Vissa läsare är äckliga...

Småtjejer våldtags varje dag, barnporr sprids som bensin över eld på internet och andra grova brott görs varje dag... Ändå sitter folk och anmäler min blogg för att jag läger upp lite bilder på gayporr i min gayblogg? Jag skäms över er och ni är en skamm för samhället. Ni sitter helt desperata framför er dator och engagerar i en sådan småsak? Som jag dessutom har cencurerat... PINSAMT!!

Trodde all kärlek var tillåten, tydligen inte :)

Säg inte att jag överdriver nu, det gör ni bara för ni vet att jag har rätt.
Sex är inget annat än att uttrycka kärlek så fuck u, småbarn...


Kommentarer
Postat av: Hemen

Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



2010-01-25 @ 19:01:55
URL: http://kingofstockholm.blogg.se/
Postat av: Amanda

Helt rätt :D

2010-01-25 @ 19:02:35
Postat av: Johan Y Emil

ÖÖÖÖÖH okej :S jävla idioter som anmält :O

2010-01-25 @ 19:04:24
URL: http://johanochemilslilla.blogspot.com
Postat av: TripleSex - Sex som det ska vara! (tävling pågår)

Sådana folk är idioter. Okej om du hade haft uppe bilder på pojkar som fistar varandra (liknande har jag sett på vissa sidor, dock med heteropar) men annars?

Nej, all kärlek är bra kärlek :)

2010-01-25 @ 19:07:22
URL: http://triplesex.blogg.se/
Postat av: Anonym

Pinsamt att anmäla. Många av amirs läsare har sagt själv att han ska lägg upp bilder och så, det är hans blogg.

Era bitterfittor, sluta kolla hans blogg om det inte passar.

jävla offer till människor! Nu har ni skämt ut er rejält.

2010-01-25 @ 19:07:34
Postat av: CISSI

Du har rätt1

2010-01-25 @ 19:08:11
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/
Postat av: CISSI

Du har rätt!

2010-01-25 @ 19:08:13
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/
Postat av: Anonym

Om ni tycker det är så farligt eller ''dåligt''så sluta kolla in hans blogg! daaah! Det är ju ändå NI som väljer vad ni vill läsa..

2010-01-25 @ 19:09:21
Postat av: lennart&hundi

men gud amir.. ja alla vet nog att du har en gayblogg, å klart du får lägga ut gaybilder. men gayPORR? är inte det lite väl.. hmm.. stötande?

tänk på att du har yngre läsare också amir.. Visst du censurerar, men man kan ju ändå tydligt se vad dom håller på med på dina bilder.. skaffa en porrblogg istället så kan du lägga ut hur mycket sånna bilder du vill, inte här där många är minderåriga som läser.

2010-01-25 @ 19:09:42
URL: http://lennartg.blogg.se/
Postat av: Malin;)

Om ni tycker det är så farligt eller ''dåligt''så sluta kolla in hans blogg! daaah! Det är ju ändå NI som väljer vad ni vill läsa..



Goo Amir!

2010-01-25 @ 19:09:55
URL: http://berghstrom.blogg.se/
Postat av: Lovisa

hello.

Checka in NICK PITERA på youtube,tycker du han är bra? skulle uppskattas om du skrev i din blogg om din åsikt :), tänkte att du kanske skulle gilla honom :),fast han har en herkules haka, skämt åsido haha

2010-01-25 @ 19:12:33
Postat av: Elin

Jag har inget emot gayporrbilderna som du har lagt upp, men gayporr är INTE ett uttryck för kärlek.

2010-01-25 @ 19:12:55
Postat av: E - en blogg om allt

JAG HJÄLPER MED HEADER/BLOGGDESIGN=)!

2010-01-25 @ 19:13:34
URL: http://eeliinduvet.blogg.se/
Postat av: Anonym

du har helt jävla rätt!

2010-01-25 @ 19:16:02
Postat av: Mathilda

Sex är INTE ett uttryck för kärlek. Visst, du kan ha sex med den du älskar, den du är kär i. MEN, du behöver inte ha sex med den du är kär i och du är INTE kär i alla du har sex med.

Så nej Amir, Sex är inte ett uttryck för kärlek.

2010-01-25 @ 19:18:06
Postat av: felli

2010-01-25 @ 19:18:43
URL: http://felliofsweden.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja okej. Så jag som är hetero och har blogg lägger upp heteroPORR på min. Hipsvips har jag en porrsida som småbarn kan komma hur lätt som helst in på och påverkas negativt.



Och en fråga, av vilken anledning lägger du upp bilderna? Dom som frågar efter det kan väl förfan googla, för dom klagar ju ändå på censuren sen.



Säg inte att jag överdriver nu.

2010-01-25 @ 19:19:39
Postat av: felli

helt rätt! (:

2010-01-25 @ 19:19:40
URL: http://felliofsweden.blogg.se/
Postat av: norrläning

du har helt rätt.<3

2010-01-25 @ 19:19:43
URL: http://stoltnorrlaing.blogg.se/
Postat av: felli

helt rätt! (:

2010-01-25 @ 19:19:46
URL: http://felliofsweden.blogg.se/
Postat av: felli

helt rätt! (:

2010-01-25 @ 19:19:47
URL: http://felliofsweden.blogg.se/
Postat av: m

vi (jag ialla fall..)syftar på att det är unga läsare som läser din blogg...du borde nog vara en "bra" förebild för dem..med tanken på dina läsare..du är själv ett jävla äckel!!! råäckligt att du ens tänker att lägga ut sådana bilder! att du inte skäms!!!!!!!!!!

