Den onda cirkeln?

Jag träffade Dennis M i torsdags, vi snackade massa skit om Rahlenfeldt. Jag berättade om rykten jag hört och mina personliga tankar om honom, vi skrattade och Dennis höll med mig. Vilka ser man ute tillsammans på gayklubben Paradise i fredags? Rahlenfeldt och Dennis M.

En bekant från Göteborg, Anton G, hörde av sig till mig idag. Jag kunde inte träffa honom men sa att han kan ju alltid ringa Paow för dom är kompisar. Han sa att hon vägrade svara och då sa jag "så kan det vara när man umgås med barn" och då sa han snabbt att han enbart umgås med henne för att han inte känner någon annan i Stockholm och att han egentligen inte bryr sig om henne.

Yousef sprang som en kåt liten hök efter mig och Alexandra i några veckor, det enda han gjorde var att snacka skit om Paow och hur dålig kompis hon är. När vi tröttnade på honom sprang han direkt till Paow och rövslickade henne igen.

Paow har skickat in bilder på Dessie till FalskSanning och skriver ut att Dessies mamma lever på soc, ändå är dom vänner och umgås?

Det finns säkert 20 stycken kopplingar till, men jag orkar inte gå igenom all jävla skitsnack. Jag känner mig nästa deprimerad av bara detta och det är knappt någonting alls.

ALLA är så äckligt falska så det finns inte, jag snackar också skit om folk, det gör jag! Och det är det jag vill komma fram till, att ingen är bättre än någon annan. Den absolut enda som är ärlig och inte snackar skit, det är Alexandra!!


Olika, men endå så lika?


Kommentarer
Postat av: Anonym

^^

2010-01-17 @ 18:48:13
Postat av: Anonym

men oooomg..

2010-01-17 @ 18:48:43
URL: http://melinajohansson.blogg.se/
Postat av: Ellen

Livet är så. :) Tyvärr.

2010-01-17 @ 18:53:16
Postat av: Belinda

Men du och Dennis har väl också kastat skit på varandra men ni umgicks helt plötsligt? :O

2010-01-17 @ 18:57:35
Postat av: Marielle

Stupid people...

2010-01-17 @ 19:00:46
URL: http://waterwash.blogg.se/
Postat av: shamz

hahahaha omg vilken röööra



jag skrev precis om "hur man säger nej snällt!" ett inlägg till alla tjejer där ute ! :D Läs och kommentera vad du tycker. Era åsikter betyder mycket för mig- miss shamz säger PUSS

2010-01-17 @ 19:03:11
URL: http://shamz.blogg.se/
Postat av: von Banan

precis, för allt kretsar ju runt er... eller hur? (:

2010-01-17 @ 19:03:23
URL: http://underthefloor.blogg.se/
Postat av: EN KÄRLEKSSAGA . UNGA FÖRÄLDRAR ÅTER I VÄNTANS TIDER!

JAG ÄR FÖR ABORT, ÄR DU?



Jag har hört många argument mot den fria aborträtten vi har i Sverige, jag pratar med människor nästan dagligen via bloggar och forum som är emot abort. Det de här människorna har gemensamt, förutom åsikten att abort är lika med mord och att kvinnan som genomgår aborten och läkarna som utför den är mördare, är att deras tankar i allmänhet är väldigt svart på vitt. De är emot abort, Ja till livet till exempel anser att aborträtten ska avskaffas i alla lägen oavsett om graviditeten har uppkommit genom våldtäckt eller incest, men aldrig någonsin hör du dessa anhängare tala längre eller djupare än just slagorden att abort är mord. Om vi vänder på det hela. Hade inte aborträtten funnits så hade 18 700 000 oönskade barn fötts varje år. Detta är alltså barn, eller foster, som egentligen skulle aborteras på grund av otaliga skäl men som nu tvingas födas till en värld utan kärlek eller trygghet. Är du som abortmoståndare beredd att ta hand om de här barnen? Skulle du i samma sekund som du jublar över att Sverige förbjuder abot helt och hållet kunna adoptera flera utav dessa önskade barn och ge de en sådan uppväxt och ett sådant liv som de biologiska föräldrarna inte ansåg sig kunna göra? Skulle du för att stoppa aborterna i världen ta ditt ansvar och vara mer än ett dåligt argument? Tänk på det, du abortmotståndare. Du argumenterar mot aborträtten men skulle du kunna bära 18 miljoner oönskade barn på ditt samvete?

