Nyvaken hos Rosanna

Godmorgon bitches!

Vaknade precis och känner mig typ bakis, jättekonstigt med tanke på att jag inte druckit något haha. Igår när jag kom hit så kollade vi direkt på Aschberg som jag vart med i, fyfan vad vi dog av garv när jag "skulle prata engelska" alltså det sprutade verkligen tårar för att jag skratta så mycket. Årets roligaste typ haha. Nejmen det var anorlunda och roligt att vara med i programmet.

Efteråt blev det massa snacks och filmtittande hos Rosanna. Medans jag var i studion så gick Rosanna igenom kommentarer här i bloggen och laddade ner en av de filmerna som ni läsarem tipsat om. Så hon bad mig hälsa tack till er ;) För den var grymt bra! Tack <3

Efter sändningen igår! Bytte om fort haha, inte bekväm i skjorta :)


Kommentarer
Postat av: Julia

En film ni borde se är I skuggan av värmen från 2009 med Joel Kinnaman! Verkar svin bra, ska se den ikväll :)



här är trailern,

http://www.youtube.com/watch?v=zCQdCO4-l3g

2010-02-02 @ 10:40:30
URL: http://creatingjulia.blogg.se/
Postat av: Behnaz

haha, imponerande!!!!

Malmö-nästa :D

2010-02-02 @ 10:41:17
URL: http://krulltotts.blogg.se/
Postat av: felli

hah! :)

2010-02-02 @ 10:45:09
URL: http://felliofsweden.blogg.se/
Postat av: Anonym

du va jätterolig <3<3

2010-02-02 @ 10:47:41
Postat av: iickaa

Jag tyckte du skötte dig jätte bra och du var jättekomisk. (: Hela grejen med att du gick in med attityden "jag vet inget om mode men jag är snyggast här inne ändå" var klockren (:



Kram Erica

2010-02-02 @ 10:50:42
URL: http://iickaa.blogg.se/
Postat av: Therese - Bloggar fran Dubai!

Bilden ar jatteskon!! :)



Kan man se avsnittet nanstans pa natet? (For mig som inte bor i Sverige..)

2010-02-02 @ 11:00:18
URL: http://trollungeidubai.blogg.se/
Postat av: C

Vilken film såg ni da? ;p

2010-02-02 @ 11:01:34
URL: http://bitchmarie.blogg.se/
Postat av: läsare osm tipsade om film

vilken film såg ni?

2010-02-02 @ 11:05:26
Postat av: Anonym

sööööööööööööööööötast äru

2010-02-02 @ 11:14:03
Postat av: Paula

Vad roligt! synd att man missa det

2010-02-02 @ 11:15:44
URL: http://shefabulous.se
Postat av: Anonym

När ska du köpa en ny kofta?

2010-02-02 @ 11:28:44
Postat av: dilan

Aschbergs suger, dom prata 890578954785478954år om bilar, men såg när du va med! :)

2010-02-02 @ 11:37:00
URL: http://theboulevardofdilan.blogg.se/
Postat av: Elnas

Du var bäst! =)

2010-02-02 @ 11:41:57
URL: http://elnasistorstan.blogg.se/
Postat av: LIN

UNDERBART!

2010-02-02 @ 11:46:21
URL: http://shutuplisten.blogg.se/
Postat av: Anonym

Amir e fett sköönn!!!

2010-02-02 @ 11:46:27
Postat av: Alexandra J

Sluta äta så mycket snax och festa hela tiden....ut och rör på dig, du ser inte bra ut längre....konstigt att se bilder på dig från förr...ser ut som en helt annan människa. Igår såg du ut som en gammal gubbe på tv.....gör nåt åt dig själv....ush det börjar se äckligt ut ju.....du som kan se så fin ut....konstigt att din Kissie friend tolererar dit utseende =(