2010-01-25 @ 19:19:57
URL: http://martinabergvall.blogg.se/
Postat av: LarsS

Jah, folk är som dom är.



Ha en riktigt förtjusande kväll Amir.

2010-01-25 @ 19:20:32
URL: http://lsjoberg.blogg.se/
Postat av: norrläning

du har helt rätt . älskar din blogg <3

2010-01-25 @ 19:21:03
URL: http://stoltnorrlaning.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du e ju dum i huvudet. Bara för att detta är en "gayblogg" så betyder väl inte det att du får lägga ut porr på din blogg hur som helst? Tänk på att de flesta av dina läsare är rätt unga.



Samma sak, skulle jag starta en blogg som hette "heterobloggen". Skriva om mitt liv, lika tråkigt som du gör, sen lägga ut porr på den.



Tycker bara det är tragiskt att du lägger upp gayporr bara för att det är en GAYblogg. Du vet inte så mycket annat som är gay eller :)

2010-01-25 @ 19:24:11
URL: http://getdowndowndown.blogg.se/
Postat av: cornelia.

precis som elin så har jag heller inget emot bilderna du lagt upp, och sex kan vara ett uttryck för kärlek, men porr är inte ett uttryck för kärlek. jag gillar inte porr, oavsett om den är straight eller gay eller vad som helst för det är en vidrig industri. men det har inget med saken att göra för på din blogg får du lägga upp vad du vill och problemet är att om du hade lagt upp straight porr så hade ingen brytt sig.

2010-01-25 @ 19:25:37
Postat av: Yohanna

Ja, livet har då sina motgångar.

Men det är bara att rulla vidare!

2010-01-25 @ 19:26:56
URL: http://.dolorez.blogg.se/
Postat av: Anonym

Allvarligt? Anser att bilderna du la upp är helt ok, dock borde ansikten censueras oxå. Men dina förklaringar är helt fel. Sex har inte alltid med kärlek att göra. Sen skall det börjas någonstans, få bort sex på internet. Det är enkelt att anmäla din blogg och där skall man börja. Du tycks inte förstå preblemet med våldtäkt mm...Tycker synd om dig som alltid provocerar och sen inte kan hantera kommentarer. Du är patetisk och allvarligt, hoppas flerpsykopater knackar på din dörr snart=P

2010-01-25 @ 19:31:35
Postat av: hahaha

har rätt palla sitta å kommentera snacka om att ha inget att göra

2010-01-25 @ 19:34:06
Postat av: Paula

Äsch! folk och deras jävla fördomar.

2010-01-25 @ 19:34:29
URL: http://shefabulous.se
Postat av: emma

Hade jag vetat vart alla ni idioter till bloggläsare bor (ni som klagar) så hade jag fan slängt sönder era billiga datorer! Jag behöver inte säga det till andra, för vi vet redan om det. MEN TILL ER SOM ANMÄLER, ni är JÄVLIGT medvetna om att ni inte har något liv va?

KONTAKTA MIG SÅ BETALAR JAG PSYK VÅRD!

2010-01-25 @ 19:37:28
Postat av: Anonym

Sex är ett fint sätt att visa kärlek, absolut! Men att sprida porr som du skriver i ditt inlägg är fan smaklöst... kvitar vad det är för slags porr, det är äckligt av något!



Och att tracka alla källor där porr sprids ut är ganska omöjligt... Men klart det finns folk som sysslar med att tracka ner såna med! Och våldtäckter är fruktansvärt... Att du ens drar upp det och jämnför med detta?! Nä du amir. Vettifan vad det är som har hänt med dig men normal är du fan inte längre

2010-01-25 @ 19:38:17
Postat av: C

Men din korkade bög. Du la upp porr på din blogg. Vilket kan upplevas anstötande för folk som läser. Vet du vilken åldersgrupp det är som följer din blogg? Är helt säker på att det sitter folk här inne som inte lagligt får lov att knäppa upp gylfen ännu.



Sen förstår jag inte varför du hela tiden måste påpeka hur det går till när bögar har sex, i bilder dessutom? Vi som är GAMLA NOG att veta, vi vet hur det går till, så det behöver inte du berätta. Lilla attentionwhore. Sex är inte alltid ett uttryck för kärlek, sex kan vara så mycket. Våldtäkt, ett sätt att överleva, skådespeleri.



Fan vad du är korkad. Precis lika korkad som alla andra. Sluta för i helvete lägga ut den typen av bilder så slipper du sånt här. Vill vi porrsurfa så klickar vi inte in på gaybloggen, du tappar läsare.....

2010-01-25 @ 19:45:07
Postat av: En tjock katt i en smal värld

Alltså jag bryr mig inte om att det är gayporr. Grejen är att vill jag se sex på internet, så vill jag i den mån det är möjligt välja det själv, och inte bli påtvingad för att jag läser en blogg... det känns dessutom barnsligt att du lägger upp enbart för att provocera.

2010-01-25 @ 19:45:59
URL: http://tjockkatt.webblogg.se/
Postat av: Helena

Folk har tydligen inte fattat att det är en ''Gayblogg''. Läs inte hans blogg om det stör er så jävla mycket! Idioter!

2010-01-25 @ 19:46:39
URL: http://helenabrown.blogg,se
Postat av: Helena

Folk har tydligen inte fattat att det är en ''Gayblogg''. Läs inte hans blogg om det stör er så jävla mycket! Idioter!

