan hjälpa mig.

Jag vet att det finns andra som känner igen sig.



Vore kul om du hör av dig till mig.



2009-09-04 @ 12:59:58
URL: http://sandram.webblogg.se/
Postat av: Norrbotten / Malin

Bästa inlägget jag läst från en blogg :)

Första inlägget jag läst från början till slut :) Tack.

2009-09-04 @ 13:01:21
URL: http://malinerikanyman.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är så sjukt jävla bra på att blogga!

älskar din blogg!

tack amir!



2009-09-04 @ 13:12:19
Postat av: ida ´

hej amir ! ja gillar din blogg och jag gillar att du står för att du är bög inte många som gör de. Sen tror ja att alla som läser KISSies blogg gör de för att få ett skratt ! de gör jag och mina kompisar iaf :)

XOXO ida

2009-09-04 @ 13:13:05
Postat av: julia

först måste jag bara säga att jag tycker din blogg äger!! och för det andra så skrev du att du inspererar homosexuella killar att komma ut vilket är sant men jag vet att du inspererar homosexuella tjejer med. Jag är bi och har inte riktigt kommit ut med det än, bara typ halva min familj vet å mina kompisar. Men sen jag läste din blogg så har jag förstått att man kan leva ett underbart liv och skita i vad alla tycker och bara vara sig själv. jag älskar din blogg! Jag läser kissies blogg varje dag, men det e inte för att jag tycker den är bra. jag läser den för att den är så jävla överdriven och töntig! Din blogg läser jag med varje dag, och paows men inte för att ni är överdriva.. utan för att ni faktiskt har någonting innanför skallbenet! Fortsätt i samma stil som du gör, det tjänar du mer trogna läsare på. massa massa pussar.. <3

2009-09-04 @ 13:49:00
URL: http://juliawb.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag läser din blogg för att den har innehåll och för att den gör mig glad! :)

2009-09-04 @ 14:06:00
Postat av: ViktorN

Vad är det för låt?

2009-09-04 @ 14:07:56
Postat av: a

håret blev skitsnyggt.

puss!

2009-09-04 @ 14:12:06
Postat av: olivia

din blogg e bäst amir! älskar den!

2009-09-04 @ 14:25:06
URL: http://olizkooliz.blogg.se/
Postat av: linnea

jag älskar dig!

2009-09-04 @ 14:31:20
URL: http://llenox.blogg.se/
Postat av: jennie

daamn, du passa sjukt mycket bättre i det där håret. Fattar inte vad alexandra har för problem. go amir!

2009-09-04 @ 14:31:38
Postat av: eliszabet

Jag diggar din blogg som fan, du är sköön kille och jag hade mer än gärna velat ha dig som en "gay-friend" , det är något ja har velat ha:). Och för att förstärka min feedback så måste jag påpeka att det är MÅNGA från Malmö som diggar din blogg också! keep up the good work

2009-09-04 @ 14:34:40
URL: http://eliszabetmaryam.blogg.se/
Postat av: anton

Din blogg är bäst!

2009-09-04 @ 14:35:46
URL: http://antonakerlund.blogg.se/
Postat av: Sofia Löfgren

Du blev verkligen supersnygg i håret!

2009-09-04 @ 15:17:21
URL: http://sofialofgrens.blogg.se/
Postat av: Hannah

Vilka låtar ;O?

2009-09-04 @ 15:27:18
URL: http://hannahtoomey.blogg.se/
Postat av: jennifer

Ditt hår va snyggtpå bilden :)

ser mycket bättre ut nu tycker jag :D

2009-09-04 @ 16:21:57
URL: http://baarajenniiifer.blogg.se/
Postat av: josefin

ditt hår blev SKITSNYGGT!

2009-09-04 @ 16:22:58
URL: http://viva-lifeonmars.blogspot.com
Postat av: Lympan

Jag läser din blogg för att den är bra och intressant. Den bloggen som man kan läsa och skratta åt är faktist Kissies om jag ska vara ärlig. ♥

2009-09-04 @ 16:33:28
URL: http://lympan.blogg.se/
Postat av: Ida

Hej :) Jag tror inte att folk sitter och garvar åt dig när dom läser din blogg. Det gör inte jag i alla fall.. Jag vet inte varför men jag bara älskar din blogg!!!!!

2009-09-04 @ 16:35:24
URL: http://syskonkarlekk.blogg.se/
Postat av: Anonym

Håller lugnt med dejj om Amy Diamond! Älöskar hennes skivor, hatar hennes framträdander...xD

2009-09-04 @ 16:40:29
URL: http://pinkpebbles.blogg.se/
Postat av: alex

jag läser din blogg flera gånger per dag, för att du verkar vara så snäll, inte kaxig eller nåt. fortsätt med det du gör, för att jag tror det är många som ser upp till dig och älskar din blogg!

fin du blev i håret föressten.