2010-02-02 @ 11:49:16
Postat av: Anonym

Hej, vi vet att det här har inget med dig att göra typ hehe .. Men vi är två 19åriga tjejer som precis har börjat blogga tror det är 4 dagen .. har lite svårt med att fixa den alltså göra bloggen fin m.m spana gärna in bloggen http://noshinomaria.blogg.se .. och säg vad du tycker som ska ändras och vad vi kan lägga till som är bra :D .. XoXo N&M ps. säg precis vad du tycker vi blir bara glada utav sanningen :D Ciao

2010-02-02 @ 11:50:08
URL: http://noshinomaria.blogg.se/
Postat av: N

jaa kan man se de på internet? länka isf :)

2010-02-02 @ 11:57:20
Postat av: FUN & FEARLESS IN BARCELONA

Kan man se klippet online nånstans???

2010-02-02 @ 12:06:19
URL: http://ladyhumpalot.blogg.se/
Postat av: LarsS

Riktigt trevligt för er! :)



Ha en förtjusig förtjusande dag!

2010-02-02 @ 12:09:46
URL: http://lsjoberg.blogg.se/
Postat av: patricia

Go amir!!!

2010-02-02 @ 12:14:03
URL: http://patriciadownes.bloggspace.se
Postat av: Anonym

love u <3

2010-02-02 @ 12:21:32
Postat av: Hemen

Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



2010-02-02 @ 12:22:38
URL: http://kingofstockholm.blogg.se/
Postat av: Oskar

Är folk efterblivna eller? Gå in på Kanal 8:s hemsida och leta upp programmet där. Svårare är det inte :)

2010-02-02 @ 12:24:07
URL: http://oskarityskland.blogg.se/
Postat av: Anonym

bäst <3

2010-02-02 @ 12:31:38
Postat av: En tjock katt i en smal värld

Är du nöjd med framträdandet såhär efteråt? :P

2010-02-02 @ 12:41:40
URL: http://tjockkatt.webblogg.se/
Postat av: isabell

Så grymt genom go är du! :D

trodde jag aldrig när jag började läsa din blogg.. faktiskt..

2010-02-02 @ 12:53:38
URL: http://denka.devote.se
Postat av: Tove

du var kingen igår amir !! mer dig i tv :D

2010-02-02 @ 13:03:24
URL: http://yotovelito.blogspot.com/
Postat av: Fia

Jag har aldrig kommenterat förut men kände att jag måste göra det nu! Du var grym som modereporter, helt klockren! Jag skrattade högt! Ta det som en komplimang ;) Tack för en fin blogg och för att du är du~~

2010-02-02 @ 13:13:40
Postat av: Anonym

det verkar som att du inte vill hjälpa oss, eftersom du la inte ens upp inlägget vi skicka tidigare okejdå .. tack i alla fall puss på rumpan :D .. N&M

2010-02-02 @ 13:20:47
URL: http://noshinomaria.blogg.se/
Postat av: noshinomaria

det verkar som att du inte vill hjälpa oss, eftersom du la inte ens upp inlägget vi skicka tidigare okejdå .. tack i alla fall puss på rumpan :D .. N&M

2010-02-02 @ 13:21:17
URL: http://noshinomaria.blogg.se/
Postat av: noshinomaria

Men om du ändrar dig :D, så kan du alltid skriva till vår mail eller något :D .. puss

2010-02-02 @ 13:22:45
URL: http://noshinomaria.blogg.se/
Postat av: Caroline

Haha du var super duktig! Mycket nöje :)

2010-02-02 @ 13:25:55
Postat av: Pernilla

DU var duktig för att snacka Engelska i Tv för första gången.. liksom vad kan man kräva mer? jag hade aldrig klarat av att snacka Engelska i direktsänning. Det var riktigt roligt att se dig i Tv, hoppas man får se mer av dig och Kissie i Tv :)

2010-02-02 @ 13:31:15
Postat av: Anonym

DU var duktig för att snacka Engelska i Tv för första gången.. liksom vad kan man kräva mer? jag hade aldrig klarat av att snacka Engelska i direktsänning. Det var riktigt roligt att se dig i Tv, hoppas man får se mer av dig och Kissie i Tv :)