2010-01-17 @ 19:03:50
URL: http://enkarlekssaga.blogg.se/
Postat av: ellie

ja sånt i livet...tyvärr

2010-01-17 @ 19:06:34
URL: http://ellinorkryss.blogg.se/
Postat av: Anonym

bra skrivet! :)

2010-01-17 @ 19:17:29
URL: http://miski.blogg.se/
Postat av: Anonym

skit snack finns överallt, går inte att undankomma!

2010-01-17 @ 19:19:30
URL: http://bauwtakladd.blogg.se/
Postat av: Anonym

TJÄNA PENGAR PÅ DIN GARDEROB http://www.seconds.se/?section=item&id=2560#main

2010-01-17 @ 19:21:56
Postat av: natha

läs om mitt liv som nunna

2010-01-17 @ 19:22:25
URL: http://jagalskarwilma.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag var PRECIS likadan som du förut Amir, men sen på nåt sätt så la jag bara av. Jag slutade snacka om folk, och brydde mig inte om folk snackade om mig. För hey, they do it out of jealousy, right? :) Men med det bröt jag ju den onda cirkeln, för när jag slutade snacka om "den" med en annan, så slutade den andre att säga till "den" och "den" snackade inte tillbaka om mig, förstår du? :) Jag vet att du läser alla kommentarer, så jag hoppas verkligen du ser dethär och tar åt dig på någon nivå, för det funkar! Även fast jag bor i lilla Nyköping och bara är i min lägenhet i Sthlm ibland så ligger skitsnacket på EXAKT samma nivå här ska jag säga dig... Take care snygging! :)

2010-01-17 @ 19:28:01
URL: http://johannalackgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

så sant <3

2010-01-17 @ 19:29:08
Postat av: Anonym

haha du snackade ju skit om Dennis M & ni umgicks ju ändå. och alex snackar inte skit? hahaha nehe å vad går hennes blogg ut på då? just det.. snacka skit.

2010-01-17 @ 19:30:27
Postat av: Lisas

Du har så rätt.

2010-01-17 @ 19:31:23
Postat av: emssh fo'sho

checka min blogg folket (h)

2010-01-17 @ 19:31:55
URL: http://emssh.blogg.se/
Postat av: Julia

Det framstår som om att du är stolt över att du är en av de falska. Bara sluta upp med det där skrivandet om vilka som är falska, vilka som snackar skit, vad folk tycker om viseversa. Skitsnack kommer man aldrig undkomma, det kommer alltid finna. Men jag ber dig, snälla, håll det utanför bloggen. Vi lever mitt i det, erat skitsnack är inte mer speciellt än vårt, vi vill helt enkelt höra mer. Skriv din blogg utan allt sånt där, för det gör den så mycket bättre!

2010-01-17 @ 19:34:23
URL: http://zabielski.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejhej amiiir!

Jag tycker du är skit cool.

Din blogg ä' skit bra...

Cooolste bögen som ja' känner till ;)

hahhahaha, menmen du vet vad som ä' rätt och fel, det ä' jätte bra. Jag tror att du ä' en jätte fin person...

2010-01-17 @ 19:37:29
Postat av: soffie

gillar din blogg ändå ;)

2010-01-17 @ 19:37:31
URL: http://soffies.webblogg.se/
Postat av: Emma

Ja tyvärr är det ju så att alla snackar skit om alla. Överallt :/ Vem snackar inte liksom? :p

Man får helt enkelt bara skita i det.



Gillar din blogg som fan!

2010-01-17 @ 19:44:35
URL: http://paracetamol.blogg.se/
Postat av: Paula

Men jisses! you go girl (?) boy! härligt att du är ärlig iallfall.

2010-01-17 @ 19:51:19
URL: http://shefabulous.se
Postat av: Anonym

som att inte alexandra snackar skit? jo tjena. hon skriver ju skit om storbloggare varje dag?