2010-01-25 @ 19:47:01
URL: http://helenabrown.blogg,se
Postat av: Anonym

DU HAR RÄTT! <3<3<3<3<3<3<3<3<3älskar din blogg

2010-01-25 @ 19:49:21
Postat av: Anonym

DU HAR RÄTT! <3<3<3<3<3<3<3<3<3älskar din blogg

2010-01-25 @ 19:51:29
Postat av: Emma - äkta blondin

men det är fan äckligt ! :O

2010-01-25 @ 19:53:49
URL: http://emmaliberg.blogg.se/
Postat av: JessiCa

MEN ORKA MED PATETISKA JÄVLA BITTERFITTOR!!!



Du förklarar ju förfan alltid när du lägger upp dom, om folk nu är så förbannat känsliga så behöver dom la förfan inte kolla in här då, jävla idioter.



Keep up the good work!

2010-01-25 @ 19:54:17
URL: http://fuckerfuck.blogg.se/
Postat av: S V A R P Å T A L

hur många besökare har du? älskar din blogg

2010-01-25 @ 19:54:50
Postat av: Anonym

Världen är fylld med massa BITTERFITTOR!

Amir du är bäst, älskar din blogg ;)

2010-01-25 @ 19:55:46
Postat av: Saury

Fan va löjligt!

Love you amir!

2010-01-25 @ 19:57:55
URL: http://www.saauryblogg.3w.se
Postat av: Anonym

jävla bitterfittor :) lägg ut vilka bilder du vill, och du kan ändå inte bli anmäld över ngt eftersom du cencuerat, vad ska hända liksom :) skit i småglinen, dom kan börja spara pengar till att köpa sig ett liv istället ! :)

2010-01-25 @ 19:58:14
Postat av: Hanna

Du kan inte jämföra barnvåldtäkter med blogganmälningar. Vi "vanliga" människor kan inte förhindra våldtäkter, men dina bilder är porr (detta kan du inte förneka) och det kan hindras. Man måste ju börja någonstans eller hur?



Gaykärlek är precis lika vackert som straightkärlek, och gayporr är precis lika smaklöst och stötande som straightporr.



Att säga att dom som anmälde är "en skam för samhället" är bara överdrivet och onödigt. Att anmäla dåligt cencuerat porr är inte skamligt.

2010-01-25 @ 20:02:10
Postat av: isabelle

dom är avundsjuka (;

2010-01-25 @ 20:04:35
URL: http://iissabelleh.blogg.se/
Postat av: Emelie

Du kanske tycker jag är jättelöjlig. Men jag måste bara säga att censur stavas med s och inte c. Hur kan man missa det?

2010-01-25 @ 20:13:48
URL: http://sunkish.blogg.se/
Postat av: Josefin

Jag tycker faktiskt du har rätt. Det är din blogg, så varför skulle inte du få lägga upp sånt? Jag menar det finns på nätet redan, på olika sidor och allt. Så vad spelar det för roll om du lägger upp några bilder på din blogg? Passar det inte för dem som anmäler att du vill lägga upp såna bilder får väl dem skylla sig själva och låta bli att gå in på din blogg..



josefinagnes.blogg.se

josefinagnes.blogg.se

2010-01-25 @ 20:17:19
URL: http://josefinagnes.blogg.se/
Postat av: Angelica

vill du vara med i VECKANSBLOGG TÄVLING?

anmäl dig isf på min blogg :)



http://brunettbloggen.blogg.se

2010-01-25 @ 20:18:47
URL: http://brunettbloggen.blogg.se/
Postat av: Anonym

För det första så är detta en GAYBLOGG och om man inte gillar det som läggs upp här behöver man inte besöka? Gooosh, people asså!

2010-01-25 @ 20:19:53
Postat av: This is sex - Bloggen om sex och mycket mer!

Det beror ju faktist på vilken sorts bilder du lägger upp. Vissa är grova och (tyvärr?!) läser unga personer din blogg. Så det blir ju responsen.



Men jag håller med dig till punkt och pricka. Men folk har idag en tendens att brusa upp sig över små saker.

2010-01-25 @ 20:20:26
URL: http://thisissex.blogg.se/
Postat av: Cecilia

håller med dig amir, dom som inte tycker om de behöver ju inte läsa..

2010-01-25 @ 20:22:26
URL: http://ceciliahhs.blogg.se/
Postat av: Anonym

GUD VAD TÖNTIGT ATT ANMÄLA!!! SEX ÄR SOM ATT ÄTA OCH SOVA förihelvete!

2010-01-25 @ 20:23:39
URL: http://kimberlyys.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har absolut inget emot att du lägger upp sånna bilder! men däremot så får man en uppfattning av att du menar att bara för att detta är en gayblogg så är det helt självklart att du ska slänga in lite bilder på bögsex också. men bara för att en person har en viss läggning så betyder det inte att man ska visa det på bilder i bloggen. Behöver inte alls vara så du menar, men kan uppfattas så.

2010-01-25 @ 20:24:05
Postat av: AMIR, ge mig hiss och diss!

snälla? du har så roliga.

2010-01-25 @ 20:25:32
Postat av: AMIR, ge mig hiss och diss!

snälla? du har så roliga.

2010-01-25 @ 20:25:45
Postat av: Skönhetsbloggen!

"Sex är inget annat än att uttrycka kärlek"



Du har så rätt! :D

2010-01-25 @ 20:27:18
URL: http://sockervadd.blogg.se/
Postat av: danijela

håller med om vad du säger

"sex är inget annat än att uttrycka kärlek"

helt rätt, amir!

2010-01-25 @ 20:29:28
Postat av: Alltså

Du är ett barn Amir. Försök inte spela vuxen.. Kommer ta många år innan du blir "man" aka vuxen.

2010-01-25 @ 20:30:31
Postat av: Danni

sex är vad man gör det till. såklart samma kön kan älska och ha sex med sin partner för att man älskar varran. men du kan inte säga att alla gör så, elr har du älskat alla du haft sex med?