2010-02-02 @ 13:32:15
Postat av: lina

haha du va så roligt hoa achberg, du såg helt lost ut på fashionweek :p

2010-02-02 @ 13:43:17
URL: http://ccountdown.blogg.se/
Postat av: Anonym

du var riktigt bra igår!! Mycket mer avslappnare och finare i real..fan att du är bög.. youre haertbreaker

2010-02-02 @ 13:46:29
Postat av: tobys.se - En släng av ADHD och hjärnsläpp

Du var grym!=)

2010-02-02 @ 13:56:43
URL: http://tobys.se
Postat av: amanda p

åh synd att jag missade men ska se reprisen så fort jag kommer hem. ;)



Vad stel han Ashberg ser ut att vara (iallafall på bilden) Gillar hans personlighet annars i rutan ;)

2010-02-02 @ 14:01:28
URL: http://wegars.blogg.se/
Postat av: Anonym

tv8.se sen in på ashberg, börja titta från typ minut:24.00 , men jag råder er att INTE kolla. HAKORNA HÄNGER PÅ FLÄSKBERGET

2010-02-02 @ 14:34:29
Postat av: amanda

kan du lägga upp avsnittet på bloggen för dem som missa de? =)

2010-02-02 @ 14:54:41
URL: http://amaaaandan.blogg.se/
Postat av: Anonym

alltså HAHAHAHAHAHAHAHA. jag dog av garv när han började prata om overaller! du skulle sett dig själv, du ba . . som om du såg en alien haha....

2010-02-02 @ 14:59:41
Postat av: Anonym

kan inte du lägga ut klippet på bloggen? jag missade det! :(

2010-02-02 @ 15:16:22
Postat av: Anonym

Shit, du var fetare än vad jag trodde att du skulle vara. :P

2010-02-02 @ 16:28:00
Postat av: Jag <3 Amirish :)

Skit i alla skitkommentarer -.- !

Jag tyckte du var fett söt ju när du var med där ;d riktigt jävla skön! ÄLSKAR DIG AMIIIIRISH ! <3

2010-02-02 @ 16:32:06
Postat av: Dennis L

DU VAR GRYM :D

2010-02-02 @ 16:33:01
Postat av: Josefine

haha du och kissie verkade sjukt nervösa iaf , satt och skakade sönder med benen haha

2010-02-02 @ 16:45:12
Postat av: julie

Det första som slog mig när jag såg ditt klipp var att TV 8 drev med dig. Du framstod som tappad bakom flötet... Men cred ska du ha för att du vågade ställa upp då Kissie bangade.

2010-02-02 @ 17:30:52
Postat av: Anonym

shiet fan vad fet du var. oj nej egetnligen inget fel på feta människor, men en sån som bryr sig såå mycket om utseendet borde väl inte vara fet för det första? Motionera!!!!! snälla

2010-02-02 @ 18:27:41
Postat av: Shibby

haha du var skön på tv ;P

2010-02-02 @ 19:03:23
URL: http://shibbythatsme.blogg.se/
Postat av: Anton

haha du e fet:D

2010-02-02 @ 19:17:12
Postat av: E M E L I E & L I S A - VÅRT LIV I EN LITEN 1:A!

haha, du var klockren igår :D mer sånt vill vi se!

2010-02-02 @ 20:27:59
URL: http://skeppargatan.blogg.se/
Postat av: evelina

haha du var verkligen galet rolig igår! :D trodde inte det om dig, men nu vet man ;D väldigt bra jobbat, och jag skrattade väldigt mycket. :D

2010-02-02 @ 20:53:57
URL: http://enmidsommarnatt.blogspot.com
Postat av: Manda

Kan man se klipp från när ni var på TV någonstans? :)

2010-02-04 @ 00:38:40
URL: http://blondochsmart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0