2010-01-17 @ 19:53:46
Postat av: JessiCa

Sådant pågår exakt varje jävla dag, & just därför orkar man inte lägga ner mer energi på att ens försöka ha en äkta vän...

2010-01-17 @ 19:58:11
URL: http://fuckerfuck.blogg.se/
Postat av: FUN & FEARLESS IN BARCELONA

Varför lägger du ens energi på typ 15 åringar som snackar skit om dig? De är ju precis som du säger... bara barn.

2010-01-17 @ 19:58:25
URL: http://ladyhumpalot.blogg.se/
Postat av: rebecca

Ja, du kan ju inte klaga på dom så länge du själv är likadan :) Tycker ni allihopa borde växa upp nångång. Man säger inte allt man vet, tycker och tror även fast man vill! Som vuxen måste man uppföra sig, acceptera att människor är olika. Man måste sluta glappa käft.. Folk gör ofta misstaget att kolla i förstoringsglas för att hitta fel på andra, men dom kollar inte ens i spegeln för att hitta fel på sig själva. Alla människor i världen är ett, en av samma ras, vi borde inte gå emot varann, snacka skit om varann för gör det saken bättre? Blir en människa bättre för att man snackar skit om den? Tex.. Alla påstår att Rahlenfeldt är "manshora" men so what? Hans liv, hans val? Right? varför bryr vi oss? Och människor som rövslickar folk, som snackar skit om en person och sen umgås med den... Det är väl deras problem? Ja, ville bara göra klart för dig att ingen är perfekt och att du borde skita i andra och köra ditt eget race. Väx upp, skaffa lite kött på benen, snacka inte skit och framför allt behandla folk så som du själv vill bli behandlad . Vill man komma nån vart här i livet så gör man det genom att vara ödmjuk, man vänder inte kappan efter vinden och man accepterar folk även dom man inte gillar, man hatar aldrig någon man en gång älskat. Bara ett tips till dig, du kommer längre på att vara så, folk ser upp till människor som vågar acceptera alla, till människor som vågar vara äkta i en falsk värld.

2010-01-17 @ 20:04:42
Postat av: tobys.se - En släng av ADHD och hjärnsläpp

Och nu bidrar du till ännu en karusell i denna cirkus. :D

2010-01-17 @ 20:06:47
URL: http://tobys.se
Postat av: Anonym

alltså förlåt, men vem i helvete bryr sig?! så jävla patetiskt

2010-01-17 @ 20:07:00
Postat av: Anonym

DU GLÖMDE WILLIAM HAHAHA

2010-01-17 @ 20:14:13
Postat av: S

Och vad gör du i detta inlägg: SLICKAR KISSIES RÖV!

Så mycket skit som du har skrivit om henne förr.. Eller sanningar kanske man skulle säga?

Varför nämner du aldrig att hon är polsk nu när ni är vänner?

2010-01-17 @ 20:19:51
Postat av: vafan hände?

blir så jävla irreterad när folk skriver "som om inte alexandra snackar skit, hon skriver ju skit om folk varje dag i bloggen"

Nej? alexandra skriver inte skit om folk i bloggen? KISSIE skriver skit om folk!

det är ju en karaktääär?

idiooooter

2010-01-17 @ 20:21:19
Postat av: E M I L I A A A ; ]

hahahahhahah

2010-01-17 @ 20:23:55
URL: http://emiliaesy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Alexandra snackar inte skit hahah? Du är nog den värsta av dom alla som googlar ditt alla med. Något som du egentligen inte har något med att göra.



Vi vet att du är trött på paow och krille. Men måste du hela tidne dra upp dom? Verkar som du har störst problem av dom alla. Och vem var det som började snacka skit om krille i sin blogg tillochmed? Lågt... riktigt lågt och barnsligt

2010-01-17 @ 20:38:36
Postat av: Mille

En del av livet antar jag... Dock tragiskt alla som säger att detta är att rövslicka för Alexandra, vafan vet ni/vi?!