2010-01-25 @ 20:31:55
Postat av: sandra

Skäms du inte? gå o häng dig asså.. :S

2010-01-25 @ 20:33:38
Postat av: PATRICIA

håller med den anonyma person några kommentarer över mig. att tjejer blir våldtagna varenda dag är hemskt, att jämföra det med vad du lägger upp SJÄLVMANT på din blogg? nej du, amir, argumentet håller inte.

och när jag ändå är igång: hur engagerad är du i frågan? har du bidragit med någonting så att barnporr och våldtäkter minskar?

trodde inte det.

2010-01-25 @ 20:35:59
URL: http://prodigal.blogg.se/
Postat av: Miss shamz

sex är kärlek raring men porr är störande :)



finns det någon som kan nåt om biologi och celler här? :(

2010-01-25 @ 20:36:56
URL: http://shamz.blogg.se/
Postat av: poinhjjib

vfan om ni inte vill se bildenr på killar som har s*x så läs inte GAYbloggen då om det är en killen och en tjej som har sex så är det okej men inte om dte är 2 killar eller tjejer !!!!!

2010-01-25 @ 20:39:46
Postat av: PATRICIA

tro mig inte fel, jag är inte en av dom som anmäler dina porrbilder som läggs upp här. vad sedan tycker om att du faktiskt gör det är en annan femma. tänk bara lite längre innan du skriver någonting som detta.

2010-01-25 @ 20:40:31
URL: http://prodigal.blogg.se/
Postat av: Gina

"Småtjejer våldtags varje dag, barnporr sprids som bensin över eld på internet och andra grova brott görs varje dag... Ändå sitter folk och anmäler min blogg för att jag läger upp lite bilder på gayporr i min gayblogg?"



Nu måste du väl för fan skoja. Ska du säga som "inte vet" vad som har hänt i Haiti där flera tusen har dött och har ingenting kvar. Ska du säga som inte bryr dig om annat än det som händer i stockholm. Tänk innan du öppnar käften. Sån jävla dubbelmoral så det är inte sant.



Bara för att din blogg är en gayblogg så behöver du inte lägga upp porr som kan anses stötande mor dina yngre läsare. Ska jag lägga upp porr på min blogg bara för att jag är straight? Kom igen, väx upp för fan du är ju pinsam

2010-01-25 @ 20:44:20
Postat av: Anonym

Om vi vill kolla på PORR kan vi gå in på nån porrsite. Vi inte din blogg för att se censrerat sex. förstår du inte att du har läsare från typ 12 bast?

2010-01-25 @ 20:45:30
Postat av: alex

men du ha ju faktiskt visat lite EXTREMA BILDER PÅ BLOGGEN!



så stfu!!



men du ha ju faktiskt visat lite EXTREMA BILDER PÅ BLOGGEN!



så stfu!!



men du ha ju faktiskt visat lite EXTREMA BILDER PÅ BLOGGEN!



så stfu!!



men du ha ju faktiskt visat lite EXTREMA BILDER PÅ BLOGGEN!



så stfu!!



v



men du ha ju faktiskt visat lite EXTREMA BILDER PÅ BLOGGEN!



så stfu!!



men du ha ju faktiskt visat lite EXTREMA BILDER PÅ BLOGGEN!



så stfu!!



men du ha ju faktiskt visat lite EXTREMA BILDER PÅ BLOGGEN!



så stfu!!



men du ha ju faktiskt visat lite EXTREMA BILDER PÅ BLOGGEN!



så stfu!!



men du ha ju faktiskt visat lite EXTREMA BILDER PÅ BLOGGEN!



så stfu!!



men du ha ju faktiskt visat lite EXTREMA BILDER PÅ BLOGGEN!



så stfu!!

2010-01-25 @ 20:45:52
URL: http://alexselinder.blogg.se/
Postat av: alex

men du ha ju faktiskt visat lite EXTREMA BILDER PÅ BLOGGEN!



så stfu!!



men du ha ju faktiskt visat lite EXTREMA BILDER PÅ BLOGGEN!



så stfu!!



men du ha ju faktiskt visat lite EXTREMA BILDER PÅ BLOGGEN!



så stfu!!



men du ha ju faktiskt visat lite EXTREMA BILDER PÅ BLOGGEN!



så stfu!!



v



men du ha ju faktiskt visat lite EXTREMA BILDER PÅ BLOGGEN!



så stfu!!



men du ha ju faktiskt visat lite EXTREMA BILDER PÅ BLOGGEN!



så stfu!!



men du ha ju faktiskt visat lite EXTREMA BILDER PÅ BLOGGEN!



så stfu!!



men du ha ju faktiskt visat lite EXTREMA BILDER PÅ BLOGGEN!



så stfu!!



men du ha ju faktiskt visat lite EXTREMA BILDER PÅ BLOGGEN!



så stfu!!



men du ha ju faktiskt visat lite EXTREMA BILDER PÅ BLOGGEN!



så stfu!!

2010-01-25 @ 20:47:13
URL: http://alexselinder.blogg.se/
Postat av: majak

Det har varit lika stötande om en straight kille eller tjej hade lagt ut bilder på när dom har sex. Om du vill att alla ska tycka att det är okej med så grova bilder på din vardagsblogg så kanske du skulle börja skriva en sexblogg istället? Sluta tro det värsta om folk hela tiden och tänk lite längre än vad näsan räcker så ska du se att du mår bättre:)

2010-01-25 @ 20:49:05
Postat av: jennifer

Men säg att du skojar?! Tror du porrstjärnor har sex för kärleken?! ojojoj, du är dummare än vad jag trodde...

