Hemma från bion!

Vad besviken man blir, visserligen var filmen hur läskig som helst och de bakom skrattade ihjäl sig varje gång jag pep som en liten flicka haha. Men slutet var helt crazy och alla typ dödade varandra verkade det som? Jag älskar läskiga filmer och kan lova att denna inte var värd att se. Ush låter bitter nu, men mina popcorn och min cola var i alla fall jättegoda :D

Efter bion... gissa vem ;) Haha fan vad jag skratta!


Ska försöka sova nu, ni minns väl mitt veckans mål?
Vakna 09.00 varje dag hela veckan! Ska klara det!!!!!


Kommentarer
Postat av: Anni

Är du dum i huvudet?

Detta är ingen jävla skräckfilm ditt stolpskott, det är en familj/äventyr/fantasy film! Åååh vad man blir frustrerad.

2010-01-26 @ 00:38:10
URL: http://annithornros.blogg.se/
Postat av: E M E L I E & L I S A - VÅRT LIV I EN LITEN 1:A

stackare :P

2010-01-26 @ 00:44:04
URL: http://skeppargatan.blogg.se/
Postat av: Plaztiq

Hahahahaha, jag var en av dom som skratta åt dig, ganska kul var det..

Men respektlöst mot oss andra att du kommer in 40min sen och skriker till kissie och rosanna " Måste ni sitta längst fram!?"

2010-01-26 @ 00:45:37
Postat av: Amir Akrouti

Plaztiq: jo jagvet, var skitsur för att vi var så sena jag hade verkligen sett fram emot filmen. och ursäkta för att jag var högljudd i början! vart bara shockad över att se tjejerna längst fram när jag 2 min innan köpt platser längst bak hehe...

2010-01-26 @ 01:00:47
URL: http://gaybloggen.com
Postat av: Josefine

Anni: Du trögar dig lite? Dom såg Instängd 2.



Kolla gärna in min blogg, :)

2010-01-26 @ 01:58:08
URL: http://josefinesymaskiin.blogg.se/
Postat av: M

Tycker det var trevligt att du inte kissade på ringen och hade den nerfälld :)

2010-01-26 @ 02:24:47
URL: http://imsevimsemimi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Läs om min resa mot beach 2010! =)

2010-01-26 @ 02:37:11
URL: http://getdowndowndown.blogg.se/
Postat av: F R I D A M . S E

Du är så söt!

2010-01-26 @ 03:29:09
URL: http://fridam.se
Postat av: Anni

Men allvarligt talat, lägger du in en bild på en helt annan film än ni var på får du ju skylla dig själv

2010-01-26 @ 05:35:38
URL: http://annithornros.blogg.se/
Postat av: ellie

haha skulle gärna ha varit där och hört dig skrika som en tjej ;D



frågestund på min blogg! svarar på alla era frågor!

2010-01-26 @ 06:43:38
URL: http://ellinorkryss.blogg.se/
Postat av: En tjock katt i en smal värld

Synd att du censurerade. :(

2010-01-26 @ 07:21:26
URL: http://tjockkatt.webblogg.se/
Postat av: Emma - äkta blondin

HAHA ! jaa, Pep som en liten tjej.....

2010-01-26 @ 07:23:53
URL: http://emmaliberg.blogg.se/
Postat av: Therese - Bloggar fran Dubai!

Snyggt ;)

2010-01-26 @ 07:36:45
URL: http://trollungeidubai.blogg.se/
Postat av: Hemen

Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



2010-01-26 @ 07:54:06
URL: http://kingofstockholm.blogg.se/
Postat av: TripleSex - Sex som det ska vara! (Tävling pågår)

Trevligt :P

2010-01-26 @ 08:39:17
URL: http://triplesex.blogg.se/
Postat av: Moa

åh cute :')

2010-01-26 @ 08:50:35
URL: http://mooaass.bloggplatsen.se
Postat av: Valentina

När du ser film "where the wild things are" kommer du tycka om den! Nästa gång kan du ta och fota affischen på den film du faktiskt såg. Pinsamt!

2010-01-26 @ 11:31:06
URL: http://vallen.blogg.se/
Postat av: sofie

ta bort dina spammers :@

2010-01-26 @ 11:47:14
URL: http://eifosna.blogg.se/
Postat av: annieh

HAHAHHAHAHA KISSIE!!! FAN VA LIKT:D

2010-01-26 @ 11:55:03
Postat av: iickaa

Jag har hört att den ska vara otäck. hahaha och bilden du har gjort om var faktistk lite komisk ;)



//iickaa - En 21 årig tjej som lever ett storslaget liv i en småstadsidyll!

2010-01-26 @ 13:19:29
URL: http://iickaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

måste bara säga att filmen du har på bilden (where the wild things are) är super dålig och verkligen inte värd att se! såg den med några vänner som hade laddat ner den och man led igenom hela filmen för att den var så sjukt sämst!!



pussochkram!

2010-01-26 @ 14:19:52
Postat av: Plaztiq

Amir, okej då förstår jag varför du var lite grinig hehe

2010-01-26 @ 14:25:39
Postat av: Anonym

Det är Kissie ju :D

2010-01-26 @ 16:32:21
Postat av: jäännääyyy

ÅÅÅHHHHH, nu förstörde du filmen för mig när du berättade slutet :) fyfan... du borde skämmas

2010-01-26 @ 17:54:59
Postat av: SIEL

alexandra?! :D:D

2010-01-26 @ 22:16:26
URL: http://eemeliefransson.blogg.se/
Postat av: em

Grejjen med instängd 2 år att man måste sätt ettan först!



Och vadå "alla dödade varandra"

den enda som blev dödad av någon annan förutom monstrena var hon snuten i slutet!

EN PERSON

tröga cp

2010-01-27 @ 15:42:11
Postat av: isabella l .

Jag gillar inte filmer med blod i. Hehe.

2010-02-01 @ 13:18:40
URL: http://issaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0