2010-01-17 @ 20:40:50
URL: http://marcuswikstrom.blogg.se/
Postat av: alexandra

skitbra.

men.. du måste ju ändå vara jävligt medveten om att detta inte göra allting bättre? utan tvärtom. du har till viss del rätt, men du kan inte heller sitta och säga att alexandra är helt oskyldig för det är hon ju absolut inte, hon har nog snackat massa skit. men hon har även en groov dubbelmoral, som tex sitter och snackar om att hon INTE gillar natascha peyre men ändå lägger hon ut en bild på hennes bröst, klippt bort hennes ansikte. Säkert bara för att ingen ska fatta att det är natascha, men vissa är smarta.

och du, ingen är perfekt. skitsnack kommer alltid vara en del av vardagen!

2010-01-17 @ 20:41:14
URL: http://aalexandrahk.blogg.se/
Postat av: matilda

Ja det är så fjortisar håller på, eller fjortisar är dem väl kanske inte.. Den äldre gruppens fjortisar då? Umgås med folk som har båda sina fötter på jorden istället, det behöver du

2010-01-17 @ 21:07:41
URL: http://matild-a.devote.se
Postat av: jessica

Vilka små miffon de är! Snacka om att det inte har något liv och är rädda att bli lämnade i sticket! Jag tycker personligen att du Amir är en sten cool kille och diggar dig otroligt mycket! Du står för det du tycker och tänker, det är toppen. Fortsätt vara vän med Alexandra, ni verkar ha en otroligt bra kompis relation och det är ni två mot världen!

Puss på dig

2010-01-17 @ 21:19:45
Postat av: Blondie Gossip ♥

Synd att Dennis.M dissa dig :/

2010-01-17 @ 21:23:57
URL: http://blondiegossip.blogg.se/
Postat av: Anonym

true dat.. men, det spelar ingen roll vilken jävla umgängeskrets man umgås i, det finns glappkäftar överallt. Det gäller bara att kunna tackla allt det där, och hur man gör det vet jag tyvärr inte.. Tur att Alexandra inte är sån då, håll hårt i kvinnan :)

2010-01-17 @ 21:31:52
Postat av: jappppp

haha ni är lika korkade allihopa

2010-01-17 @ 21:37:35
Postat av: Freddie

du nämner paow rätt mycket i det här inlägget :/ Kanske du saknar henne? Och om du nu känner dig såhär så kanske du borde ta tag i ditt liv och lösa allt med dom du är osams med, som tex paow.

Jag lovar att du skulle må bättre då!

Kram och ha det bra :)

2010-01-17 @ 21:45:25
URL: http://fredrikalundbergs.blogg.se/
Postat av: Elnas

Jag var också sådär, när jag var 13,14. Hela min kompiskrets var bara en massa skitnack,,inklusive mig. Men när jag började i gymnasiet så sa jag , nu räcker det . Men de har ju lett till att man får mycket mindre umgängeskrets, men man vet att dom få man har finns där för än i alla lägen, och de är ju de enda som räknas.

2010-01-17 @ 21:47:09
URL: http://elnasistorstan.blogg.se/
Postat av: linnea

men är det inte lite fittigt att hänga ut folk? Du är ju nästan likadan själv nu ju. Rätta mig om jag har fel ;)

2010-01-17 @ 21:50:36
URL: http://linneass.devote.se
Postat av: Anonym

Åh att du är så korkad och lägger in ett sånt här inlägg? IDIOT. Du är inte bättre än någon annan. Du rövslickar ju Alexandra så jävla hårt så att det är pinsamt. SLUTA BLOGGA

2010-01-17 @ 22:20:14
Postat av: sofie

moget.

2010-01-17 @ 22:34:45
URL: http://sofieb.bubbleroom.se
Postat av: Matilda

haha, ja för du och alexandra är ju de goda, verkligen! sluta framstå som om du är "the good one" för du har också umgåts med "ett barn". DU är precis lika dan som dem.

2010-01-17 @ 22:35:40
Postat av: Wictoria

DU ÄR SÅ JÄVLA FITTIG AMIR!

DU SNACKAR SKIT. DU VILL SÄRA PÅ FOLK. KISSIE HAR SNACKAT SKIT OM DIG MED. GÅ & HÄNG DIG. DU FÖRTJÄNAR INTE ATT LEVA SPECIELLT INTE NÄR DU HOPPAR PÅ SKÅDESPELARE.