För det första, Folk blir väl äcklade? som du blir äcklad av fittor?! Sånt där kan du hålla för dig själv.

JAAA det är gaybloggen? Men inte gayPORRbloggen? eller? då kan du ju byta namn på bloggen isf? eller hur?! gah, man blir så förbannad!

2010-01-25 @ 20:54:23
Postat av: Anonym

MEN DET ÄR JU FÖRFAN HANS BLOGG HAN LÄGGER FÖR FAN UPP VAD HAN VILL CENCUR ELLER INGEN CENCUR SÅ DRA ÅT HELVETE OCH LÄS INTE OM NI ÄR SÅ JÄVLA PETIGA JÄVLA TÖNTAR.

2010-01-25 @ 20:55:10
Postat av: Anonym

Haha, så amir, har du vart kär i alla du knullat?! Nej tänkte väl inte det... ;)

2010-01-25 @ 20:59:23
Postat av: Malin

Helt rätt Amir (y)

2010-01-25 @ 21:02:38
URL: http://malinquist.blogg.se/
Postat av: sofie

Hade varit lika illa om det var hetro-porr. :S:S:s

2010-01-25 @ 21:05:40
URL: http://eifosna.blogg.se/
Postat av: heheheh

Fucking jävla horor , har dom inget liv eller? Jävla cpn.. Du får väll lägga upp vafan vill du vill?

ÅÅÅÅÅ VA JA BLIR ARG PÅ FOLK SOM ÄR STÖRDA?

lägg upp mer sexiga gay bilder! pUSSS AMIR från en kille :D<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2010-01-25 @ 21:20:40
Postat av: Linnea

du är 18-19 år, eller hur? Hur fasiken kan du inte stava till censur? Kunde jag när jag var 13, om inte ännu tidigare.

2010-01-25 @ 21:23:39
Postat av: Michelle

du har inte mer än helt jävla rätt!:)

2010-01-25 @ 21:29:40
URL: http://whatthefuckinabox.blogg.se/
Postat av: iickaa

Jag håller helt med dig. Det var väldigt fjantig gjort. Men du vet, folk måste klaga på andra för att själva känna sig bra.



//iickaa - En 21 årig tjej som lever ett storslaget liv i en småstadsidyll!

2010-01-25 @ 21:59:21
URL: http://iickaa.blogg.se/
Postat av: G

Amir, hur tänker du egentligen? Det jag hatar allra mest är människor som tycker de har all sin rätt att stoltsera med sin läggning bara för dett det är en minoritet. Precis som vissa "raser". Bara för du har en läggning som inte är lika vanlig som de andras så behöver du inte publicera Porr. Porr på en blogg som läses av många unga. Porr på en blogg som representerar en minoritet som folk lätt klankar ner på. Du vissar fel sida av dom. Tyvärr som håller jag inte med dig den här gången. Och en till sak; sex anspelar inte alltid i känslor. Speciell porr. Porrindustri har INGETING att göra med kärlek, det är komersiellt och till för att säljas, skådespelarna är inte kära i varandra utan endast kåta. Du borde fundera på vad kärlek är egentligen, för just nu är du förvirrad vännen min om du går runt och relatera porr till kärlek. Varken hetrosexuell, Bi eller homosexuell porr är kärlek. INSE!

2010-01-25 @ 22:00:07
Postat av: Frida

Du gör det inte för att det är en gayblogg, utan för att du vill provocera. Du VILL att folk ska bli arga, du VILL att folk ska flamea dig med elaka kommentarer. Varför klagar du då när de gör det? Om en straight pojke eller flicka skulle lägga upp porrbilder skulle säkert DU bli arg. Tänk efter lite nästa gång.

2010-01-25 @ 22:02:04
Postat av: S

det heter censur annars..du kanske ska gå om skolan?

2010-01-25 @ 22:03:39
Postat av: Anonym

Haha din äckliga bög.

Om det endå är någon som är äcklig nog att stoppa in den i någons håriga och bajsiga ärsle är det du.

2010-01-25 @ 22:03:43
Postat av: lolla

ELLERHUR, läs inte hans blogg då?!

Shit, acceptera bögar?

2010-01-25 @ 22:08:51
Postat av: eddie

Asså omg UNGARNA BRYR SEJ INTE? sluta ha det som argument , den enda anledningen varför ni klagar är att ni antagligen tycker det är äckligt , eller att ni är homofober och det är hans jävla blogg sluta leka vuxna.

2010-01-25 @ 22:18:20
URL: http://gaylord.devote.se
Postat av: Anonym

men din tröga jävla gris, ja du har en gayblogg, men kissie har en stragiht blogg, ska hon lägga upp bilder på kukar och fittor eller bara för de?



Jag är själv för men inte fan lägger jag upp bögsex på min blogg? Folk tror att bögar bara knullar runt, me dina bilder stärker du den fördommen även om ingen vill knulla på dig tjockis!



Folk accepterar bögar, men du har UNGA läsare, som inte behöver se de där, som inte har något med att du har en GAYblogg, bara för att du har en GAYblogg så behöver du inte lägga ut bilder när två killar knullar, din dumma gris!



Och den bilden e inte samma sak som dem andra, den där bilden visar kärlek!