2009-09-04 @ 16:43:55
URL: http://alexxandralundberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag gillar din blogg, dina tankar och åsikter. det är därför man läser den varje dag. inte för att håna och skratta åt dig, verkligen inte. utan för att man gillar det du skriver.

står för det du säger, det är det viktigaste!

gillar verkligen din blogg till 110%!

2009-09-04 @ 16:44:58
Postat av: Anonym

din & paows blogg läser man för att dom är bra ! :)

dessie & kisseis blogg läser man för att dom är sjukt patestiska XD

2009-09-04 @ 17:01:13
Postat av: carro

Hej, jag läser din blogg därför att du är så jävla tuff och vågar stå upp att du är homosexuell. Vissa vågar inte det och det är otroligt modigt. Det finns folk som misshandlar homosexuella. Men du står upp ändå! :)

keep it up :D du är bra ;)

Pussss

2009-09-04 @ 17:13:39
Postat av: neva

baby i love you, bli straight hahah nej skoja men din blogg är den bästa av alla inget snack om hur mkt jävla pengar du har, du säger inte att alla vill va som dig osv. Du skiver bara intressanta grejer om en storstads,homosexuells liv är keep on going (K)

2009-09-04 @ 17:23:27
Postat av: caroline

LOVE U AMIR! din blogg är bäääst :)

2009-09-04 @ 17:23:55
Postat av: Anonym

Jag ÄLSKAR när du skriver inlägg som detta. Det borde ske oftare tycker jag för du har grymma åsikter. Du ger riktigt bra tips med smink och hår också. Mer sånt Amir!

2009-09-04 @ 17:34:30
Postat av: Hanna

Ett otroligt bra inlägg, håller med fullt ut! Håller med att bloggandet har spårat ut lite, du är en utav dom få bloggarna jag faktiskt fortfarande läser! Just keep it up!

2009-09-04 @ 18:08:33
Postat av: Anonym

Hellu:) Du har jätte bra blogg.

Älskar den. Din blogg vill man läsa hela tiden.;)

I love u if u love me, bye bye,



2009-09-04 @ 18:27:34
Postat av: julia!

snälla blek ögonbrynen

2009-09-04 @ 18:28:21
Postat av: Anonym

du är så jävla snygg i ditt "nya" hår! kram

2009-09-04 @ 19:14:53
Postat av: daniella

så sööt :)

2009-09-04 @ 19:19:53
Postat av: Anonym

No worries, vi läser din blogg för att den är bra och kul! Du verkar också ha en riktigt härlig personlighet!

2009-09-04 @ 20:00:18
URL: http://somsystrar.blogg.se/
Postat av: Anonym

amir jag vet att du är gay men jag blir fan kär i dig när jag ser dig i ditt utläckra hår! GRRRRRR, fan va snygg du blev

2009-09-04 @ 21:10:47
Postat av: .





BÖG



2009-09-04 @ 21:11:23
Postat av: Anonym

Tjingeling ;)

Ja läser din blogg för att den e grym o ja , allt dt dära XD

De andra kan dra ;P

2009-09-04 @ 21:56:09
Postat av: Anonym

snygg är du!

2009-09-04 @ 22:05:12
Postat av: Anonym

läser kissies och dessies bloggar för att ha nåt att skratta åt, sen läser jag din och paow's för att jag älskar era bloggar :) ni är bäst, that's it ;D

2009-09-05 @ 01:24:09
URL: http://starforsaken.blogg.se/
Postat av: Anonym

men din blogg är grymt bra och intressant, måste bara säga att ditt nya hår är grymt snyggt också! ;D

2009-09-05 @ 10:41:13
Postat av: Penny ♥

Jag läser iaf din blogg för att den é !one of a kind" o du försöker lixom inte härma nån x)

Men andra bloggar (som ex. dessie) läser jag bara för att.. aa skratta typ xD

Men din blogg é väärkligen bra ;D

2009-09-05 @ 12:01:15
URL: http://pennyz.blogg.se/
Postat av: Maya

Passar superbra i kort hår måste jag bara få säga!=)

2009-09-05 @ 18:28:45
URL: http://mayanilsson.blogg.se/
Postat av: Malin

Du är en bloggare som svenska folket gillar <3

Dig skrattar man inte åt , dig ser man upp till . Din blogg äger. Du är en av de få som fortfarande har fötterna på jorden :)

2009-09-05 @ 18:47:24
URL: http://somebodysmile.blogg.se/
Postat av: ellen

jag läser din blogg för att du är unik. One of a kind, för att din blogg är värd att läsa.Du kan skriva om allvarliga, intressanta, roliga, knasiga och känsliga saker, du får liksom med allt, utan att det blir tråkigt att läsa.Som en gott och blandat påse! keep up the good work! ps. lite fler videoinlägg, har saknat dom :D

2009-09-05 @ 19:46:01
Postat av: Anonym

Måste bara sääga att du ser grymt mycket snyggare nu när du har kortare hår! ;D love you! ;*

2009-09-05 @ 22:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0