2010-01-17 @ 23:17:31
URL: http://mewictoria.blogg.se/
Postat av: josefine

Fan.. jag visste inte att det var så jävla sjukt :s uppmärksamhet- och bekräftelsekåta så det bara skriker om det ju :( synd.

2010-01-17 @ 23:51:08
URL: http://differentreflections.blogg.se/
Postat av: jegil

Bra skrivet. Om det inte var så att du är exakt likadan. Du och Kissie kastade skit på varandra och ni umgås nu? Kasta inte sten i glashus, Amir.

2010-01-18 @ 00:00:23
Postat av: Beu

Det är väl helt enkelt så folk fungerar... Men hey, eftersom det är så får man ju ta det med en nypa salt. Brush it off, liksom. Det känns ju inte lika personligt när alla gör det. Inte lika inriktat eller träffande. Och Alexandra... Tja, hon är ju ute på hal is lite överallt, så jag tror folk har slutat ta det allvarligt. :) So I guess you're right. Ha en bra dag, anyways.

2010-01-18 @ 00:27:07
Postat av: Fanny Strömberg

Hahah Amir, tillåt mig att skratta. Du är ju lika falsk som alla andra du nämnt i detta inlägg. Droppa hela den här skiten, lägg ner bloggen, skaffa dig nya vänner och ja kanske flytta utomlands om du inte klarar av lite drama, FJOLLA

2010-01-18 @ 00:55:17
URL: http://fannu.blogg.se/
Postat av: Moa

Känner vi Kissie mer än va du gör eftersom du säger hon är sååå ärlig eller är de bara rövslickeri?

2010-01-18 @ 01:23:19
URL: http://andreasamoa.blogg.se/
Postat av: Anonym

GIllar dej Amir , men du glömde Alexandra , kissie .

Eller vågar du inte ?

2010-01-18 @ 06:52:06
Postat av: Therese - Bloggar fran Dubai!

Inkluderade du just dig sjalv som en skitsnackare? :)



Esch, sa ar det med barn. Alla vaxer upp forr eller senare, men det ar surt att vara en av dom forsta som inser att alla ar idioter & att man inte har ork eller tid till att lyssna pa all bullshit :)

2010-01-18 @ 06:52:39
URL: http://trollungeidubai.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du glömde dig själv i den onda cirkeln, du är lika mycket smutskastare du som alla andra. Så försök inte helgonförklara dig själv :)

du och kissie hade ert tjafs och kallade varandra saker hit och dit. Som en annan skrev innan, kasta inte sten i glashus.

2010-01-18 @ 07:33:24
Postat av: syster

eller så lägger man ner allt, klagar om man känner för det, ber om ursäkt om man känner för det. så tar man tar ett glas vin & tittar på när världen går under, med eller utan sig själv i den. allt är bara så illa & dramatiskt som man själv gör det.

2010-01-18 @ 09:25:09
URL: http://systercynism.blogg.se/
Postat av: Shibby

så länge man kan stå för vad man sagt även när personen står framför en är det okej..

2010-01-18 @ 11:18:11
URL: http://shibbythatsme.blogg.se/
Postat av: hahahha

kan vara det roligaste jag läst på länge haha

undra vem som är falsk egentligen

2010-01-18 @ 11:23:52
Postat av: malin

det är vad du tror ja.

den enda gången du skulle vara perfekt, det är om du skulle vara den enda på jorden.

2010-01-18 @ 11:49:51
Postat av: stina

Men Amir.. om du tycker att dom smutskastar varandra inför dig, varför smutskastar du dom inför alla dina läsare? Det gör bara att du hamnar på samma nivå själv. Sjunk inte så lågt =)

2010-01-18 @ 12:36:21
URL: http://stiinapassi.blogg.se/
Postat av: Anonym

SLUTAAA SNACKA SKIIIT OM DENNISM!!!

2010-01-18 @ 12:37:54
Postat av: Anonym

Vet du Amir, det är inte många som fortfarande beter sig på det sättet när de kommit upp till din ålder. Ett tips vore alltså att börja umgås med äldre människor.