2010-01-25 @ 22:21:27
Postat av: amir-läs detta!! har det brunnit i huvet på dig?

du kan ju inte ens stava ordentligt!! och varför måste du visa porr på din blogg? snälla ingen har ju ens bett om att få se det. har du ens haft sex själv? det är ju frågan för du sitter ju och agerar som en omogen tonåring då du vet att sammantaget av dina läsare är under åriga..

jag kommer personligen anmäla dig för din nya bild samt att du inte tagit bort inlägget med bilder. sen att kalla sina läsare för äckliga?? undra venm fan är äcklig?!?!? det kan ju diskuteras.



du verkat ju inte klok nånstans!!! igen korkad i huvudet!!



sen till kommentaren ovan-det handlar inte om jag gillar bloggen el ej utan jag vill fan inte se bögar ha sex!!! det är motbjudande, mycket!

2010-01-25 @ 22:23:09
Postat av: Lovisa

håller med...



du är gay och har en gay blogg men för de så får ju inte läsarna glömma de?

du lägger upp bilder på de du vill och om dom kollar på dom så är de vell deras problen?:O



som om folket ser lebbz , då är de helt okej , men om de är gayz så är de deräkt as äckligt ... :S

så sjukt konstiga :o?

Dom flästa av mina kompisar är gay?

men so what?

gay eller inte man är endå en människa?:O



de är vågat att lägga upp sånna bilder,

helt normalt för vissa, anrda anmäler,

så jävla omogna småglin :S



2010-01-25 @ 22:33:26
URL: http://lovisalundgreenn.blogg.se/
Postat av: Viktbloggen

Kolla viktbloggen@finest : )yey

2010-01-25 @ 22:48:20
URL: http://www.finest.se/viktbloggen
Postat av: Mimmi

Tror nog folk skulle reagera likadant om du lag upp bilder på lesbiskt porr och när en kille sätter på en tjej porr! Det är stötande daaaah kanske därför folk reagerar Idiot!

2010-01-25 @ 23:09:26
Postat av: Sara S

Alltså jag kan förstå vad det är du vill säga, men samtidigt så får du som sagt tänka på att du har mycket UNGA läsare som kanske är 10-12 år, jag menar det ger ett ganska fel uttryck när du lägger upp porrbilder, inte för att det är gay bilder utan för att det är porr. Lägg istället ut bilder på killar som kysser varandra eller något liknande, det är mer nice faktiskt. / S

2010-01-25 @ 23:15:41
Postat av: nicole

så om någon våldtar en liten unge är det för att visa kärlek då elr? våltäkt = SEX! Retard!

2010-01-25 @ 23:25:01
Postat av: jenny

jag tycker du gör helt rätt att visa det du vill på din blogg, sex är en naturlig sak som alla har eller kommer att ha, antingen tjej och tjej, kille och kille eller tjej och kille. så är det bara!



du har en grymt bra blogg också:)

2010-01-25 @ 23:28:39
Postat av: Bella - modeblogg

allvarligt talat? Var det någon liten nolifer som anmälde det? Vad fan är det för fjantar som pallar att sitta hemma och irritera sig över att någon lägger ut lite "vågade" bilder på sin egen blogg? AAH! RETARDS! You go Amir!

2010-01-25 @ 23:30:59
URL: http://mysweetescape.blogg.se/
Postat av: Hanna

lmfaaaoooo @ Mathilda som säger att sex absolut inte är uttryck för kärlek, du är ju dum i huvet och antagligen oskuld.

2010-01-25 @ 23:34:05
Postat av: Anonym

usch va förbannad, jävla rövslickare? tror ni amir bryr sig om att ni "försvarar" honom eller? hahahahha! Gulligt;)

2010-01-25 @ 23:37:32
Postat av: ..

Jag är en 12årig kille,



Älskar din blogg.

Struntar om du lägger ut bilder

på nakna killar som gör a, det dom gör. hah,

Det e en gayblogg, Då kan man ju inte

komma och gnälla över att det finns ' gay ' porr

här.



I <3 GAYBLOGGEN

2010-01-25 @ 23:38:05
Postat av: c

Fuck off alla, detta är HANS BLOGG.

han får göra precis vad han vill.

Om de inte passar sluta gå in på hans blogg då!!!

2010-01-25 @ 23:45:59
Postat av: Anonym

Nej fortsätt lägga upp :D

Och censur stavas CENSUR, precis som du gjorde. Kul att påpeka "felstavning" när det är rättstavat. Alltid lika "underbart". host.



Gaysex for the ppl!! ^^

2010-01-25 @ 23:53:28
Postat av: Robin

Bara för att det här är en gayblogg så ska du lägga upp bilder på gaysex eller? Det är som att blondinbella, kissie och paow skulle lägga upp sexbilder på deras blogg. Gör dom det? Nej. Varför? Varför ska dom? .. Bara för att det här är en gayblogg så betyder det inte att du ska lägga upp gayporr och sedan bli sur på dina läsare för att dom har åsikter om det. Herregud. När ska du växa upp? Snart 20 år och håller på som en liten random p14.

2010-01-26 @ 00:15:56
Postat av: Anonym

gayblogg är inte lika med porrblogg. Simple as that. Och tror du att det där är kärlek så tycker jag genuint synd om dig.

2010-01-26 @ 01:41:45
Postat av: Jessica - PCT

Amiiiir...

"Fuck u" som du skrev i inlägget, är definitivt inget du skrev av kärlek...

Men det är absolut ett sexuellt uttryck.



Om du anser att sex är en ömhetsbetygelse, så kanske du skulle tänka över det där att använda det som skällsord.



Åh, vad jag älskar att logikbriljera : )

2010-01-26 @ 04:04:03
URL: http://piercadeconversetjejen.blogg.se/
Postat av: Berit

hahahaha holy fuck! You really ARE embarrassing...

2010-01-26 @ 07:15:13
URL: http://beriits.blogg.se/
Postat av: Therese - Bloggar fran Dubai!