2010-01-18 @ 14:05:03
Postat av: Anonym

Dom är nog Endå inte så lika.. men kanske Ändå så lika...... Ô_o

2010-01-18 @ 14:31:14
Postat av: Anna

Jaaa, du är ju guds bästa barn som aldrig snackar skit...

2010-01-18 @ 14:54:15
Postat av: hejn

men om du slutar så kanske det blir lite bättre ;)

2010-01-18 @ 14:59:40
Postat av: Amanda

Skitsnack finns överallt. Ingen kan säga att den aldrig snackat skit. Man snackar skit om folk som inte är inom ens vänkrets. Men man ska aldrig snacka skit om någon som är ens vän, det kmr fram till slut. Bra att du hittat en äkta vän :)

2010-01-18 @ 15:17:11
Postat av: Haha

Om du inte visste de så synd om dig för de är verkligenheten. Och ändå palla att du klagar på Paow och Dessie hur gamla är dom klart som fan dom snackar skit de gör alla i den åldern. Men amir du är fan nästan vuxen så skärp dig förhelvete ! avundsjuk för att krille kanske är mer omtyckt än dig ?

2010-01-18 @ 15:17:37
Postat av: fridda

du säger att alexandra är den som inte snackar skit om någon men hon snackar skit på sin blogg är det bättre ? ;)

2010-01-18 @ 15:47:10
URL: http://fraidys.blogg.se/
Postat av: Ellen

jag vill verkligen ingen av er illa, men ni alla har själva satt er i sitsen, tänk på det också vännen

2010-01-18 @ 15:57:35
URL: http://ellenjjjo.blogg.se/
Postat av: Ellen

jag vill verkligen ingen av er illa, men ni alla har själva satt er i sitsen, tänk på det också vännen

2010-01-18 @ 15:58:24
URL: http://ellenjjjo.blogg.se/
Postat av: Anna

awws du e också falsk ;)

2010-01-18 @ 16:18:44
Postat av: Anonym

jag får lov at hålla med, kissie verkar vara en skatt att ta vara på, hoppas inte ni blir i konflikt igen- det måtte vara huvudsak, resten av folket är bara trash!

2010-01-18 @ 16:59:09
Postat av: kattis

jag får lov at hålla med, kissie verkar vara en skatt att ta vara på, hoppas inte ni blir i konflikt igen- det måtte vara huvudsak, resten av folket är bara trash!

2010-01-18 @ 16:59:57
Postat av: Anonym

paow är nt mogen =D XD

2010-01-18 @ 17:08:53
Postat av: Mja0w

Amir du vet vad du gör och du vet att det är fel. Så sluta med det.

Jag tror faktiskt på att Alexandra står utanför dethär. Eller gör det på en lägre nivå än er.

Kissie är en påhittad karaktär, men om hon levde skulle du nog ha fel..



Paow och dessie är små och vill bra leva, rahlfelt är en brat, det är ju inte precis en nyhet att sånna pratar skit. och så har vi alla andra som är för gamla för dethär..

Ni är oskäkra och rädda för att bli lämnade. Ni älskar erat liv och kämpar för livet för att få behålla det som det är.



Men snälla amir. Gå ur denhär skiten, och umgås med Alexandra. Kanska lyckas du stoppa skiten? och om du gör det kommer dom såsmåningom tacka dig..

2010-01-18 @ 17:29:44
URL: http://mja0w.tk
Postat av: Linda

Jag håller med, alla är så jävla falska nu förtiden :/

2010-01-18 @ 17:52:45
URL: http://liindajsi.blogg.se/
Postat av: caroline

den onda cirkeln.... ni har skapat den själv! ni är blonda elr gay va fan är skillnaden! ni är så blåsta i huvet så det är fan inte klokt!! shiit skaffa ett liv blondi! ditt liv går inte ut på någontingt! ditt liv är tomt falskhet du får stå för vad du har skapat om du är för feg för att bryta det!

2010-01-18 @ 18:47:09
Postat av: Anonym

är inte den där anton han från riverside!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! omg omg

2010-01-18 @ 19:08:48
Postat av: en av alla

vet att denna kommentar är fjuttig och kanske helt obetydlig. Vill bara säga att jag beundrar dig, "No one is perfect" och du står för det annars brukar det låta "no one is perfect, eller jo jag" du står för att du snackat/snackar skit, det gör för mig, dig, en lite bättre människa! älskar din blogg många kramar, cecilia

2010-01-18 @ 19:48:38
Postat av: laura



;S

2010-01-18 @ 20:00:15
URL: http://laauuraas.blogg.se/
Postat av: Anonym

men att du ens yttrar dig, dumma jävel.

De är kul att läsa din blogg, men att du förstör de på de här sättet..

2010-01-18 @ 20:41:09
Postat av: Anonym

du skojar om de där med alexandra va? hon spyr ju ut skit på sin blogg om alla

2010-01-18 @ 21:43:10
Postat av: Ragna

När jag hittade din blogg i sommras så var den så jääävlaaa bra. Berättade om den för alla mina vänner osv. Och anledningen till att vi tyckte om din blogg var för att du var orginell och rolig på ditt eget lilla sätt. Men ärligt talat så har din blog blivit så jäkla kass sen du började umgås med "kissie". För nu rövslickar du fan bara henne. Det är typ det din blogg är nu. Synd att det blev så.

2010-01-19 @ 00:34:13
URL: http://raagna.blogg.se/
Postat av: Linn

Haha Alexandra snackar dynga VARJE dag i sin blogg. Hon mobbar, hänger ut och snackar skit som vardagssyssla. Seriöst, lägg av.

2010-01-19 @ 07:16:35
Postat av: till falska/rövslickaren amir

amir, du är också falsk och snackar skit och gör likadant? tänk efter - du är inte bättre själv. usch gillar inte din blogg längre när du ska hålla på att snacka skit om andra. du sa förut att du "aldrig skulle snacka skit om någon". wow, dubbelmoral some? nej, från och med nu slutar jag läsa din blogg. bara onödigt skit som sådana här inlägg..



dessutom umgicks du med paow bara för bloggen förut. du har ju själv erkänt att du ångrade att du umgicks med henne för att hon bara är ett "barn". om man ger upp en sådan vänskap så kan det inte har betytt något under tiden -.-

2010-01-19 @ 07:20:17
Postat av: Cathriin

Tycker ändå att tillskillnad emot andra bloggare så är du den mest mogna.

2010-01-19 @ 08:17:03
URL: http://gemignamnet.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Det är roligt med människor som sitter och moralsnackar för någon annan, att si och så ska man inte göra. För precis som du skriver, ingen är bättre än någon annan...

2010-01-19 @ 09:24:46
URL: http://tussitussilago.blogg.se/
Postat av: =)

kissie borde vara med!!!

2010-01-19 @ 10:15:41
Postat av: Lasse

Alla jag känner inom HBT världen snackar skit om alla , det är kittet som håller dom samman .. Sen gnäller dom att dom är ensamma !! Men det är priset för deras intriger . Tror det handlar om taskig självkänsla !

2010-01-19 @ 11:19:11
Postat av: Anonym

haha kasta i sten i glashus lille vän....

du är ju precis likadan själv? g3333k

2010-01-19 @ 16:52:34
Postat av: Lotta

Endå är inget ord, ändå. För övrigt tycker jag att det enda du bör göra är att hålla dig utanför skitsnacket. Låt de andra sköta det. Varför ens lägga ner någon tankeenergi på det? Skitsnack handlar antingen om okunskap, avundsjuka eller osäkerhet.

2010-01-19 @ 17:57:32
Postat av: Viktoria

Herregud.. Sthlms bloggliv..

2010-01-20 @ 08:17:14
URL: http://www.viktoriassecrets.se
Postat av: jennie

haha precis vad du gör nu. patetiskt

2010-01-20 @ 10:24:56
Postat av: Anonym

Vad snackar du om? kissie snackar mer skit än någon annan:O du är nog bara för naiv för att förstå det bara:( gillar din blogg som fan:D keep up the good work man:D xoxo gaybloggs läsare:D:D;)

2010-01-20 @ 13:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0