Orka med manniskor!

2010-01-26 @ 07:34:38
URL: http://trollungeidubai.blogg.se/
Postat av: johannawalldén

Du har väl t.o.m sagt att det kan komma såna bilder! Vill som inte se, så ska dom väl inte kolla din blogg? Jag tycker du har rätt med det hela!! :) Och skulle detta vara en porrblogg, så skulle det ju vara mycket mera sådana bilder!! Jag tycker du ska fortsätta som du har nu, för det är INGET fel på den!! :)

2010-01-26 @ 07:42:50
URL: http://johannawallden.webblogg.se/
Postat av: Miranda

Är porr kärlek?

2010-01-26 @ 07:43:10
Postat av: Anonym

all kärlek e tillåten, men varför lägga ut porrbilder ?

2010-01-26 @ 07:47:12
Postat av: Annika

Ni som säger "Bara för det är en gayblogg betyder det inte att du får lägga upp gayporr" Det är väl klart man får!? Det finns ju hundratals sexbloggar som lägger upp porr. Lägg av nu era känsliga idioter

2010-01-26 @ 10:03:37
Postat av: jennifer

Vill bara fråga dig om du har tänkt på vilken förebild du är? Porr och kärlek går inte ihop! Men dom mindre kanske börjar tro det eftersom du säger det här i bloggen?! Tänk efter före amir...

2010-01-26 @ 10:10:22
Postat av: Linda

Orka.. Du får väll f*n lägga ut vilka bilder du vill! I kärlek är allt tillåtet, oavsett om det är tjej & tjej, kille & kille , tjej & kille ..



Tviiii på dom som inte kan acceptera människor som dom är .. J*vla homofober asså, haha fuck'em ;)

2010-01-26 @ 11:43:23
URL: http://misspeerfect.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är ni dumma eller...barn googlar sig fram till rena hardcore sidor ändå och då framstår det Amir lagt ut som riktigt lamt.



Är det en tjej och kille som knullar då är det okej, men 2 bögar då kallar man det genast äckligt.

Så jävla dubbelmoral!

2010-01-26 @ 12:47:44
Postat av: Kajsa

Ner på knä och visa vad du går för.

ÄSCH, dagens ungdom är fuckad innefrån och ut, så det spelar väl ingen roll vad någon skriver eller visar? Jag menar, en 12 åring som våldtar en 19 åring? Tror framtiden är ganska förstörd varesig någon visar lite gayporr eller inte. Själv är jag en HORA pga min blogg.

2010-01-26 @ 12:54:31
URL: http://dogstreet.blogg.se/
Postat av: Nergs

CENSUR STAVAS DET!! och det här med att du visar snusk bilder är lite smaklöst du är ändå en förebild det finns ju sketungar som faktiskt ser upp till dig.. but then again människor har valmöjligheten att inte gå in på din blogg hur uttråkad man än är.

2010-01-26 @ 13:45:25
URL: http://whereisnergs.blogg.se/
Postat av: maraki

du e arab ! pinsamt ?

vad säger din farsa om det ?

euuuieeew !

2010-01-26 @ 13:59:58
URL: http://twwice.blogg.se/
Postat av: Amin Y

Bloggen e så hämst Bra men Om inte Denna blogg passar så e de bara o sluta kolla LIKSOM Shit Jävla idioter!!

2010-01-26 @ 14:01:42
Postat av: Anonym

Äckliga neger.. flytta hem va fan!

2010-01-26 @ 15:08:23
Postat av: Hahahahahah

usch... bög bög bög..! Dom borde skjutas!!!!!

2010-01-26 @ 15:08:54
Postat av: Anonym

Låt folket tycka va dom vill neger fan! du är svarting och är i sverige så håll käft

2010-01-26 @ 15:09:42
Postat av: Sara

Jag håller med dig!

Man får ju tänka på vilken slags blogg det är man läser, hallå GAYblogg?!

Tråkiga bitterfittor!

2010-01-26 @ 15:35:35
Postat av: Anonym

Asså helt jävla seriöst, låt amir va förfan? detta är en gayblogg & då ska han lägga upp så jävla många bilder på sex om killar och massa sånt kom ihåg som han säger detta är en gay blogg!!!!! & sjukt omoget att anmäla bloggen bara för det!

ja amir du har rätt detta är en gayblogg! ha det bra / en 13åring tjej som älskar att läsa din blogg (:

2010-01-26 @ 16:04:35
Postat av: Anonym

Men lär dig att censur stavas C E N S U R!

Herregud, svårt eller?

Diggar din blogg. Keep on rockin'!

2010-01-26 @ 17:09:18
Postat av: PALLA

asså palla att alla ba "åhhh amir, du har så rätt<3, små bajsungar som anmäler, åhh jag älskar dig," uew... sluta håll med honom, ni gör ju inte äns det jag vet vilka tre personer som anmälde och det e just dom tre som har komenterat att amir har rätt?!... asså vad tänker ni på :O

2010-01-26 @ 18:13:53
Postat av: youknowhoe

haha tjockisen, Kallar du porr bilder kärlek eller;) tror knappast de är någon jävla kärlek i de det är fan bara äckligt tror många håller med om det. Och du kallar de normalt att lägga upp porr, varför gör inte alla andra bloggare det med som är hetero lägger upp porr o kallar de kärlek? REDTUBE finns om vi vill kolla porr tönt

2010-01-26 @ 18:52:39
Postat av: Lina -Zooda-

Men ofta :O Kan man ens anmäla sådant eller?? Helt sjukt att folk ska bry sig hela tiden om småsaker.

2010-01-26 @ 19:50:33
URL: http://zooda.blogg.se/
Postat av: M

Du har så jävla rätt!

Man måste fan sätta bitter kärringarna på plats!

2010-01-26 @ 20:56:06
URL: http://marittas.blogg.se/
Postat av: simone

Står på din sida här, tycker man inte om kärlek, kroppar mm. kanske man ska hålla sig till sina matbloggar, en vardags/mode/peroslnigblogg visar ju sådant varje dag - även om det inte alltid handlar om två personer på en bild. Hopplöst ju..

2010-01-26 @ 21:38:24
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Simone

Såg en kommentar här om att "bli påtvingad porr" i en blogg man läser! HAHA! Det är så enkelt.. sluta läs. Folk älskar att störa sig, älskar att hata.. det är så pinsamt att jag önskar att jag inte vore människa ibland ^^

2010-01-26 @ 21:40:45
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: lison,

hahahahahahhaha måste säga en sak,

i vår skola har de blockerat din blogg för den anses olämplig eller något :')

2010-01-26 @ 21:43:13
Postat av: Anonym

porr föder våldtäktsmän och pedofiler

2010-01-26 @ 21:49:45
Postat av: Anonym

hallå?:S va har porr att göra med "trodde all kärlek va tillåten"???!?

1. Porr är inte kärlek. PUNKT

2. Det har inget samband med om du är BÖG eller inte. Du försöker bara komma me nån jävla ursäkt så alla ska tycka så synd om dig som möjligt! DÄRFÖR kommer du me att folk är rasistiska mot bögar. när det inte ens har ngt med saken att göra.

3. OCH FÖR I HELVETE ERA JÄVLA FJORTISJÄVLAR! SLUTA SLICKAAA RÖV FÖRFAN! TROR NI HAN NÅGONSIN KOMMER BRY SIG OM NI SKRIVER " men gud låt honom va ni är bara avundsjuka osvosvosv..." ?!?! Tror ni deT? Fan ni är ju PATETISKA hela bunten! Borde banka en jävla planka i huvudet på er.. idioter alltså.

2010-01-26 @ 22:26:04
Postat av: Linnea

Har absolut ingenting emot bögar, ville bara öppna med det och säga att det här är ingen hatkommentar men måste bara säga, Amir söta söta du, använd inte resonemanget kärlek=sex, iaf inte när du har porr med i bilden, haha. Ta hand om dig :)

2010-01-27 @ 01:00:08
Postat av: H A N N A

töntigt, finns inga regler för kärlek.

2010-01-27 @ 09:45:44
URL: http://hannanerep.blogg.se/
Postat av: Amanda

Bilderna du visar är inte kärlek. det är bara porr. inget annat. Så kärlek visar du verkligen inte. och du borde förstå att folk har något emot bögar.. människor är skapade för att vara man och kvinna, för de är dom som går ihop och kan få barn - föröka sig. Det kan inte två män. tänk om alla skulle bli homo, då skulle vi ju dö ut?! ja har inget emot bögar, men det är ju så folk tänker antar ja! :)

2010-01-27 @ 12:29:09
Postat av: Amanda

Du har så rätt, det finns viktigare saker att bry sig i! Det är tråkigt att du ska behöva ta alla dessa fördommar, hoppas att det inte bryter ned dig för mycket.

2010-01-27 @ 12:55:32
URL: http://itsmebobby.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jävla idiot. Porr är fan inte ett sätt at visa sin kärlek? när ett gäng kamror filmar och tar kort på akten?

2010-01-27 @ 13:13:36
Postat av: Dannyd

haha du borde kolla in polarbear.blogg.se, hon har ju grovporr, ocensurerat på sin blogg, och om folk inte gillar det så säger hon bara "a men titta inte då?"



2010-01-27 @ 17:52:09
Postat av: Clara

Läste nån idiots kommentar om att sex inte är ett uttryck för kärlek?

Klart som fan att det är det. Varför tror ni att era föräldrar knullade och fick er?

För att dom var kära förstås!

Lägger man ut en bild där folk har sex, är det genast porr då?

Sex förekommer i många filmer, i romcoms tex. Är det porrfilmer då?

Srsly, sluta lek pryda töntar och inse att sex är kärlek. Oavsett vilket kön dom som knullar har.

2010-01-31 @ 00:07:32
Postat av: isabella l .

Du har starka åsikter.

2010-02-01 @ 13:06:11
URL: http://issaah.blogg.se/
Postat av: izzi

Du har helt rätt. Varför ska man klaga på en sån sak när det finns så mycket hemska grejer som händer i världen? Synn att man ska behöva mötas av så mycket fördommar bara för att man är homosexuell. Man är ändå en människa, och all kärlek är lika mycket värd!

//xoxotantschleet

2010-02-01 @ 16:58:37
URL: http://tantschleet.blogg.se/
Postat av: Kim

Hej du är den coolaste bögen jag vet om. Jag är stright kille kan ibland ha problem med bögar som inte fattar att man är stright, men annars är homosexuella i alla utseenden coola! Men det finns ju även strighta som inte fattar att någon är homo. Jag tycker det är bra att du står på dig och inte skäms för din läggning :D Jag diggar att du lägger upp bögporr i bloggen det är precis lika naturligt som stright porr! keep up the good work!



Jag hade fördomar om bögar innan jag träffade en kompis kompis som är bög, då ändrades hela mitt perspektiv på homosexuella! Jag pussade även honom då xD



Ok grejen är att det folk inte fattar är att bögar/lesbiska är människor de också!



Ha det gött och fortsätt vara en förebild för homosexuella (och strighta)! Bra blogg föresten!

2010-02-01 @ 23:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0